Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 27

Θέμα: Την μαμησαμε......

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή Την μαμησαμε......

    Ποιος τους ακουει τωρα.......

    Με turbo κινητήρα το Honda Civic Type R

    Πριν από περίπου έναν χρόνο, η Honda είχε διακόψει την παραγωγή του Type R, λόγω των υψηλών ρύπων που παρήγαγε ο δίλιτρος ατμοσφαιρικός κινητήρας των 200 ίππων. Ωστόσο, η ιαπωνική εταιρεία θα παρουσιάσει ξανά στην Ευρώπη το μοντέλο με turbo κινητήρα, αυτή τη φορά, απόλυτα προσαρμοσμένο στις προδιαγραφές Euro5.

    Το νέο Type R θα βασίζεται σχεδιαστικά στο νέας γενιάς Civic έχοντας φυσικά πιο σπορ προσανατολισμό, με το δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ να αποδίδει περισσότερους από 210 ίππους. Η κίνηση θα μεταδίδεται μέσω μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων, με τα 0-100 να έρχονται σε περίπου 6,4 δευτερόλεπτα.

    https://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=393712&cid=12
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    bmwcompactjohn (07-10-11), Vasilis (07-10-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Λευκαδα
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    4.745
    Thanked
    5704
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    ...Πισω κινηση...θα χει?


    ...Ελικα...θα χει?


    μια χαρα...2η επιλογη θα ναι παντα!
    ...αυτο το χερακι εχει μονο σημασια!

  4. The Following 10 Users Say Thank You to Vasilis For This Useful Post:

    beliris (07-10-11), BILL007 (07-10-11), bmwcompactjohn (07-10-11), kplc16 (07-10-11), nautilos (07-10-11), nik200 (07-10-11), nikos valvetronic (07-10-11), Samaro (07-10-11), Z4 DCT (07-10-11)

  5. #3
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.336
    Thanked
    7400
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    ειναι κριμα και οι τελευταιοι καλοι κατασκευαστες γρηγορων ατμοσφαιρικων μοτερ αν οχι των καλυτερων παγκοσμιως (honda, bmw) να υποκυπτουν στα σημεια των καιρων...πραγματικα με θλιβει αυτο το γεγονος οταν ενας κατασκευαστης χανει την ταυτοτητα του και γινεται ενα με την μαζα...κριμα...

  6. The Following 3 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    Ptboul (07-10-11), Samaro (07-10-11), z3 2.2 (07-10-11)

  7. #4
    Εγγραφή
    24-11-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    2.454
    Thanked
    1890
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αυτος ο κερατας ο Carbon Dioxide φταιει για ολα...

  8. The Following 5 Users Say Thank You to StratosZ4 For This Useful Post:

    BILL007 (07-10-11), bmwcompactjohn (07-10-11), nik200 (07-10-11), Stamatis (07-10-11), z3 2.2 (07-10-11)

  9. #5
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ειναι κριμα και οι τελευταιοι καλοι κατασκευαστες γρηγορων ατμοσφαιρικων μοτερ αν οχι των καλυτερων παγκοσμιως (honda, bmw) να υποκυπτουν στα σημεια των καιρων...πραγματικα με θλιβει αυτο το γεγονος οταν ενας κατασκευαστης χανει την ταυτοτητα του και γινεται ενα με την μαζα...κριμα...
    Γιατί είναι κρίμα ρε Νίκο ;;
    Αλλάζουν οι καιροί ! Η οικονομική κρίση αλλά και οι τιμές των καυσίμων επιβάλουν στις εταιρίες τη χρήση τουρποκινητήρων !!
    Ετσι, μπορούν να μειωσουν τα βενζινοβόρα πολλά κιβικά διατηρώντας την μεγάλη ιπποδύναμη !
    Αλλωστε τι άλλο θα μπορούσαν να βελτιώσουν αυτή την εποχή ;

    .

  10. #6
    Εγγραφή
    18-05-10
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    697
    Thanked
    635
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Samaro Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιατί είναι κρίμα ρε Νίκο ;;
    Αλλάζουν οι καιροί ! Η οικονομική κρίση αλλά και οι τιμές των καυσίμων επιβάλουν στις εταιρίες τη χρήση τουρποκινητήρων !!
    Ετσι, μπορούν να μειωσουν τα βενζινοβόρα πολλά κιβικά διατηρώντας την μεγάλη ιπποδύναμη !
    Αλλωστε τι άλλο θα μπορούσαν να βελτιώσουν αυτή την εποχή ;

    .
    ειπωθηκε και σε αλλο θρεντ... το βαρος...

  11. The Following User Says Thank You to Bellof-3 For This Useful Post:

    nik200 (08-10-11)

  12. #7
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Samaro Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιατί είναι κρίμα ρε Νίκο ;;
    Αλλάζουν οι καιροί ! Η οικονομική κρίση αλλά και οι τιμές των καυσίμων επιβάλουν στις εταιρίες τη χρήση τουρποκινητήρων !!
    Ετσι, μπορούν να μειωσουν τα βενζινοβόρα πολλά κιβικά διατηρώντας την μεγάλη ιπποδύναμη !
    Αλλωστε τι άλλο θα μπορούσαν να βελτιώσουν αυτή την εποχή ;

    .
    τα οικονομικά μας για να αντέχουμε την παλιά καλή σχολή.

  13. The Following 5 Users Say Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    Azurius (08-10-11), beliris (07-10-11), joseph (07-10-11), Nick bmwlover (07-10-11), S8N (08-10-11)

  14. #8
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.336
    Thanked
    7400
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Samaro Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιατί είναι κρίμα ρε Νίκο ;;
    Αλλάζουν οι καιροί ! Η οικονομική κρίση αλλά και οι τιμές των καυσίμων επιβάλουν στις εταιρίες τη χρήση τουρποκινητήρων !!
    Ετσι, μπορούν να μειωσουν τα βενζινοβόρα πολλά κιβικά διατηρώντας την μεγάλη ιπποδύναμη !
    Αλλωστε τι άλλο θα μπορούσαν να βελτιώσουν αυτή την εποχή ;

    .
    οπως προειπωθη, ναι ειναι το βαρος...λες και οι εταιριες δεν εχουν την τεχνογνωσια να κοψουν αρκετο απο τα αμαξια τους..η καταναλωση οπως και οι ρυποι θα επεφταν αρκετα και οι τα τουρμπατα μοτερ δεν θα χρειαζονταν καν..
    επειδη εχει τυχει να οδηγησω αρκετα αμαξια μετατροπες με μεγαλα μοτερ, πολλα εκ των οποιων bmw τα αμαξια δεν εκαιγαν τιποτα αναλογικα με το μοτερ τους...και φυσικα πρωτεργατης απο τις εταιριες η mazda (στα χαμηλα βαλαντια) και η porsche (στα υψηλα)...οπου θετουν σαν πρωταρχικο τους στοχο την μειωση του βαρους!!!

    υγ..η καινουργια μ5 ποσο ζυγιζει ειπαμε?????

  15. The Following 2 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    Kostas_1 (08-10-11), Thomelef (08-10-11)

  16. #9
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    οπως προειπωθη, ναι ειναι το βαρος...λες και οι εταιριες δεν εχουν την τεχνογνωσια να κοψουν αρκετο απο τα αμαξια τους..η καταναλωση οπως και οι ρυποι θα επεφταν αρκετα και οι τα τουρμπατα μοτερ δεν θα χρειαζονταν καν..
    επειδη εχει τυχει να οδηγησω αρκετα αμαξια μετατροπες με μεγαλα μοτερ, πολλα εκ των οποιων bmw τα αμαξια δεν εκαιγαν τιποτα αναλογικα με το μοτερ τους...και φυσικα πρωτεργατης απο τις εταιριες η mazda (στα χαμηλα βαλαντια) και η porsche (στα υψηλα)...οπου θετουν σαν πρωταρχικο τους στοχο την μειωση του βαρους!!!

    υγ..η καινουργια μ5 ποσο ζυγιζει ειπαμε?????
    +1000
    μάλον τελικά την σύγχρονη αυτοκινητοβιομηχανία το 99% των συμμετέχοντων
    είναι τεχνοκράτες, με αποτέλεσμα να μην ακούγεται η φωνή του 1% που
    είναι οι πραγματικοί οδηγοί...όσο για το τελευταίο σχόλιο, νομίζω τα είπες
    όλα νικόλα μπουρουχιστάν το ντιβίζιον...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  17. #10
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ξενερώνω και μόνο που το διαβάζω!!
    Type R τουρμπάτο?
    Θου κύριε...

  18. The Following User Says Thank You to stef For This Useful Post:

    z3 2.2 (07-10-11)

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP