Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 27

Θέμα: Την μαμησαμε......

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αφου ειναι προσθιοκινητο...
    Γιατι να μην ειναι τουρμπο???

    Εχουμε ενα κουβα με πλαισιο ..... και σκαμε για το μοτερ του ρε παιδια?
    Να στεναχωρηθουμε για ενα τουρμπο Μ, μαλιστα. Και εγω μαζι σας. Ειναι πισωκινητα αυτοκινητα υπεροχα στημενα και θελουν εξισου υπεροχα ατμοσφαιρικα γραμμικα μοτερ για να ευχαριστηθεις.

    Για τα συγκεκριμενα αμαξια ομως τωρα περα απο προσθιοκινητα, αν προσεξουμε...
    9 στα 10 ειναι στημενα σε φαναρια και περιμενουν να ταπεινωσουν αυτοκινητα πολλαπλασιας αξιας ονομα και ιστορια!
    Εε... χωρις τουρμπο, συγνωμη κιολας, αλλα αν βρεθει κανενα καλορυθμισμενο 6κυλιδρο 320 με κανενα προγραμματακι ωραιο... δε θα μπορουν να καθησουν μπροστα.
    Ασε που αμα σκασει 1,4 tsi vag με προγραμμα τους αλλαξε το λαδι και ας φοραν και τη μιση Ιαπωνια πανω... Και θα στριβει και καλυτερα και ας ειναι και αυτο προσθιοκινητος κουβας...
    Τα πιο πανω παραδειγματα δεν ειναι τυχαια.

  2. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    φίλε ghost, νομίζω τα αδικείς πολύ τα τάπερ. το ότι επειδή πολύ ιδιοκτήτες είναι
    άκρως ηλίθιοι, δεν σημαίνει ότι το αμάξι είναι για τα μπάζα. ειδικά για την κατηγορία
    τους, είναι κορυφή στα χατς.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  3. #3
    Εγγραφή
    24-11-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    2.454
    Thanked
    1890
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    φίλε ghost, νομίζω τα αδικείς πολύ τα τάπερ. το ότι επειδή πολύ ιδιοκτήτες είναι
    άκρως ηλίθιοι, δεν σημαίνει ότι το αμάξι είναι για τα μπάζα. ειδικά για την κατηγορία
    τους, είναι κορυφή στα χατς.
    Και κανγκαρους με bmw και καφρους με Porsche... Το τι οδηγεις δεν λεει κατι,εκτος αν εχεις φουξ αμαξι με νεον φωτισμο.

    Μαζι με clio rs,το type r ειναι κορυφη...

  4. #4
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.336
    Thanked
    7400
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αφου ειναι προσθιοκινητο...
    Γιατι να μην ειναι τουρμπο???

    Εχουμε ενα κουβα με πλαισιο ..... και σκαμε για το μοτερ του ρε παιδια?
    Να στεναχωρηθουμε για ενα τουρμπο Μ, μαλιστα. Και εγω μαζι σας. Ειναι πισωκινητα αυτοκινητα υπεροχα στημενα και θελουν εξισου υπεροχα ατμοσφαιρικα γραμμικα μοτερ για να ευχαριστηθεις.

    Για τα συγκεκριμενα αμαξια ομως τωρα περα απο προσθιοκινητα, αν προσεξουμε...
    9 στα 10 ειναι στημενα σε φαναρια και περιμενουν να ταπεινωσουν αυτοκινητα πολλαπλασιας αξιας ονομα και ιστορια!
    Εε... χωρις τουρμπο, συγνωμη κιολας, αλλα αν βρεθει κανενα καλορυθμισμενο 6κυλιδρο 320 με κανενα προγραμματακι ωραιο... δε θα μπορουν να καθησουν μπροστα.
    Ασε που αμα σκασει 1,4 tsi vag με προγραμμα τους αλλαξε το λαδι και ας φοραν και τη μιση Ιαπωνια πανω... Και θα στριβει και καλυτερα και ας ειναι και αυτο προσθιοκινητος κουβας...
    Τα πιο πανω παραδειγματα δεν ειναι τυχαια.
    320 να ακολουθησει taper???συγνωμη οσο και να αγαπαω τα bmw...ουτε 325 δεν ακολουθει..το ep3 ειναι 1200+ κιλα και με κλειστο σασμαν..

    τα tsi με προγραμμα ανατιναξη, ισως κατσουν διπλα και εννοω οτι πολυ πιθανον να σπασει....

    μονο τα 20v και τα tfsi..κοβονται με τα taper..

    βεβαια με 1ο σταδιο τα taper πανε 240 αλογα και ειναι δυσκολος αντιπαλος..λογω σασμαν κυριως..

  5. The Following User Says Thank You to nik200 For This Useful Post:

    PANOS-E60 (08-10-11)

  6. #5
    Εγγραφή
    19-04-10
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    175
    Thanked
    88
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αφου ειναι προσθιοκινητο...
    Γιατι να μην ειναι τουρμπο???

    Εχουμε ενα κουβα με πλαισιο ..... και σκαμε για το μοτερ του ρε παιδια?
    Να στεναχωρηθουμε για ενα τουρμπο Μ, μαλιστα. Και εγω μαζι σας. Ειναι πισωκινητα αυτοκινητα υπεροχα στημενα και θελουν εξισου υπεροχα ατμοσφαιρικα γραμμικα μοτερ για να ευχαριστηθεις.

    Για τα συγκεκριμενα αμαξια ομως τωρα περα απο προσθιοκινητα, αν προσεξουμε...
    9 στα 10 ειναι στημενα σε φαναρια και περιμενουν να ταπεινωσουν αυτοκινητα πολλαπλασιας αξιας ονομα και ιστορια!
    Εε... χωρις τουρμπο, συγνωμη κιολας, αλλα αν βρεθει κανενα καλορυθμισμενο 6κυλιδρο 320 με κανενα προγραμματακι ωραιο... δε θα μπορουν να καθησουν μπροστα.
    Ασε που αμα σκασει 1,4 tsi vag με προγραμμα τους αλλαξε το λαδι και ας φοραν και τη μιση Ιαπωνια πανω... Και θα στριβει και καλυτερα και ας ειναι και αυτο προσθιοκινητος κουβας...
    Τα πιο πανω παραδειγματα δεν ειναι τυχαια.
    με τη μιση ιαπωνια επανω κανουν πλακα και με Μ....οσο για τα τσι και τις 3αρες αστο καλυτερα...ειναι παραπολυ γρηγορα...τα πρωτα σταδια αφηνουν πισω ΕΥΚΟΛΑ τα 330...λογω στροφαρισματος,σασμαν κλειστου-θεικου κιβωτιου και βαρους.....και αμα ειναι τσιτα ατμοσφαιρες με εκεντροφορους κλπ αστα...

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP