Χαώδη διαφορά δεν έχουν σε καμία περίπτωση, η F10 όμως είναι πιο ποιοτική. Όπως είπε κι ο Σταμάτης, το ταμπλώ είναι πιο προσεγμένο σε υλικά, οι διακόπτες έχουν καλύτερη αίσθηση και η ηχομόνωση είναι βελτιωμένη. Οι πόρτες δε μου έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση, έτσι κλείνουν και στο LCI μου, το πορτ-μπαγκαζ επίσης (αλουμινένιο και στα δυο). Αν θέλετε να κλείσετε πόρτες και πορτ-μπαγκάζ χρηματοκιβωτίου, δοκιμάστε μια E-Class.
Και πάλι μιλάμε για αίσθηση όμως. Αυτό που μου αρκεί εμένα είναι που όταν μπαίνω στο γκαράζ με την όπισθεν (στροφή + κατηφόρα) η Ε60 των 4,9 μέτρων δεν κάνει κιχ, όταν το δίπορτο GTI έτριζε από πάνω μέχρι κάτω λόγω στρεβλώσεων. Αν είχες και ανοιχτή την ηλιοροφή τρόμαζες από αυτά που άκουγες.









Απάντηση με παράθεση
που θα παει παλι στην BMW θα γυρισει αυτο το παιδι!!!!
....ειναι και μικρος για να περναει κλιμακτηριο!!!!



