...Πισω κινηση...θα χει?![]()
![]()
...Ελικα...θα χει?![]()
![]()
μια χαρα...2η επιλογη θα ναι παντα!![]()
![]()
...Πισω κινηση...θα χει?![]()
![]()
...Ελικα...θα χει?![]()
![]()
μια χαρα...2η επιλογη θα ναι παντα!![]()
![]()
...αυτο το χερακι εχει μονο σημασια!
beliris (07-10-11), BILL007 (07-10-11), bmwcompactjohn (07-10-11), kplc16 (07-10-11), nautilos (07-10-11), nik200 (07-10-11), nikos valvetronic (07-10-11), Samaro (07-10-11), Z4 DCT (07-10-11)
ειναι κριμα και οι τελευταιοι καλοι κατασκευαστες γρηγορων ατμοσφαιρικων μοτερ αν οχι των καλυτερων παγκοσμιως (honda, bmw) να υποκυπτουν στα σημεια των καιρων...πραγματικα με θλιβει αυτο το γεγονος οταν ενας κατασκευαστης χανει την ταυτοτητα του και γινεται ενα με την μαζα...κριμα...
Αυτος ο κερατας ο Carbon Dioxide φταιει για ολα...
BILL007 (07-10-11), bmwcompactjohn (07-10-11), nik200 (07-10-11), Stamatis (07-10-11), z3 2.2 (07-10-11)
Γιατί είναι κρίμα ρε Νίκο ;;
Αλλάζουν οι καιροί ! Η οικονομική κρίση αλλά και οι τιμές των καυσίμων επιβάλουν στις εταιρίες τη χρήση τουρποκινητήρων !!
Ετσι, μπορούν να μειωσουν τα βενζινοβόρα πολλά κιβικά διατηρώντας την μεγάλη ιπποδύναμη !
Αλλωστε τι άλλο θα μπορούσαν να βελτιώσουν αυτή την εποχή ;
.
nik200 (08-10-11)
Azurius (08-10-11), beliris (07-10-11), joseph (07-10-11), Nick bmwlover (07-10-11), S8N (08-10-11)
οπως προειπωθη, ναι ειναι το βαρος...λες και οι εταιριες δεν εχουν την τεχνογνωσια να κοψουν αρκετο απο τα αμαξια τους..η καταναλωση οπως και οι ρυποι θα επεφταν αρκετα και οι τα τουρμπατα μοτερ δεν θα χρειαζονταν καν..
επειδη εχει τυχει να οδηγησω αρκετα αμαξια μετατροπες με μεγαλα μοτερ, πολλα εκ των οποιων bmw τα αμαξια δεν εκαιγαν τιποτα αναλογικα με το μοτερ τους...και φυσικα πρωτεργατης απο τις εταιριες η mazda (στα χαμηλα βαλαντια) και η porsche (στα υψηλα)...οπου θετουν σαν πρωταρχικο τους στοχο την μειωση του βαρους!!!
υγ..η καινουργια μ5 ποσο ζυγιζει ειπαμε?????![]()
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS