Σελίδα 8 από 20 ΠρώτηΠρώτη ... 67891018 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 71 έως 80 από 191

Θέμα: 2012 Ζ06 Centennial Edition

  1. #71
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    1.493
    Thanked
    850
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ημανε παιδι...δημοτικο θαρρω πηγαινα...
    τοτε οταν βλεπαμε μερσεντες.....ηταν λες και βλεπαμε ουφο!
    για να φανταστειτε,σε μια βολτα με τον μπαμπα,γυρναει και μου λεει...κοιτα γιωργο ενα αυτοκινητο...
    α...τι ειναι αυτο μπαμπα?
    αυτο παιδι μου ειναι πορσε...
    σημερα βλεπουμε πορσε και λεμε...ετον τσιπη την boxer πηρε.
    γυρναω στο θεμα λοιπον.
    ενας τυπος απο τοτε σχεδον γερος ειχε παρκαρισμενη εξω απο το σπιτι του σχεδον διπλα στο σχολειο ενα μαυρο κορβετ...(οπως το μπλε λιγο πιο πανω)
    ξενες πινακιδες ενα αυτοκινητο που φαινοταν πραγματι απο αλλο πλανητη.....
    αμερικανικο.τεραστιο στα ματια μας και στη πραγματικοτητα εδω που τα λεμε..
    σημερα ο κυριος αυτος ειναι ηλικιας κοντα στα 70 αλλα harley....παντα εξω παρκαρισμενη στη καινουρια οικοδομη που εδωσε αντιπαροχη......
    προσωπικα με γοητευουν τα αμερικανικα.δεν ειχα ποτε τη χαρα να μπω η να οδηγησω,αλλα πιστευω οτι ειναι αυτο το κ@υλ0μ0υν0 που αναφερατε πιο πανω....
    παντα υπαρχει καποιος πιο μαγκας απο εμας....

  2. #72
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εντελως διαφορετικη αυτοκινητιστικη κουλτουρα απ' την Ευρωπαικη την οποια δε νομιζω οτι ειμαστε σε θεση να κρινουμε η να καταδικαζουμε επειδη επιμενουν στη χρηση τεχνολογιων περασμενων δεκαετιων που παρολ'αυτα ομως δινουν τονους ευχαριστησης και αδρεναλινης στον οδηγο.
    Το κυριοτερο ειναι οτι προσφερονται σε εκπληκτικες τιμες, ακομα και το Ford GT ηταν πολυ φθηνο σε σχεση με τα αντιστοιχα ευρωπαικα supercars και δεν εχει να ζηλεψει απολυτως τιποτα απ'αυτα, αντιθετα ειναι απ τις πιο hardcore εμπειριες που μπορει να εχει καποιος μεσα σε ενα πραγματικο σπορ αυτοκινητο και οχι μεσα στο διαστημοπλοιο Γκαλακτικα οπως τινουν να γινουν τα ευρωπαικα.
    Αν πισω απ' το Ζ06 ηταν ευρωπαιος κατασκευαστης ισως και να ηταν best seller στην κατηγορια του.

  3. The Following 5 Users Say Thank You to Nikos For This Useful Post:

    chief (11-02-12), Kostas_1 (14-09-11), Monsta (14-09-11), Nick bmwlover (20-11-11), pilot (14-09-11)

  4. #73
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ωραία όλα όσα λέμε, αλλά ξεχνάμε κάτι...ο πρόεδρος ανέβασε τον πύχη πολύ ψηλά, και πλέον
    όποιος θέλει να οδηγήσει ένα τέτοιο αυτοκίνητο, θα πρέπει πρώτα να μελετήσει καλά αυτό...
    Attached Images Attached Images
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  5. #74
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή Review from Laguna Seca








    In celebration of Chevrolet's 100th birthday, the company has launched the Centennial Edition Corvette, which receives better seats, a better steering wheel, nicer interior appointments, and a special paint and graphics package, most of which will become standard on all Corvettes. The Z06 model is the track-oriented performer of the lineup with a massive, naturally aspirated V-8 and track-tuned suspension. The optional Z07 performance package on our test model adds adjustable magnetic shock absorbers, carbon-ceramic brakes, additional cooling capacity, some carbon-fiber bodywork, and optional barely street-legal race-compound tires.



    RANDY POBST'S IMPRESSIONS

    On handling... "Like Corvettes have for years, the steering does react quickly, the initial turn-in. But then there's the movement in the springs and shocks, and then after that there's some kind of movement that might be bushings. Almost like there's a little toe steer or something. With these tires, it's controlled. And on the stock, street-type tires, it's not so much and it's a lot harder to keep a hold on it. I mean, I could be deep in a corner and it's all loaded up and I'm going for some power...and I feel the rear change attitude a little bit. Which might be something like bushing flex, 'cause it happens so late in the corner, so late in the entry, kinda in the middle when everything's really loaded up. It's a lot more fun to drive on these tires. I mean, they're track tires for a reason. It's just that I'm used to cars with this kind of power wanting to snap loose and definitely the Corvette wanting to snap loose. It was such a beast when we tested it at Willow Springs on regular street tires. Well, now it's got the grip for its capabilities. It's a whole 'nother animal. But, kinda soft, in all ways."

    On the transmission... "I actually needed a lower gear in the turn 11 hairpin. I could give it everything it had pretty much in second gear. I got a little drift, but even when it hooked up, it wasn't on the power band; it wasn't really boiling yet. The car's geared really high. I barely needed fourth gear. I went ahead and used it a couple times 'cause I knew it was getting close and tickling it, and I didn't wanna tap the limiter. I started using second gear in turn 2, in turn 3, even turn 3, and it got a good run out of there; it had plenty of gear for it. Manual shifting gearboxes, I hate to say this, they're starting to feel like such antiques. I enjoy the experience, but it feels like an anachronism now, like a throwback to the old days."

    On the brakes... "It stopped really well, but the pedal had kinda long travel. I stepped deep down into it and it just kept braking harder, braking hard. Extremely capable car. The brakes started to go away on the second lap, so they're not going to take much track work on these tires, I'll tell you that. Those brakes are enormous; it's hard to imagine that they would've been fading, but that's what it felt like. Carbon's not supposed to be able to fade, right? So maybe there's something else going on. Fluid getting hot enough to boil maybe? Maybe these new pads are still getting broken in and they're fading. 'Cause I know that can happen with brand-new pads."

    On the seats... "I had this conscious feeling of the seat being soft, just kind of squishing around in the seat."

    On the engine... "Fabulous engine. Broad torque curve and high RPM power, a pushrod miracle. The power curve is very useable, no surprises. Revs out, makes those good American noises."

    Overall... "I'll tell you what, much easier car to drive on R-compound tires. I felt like the car was really fast. It was generating a lot of grip. The Corvette is far better on this tire. It can handle the power. It kinda felt a little bit soft, which makes you feel a little bit...dull around the edges. There's less precision in the movements than other cars here."

    TURN NOTES

    Turn 2: "Long brake pedal, super short stop, some dive. Typical 'Vette, lightning-fast turn-in and soft, roll-y feel, but lots of grip. Balanced mid-corner, you feel pushed deep into the seat."

    Turn 6: "Snapped loose once when I held the brake a little too long. Soft suspension really soaks up bumps -- big bumps at apex no problem. Pulls hard uphill."

    Turn 9: "Turns quickly, precisely. Lots of body motion, but stayed hooked-up and balanced."

  6. The Following User Says Thank You to Monsta For This Useful Post:

    nikos1400 (17-09-11)

  7. #75
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    ετσι, μ'αρεσει να βλεπω τρια πεταλια κατω

    This is the old days, the bad days, the all-or-nothin' days
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη nikos1400 : 17-09-11 στις 12:35
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  8. The Following User Says Thank You to nikos1400 For This Useful Post:

    z3 2.2 (15-10-11)

  9. #76
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

  10. #77
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δε μου κάνει καμία. Οι μαΝίσιες είναι μούρλια. Σπάνια πλέον βρίσκω λόγω και αιτία να αλλαχτεί ζάντα σε σημερινά αυτοκίνητα επιδόσεων. Οι σχεδιαστές έχουν κάνει άλματα από το πρόσφατο παρελθόν.

    Καθαρά προσωπική άποψη πάντως, διότι θα είχαν μείνει out of business.





    edit: Άσχετο, αλλά μιας που είσαι ιδιαίτερα κεφάτος τελευταία (μάλλον επειδή γυρνάμε στη δρχ), δεν ενημερώνουμε λιγάκι το MILF thread που το χουμε παρατήσει τελείως??? Μου το φερες στο μυαλό τώρα με τη μεσίτρια LOL!!!!! Πάω να βρω 'υλικό'.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Monsta : 27-09-11 στις 21:40

  11. The Following 2 Users Say Thank You to Monsta For This Useful Post:

    Nick bmwlover (20-11-11), PANOS-E60 (27-09-11)

  12. #78
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ρε συ, δεν το εβαλα για τις ζαντες

    τα αξεσουαρ δες στην αριστερη πλευρα

    ευκολα δινεις 150.000 σε βελτιώσεις εκει μέσα

    big block
    supercharger
    Xpipe
    manifold
    headers
    muffler pipes
    milled head
    μεχρι και για τις κλειδαριές εχουν καρμπον μιλάμε.
    εχω χαζέψει....

  13. #79
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    OOOOOOOPS I stand corrected. Missed that one chief.

  14. #80
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    https://www.youtube.com/watch?v=-bfA...eature=related

    παντηλίκωνει στα 130+

  15. The Following 4 Users Say Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    Leonidas_E39 (04-11-11), Monsta (04-11-11), Nick bmwlover (20-11-11), Thomelef (04-11-11)

Σελίδα 8 από 20 ΠρώτηΠρώτη ... 67891018 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP