καταρχήν ξεκινάμε απο το γεγονός των 125 κιλών που χωρίζουν τα δύο αυτοκίνητα...
και μόνο απο αυτό, καταλαβαίνει κανείς ότι ότι και να γίνει, το πόρσε θα έχει πολύ
καλύτερο φρενάρισμα, όπως και ότι θα είναι πιο ευέλικτο στο cornering. απο την
άλλη γνωρίζουμε ότι το ΜΡ4, δεν είναι τόσο καλοζυγισμένο όσο το 458. όχι ότι το
πόρσε θα είναι καλύτερα ζυγισμένο απο το 458, αλλά θα ήταν ενδιαφέρον να δούμε
σε σχέση με του ΜΡ4 πιο είναι το συμπέρασμα για το ζύγισμα. στο όριο πάντως το
πολύ έγκυρο fifth gear που έχει αρχιδάτους οδηγούς, το βγάζουν πολύ υποστροφικό
στο όριο. και τα πόρσε είναι υποστροφικά στο όριο βέβαια, βέβαια το θέμο είναι
πιο είναι περισσότερο απο τα δύο. γενικώς πιστεύω ότι απο το γεγονός και μόνο
ότι η πόρσε είναι πιο μελετημένη και το gt3 rs είναι κάτα 100% focused, δεν
σηκώνει και πολύ κουβέντα για το πιο είναι πιο αποτελεσματικό. το συγκριτικό
απο την άλλη δεν είναι και τόσο αντιπροσωπευτικό, γιατί το ΜΡ4 κόβει πολές
φορές το πορσε. ίσως αν είχαμε ένα συγκρητικό με το καθένα αμάξι ξεχωριστά
σε 3-4 γύρους και να βλέπαμε τους χρόνους του, θα ήταν καλύτερο το συμπέρασμα.
αν και αμφιλεγόμενα τα αποτελέσματα, πιστεύω πως το πορσε τα πάει καλύτερα.
όπως και να'χει δείτε το παρακάτω λινκ και προβληματιστείτε.
https://www.fastestlaps.com/cars/mclaren_mp4-12c.html
ενώ άλλα έχουμε δεί διαβάσει, κάποια νούμερα πάλι λένε άλλα πράγματα...
πολύ μπέρδεμα.









Απάντηση με παράθεση
