Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 49

Θέμα: a³tech hydro - Γουατ ις δις? (2)

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Hyzorbest Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλησπέρα σας.

    (& συγχαρητήρια για την πολυποίκιλη θεματολογία του forum σας)

    Είμαι μέλος της ομάδας a³tech-team. Θα ήθελα (εάν μπορώ,) να λύσω απορίες, σε ότι αφορά το θέμα της υδρογόνο-κίνησης ως συν-κάυσιμο.
    Απορια. Η δεξαμενη νερου ειναι στο οχημα?
    Δηλαδη με το που παραγεται παει για καυση? Και ρευμα? Απο το δυναμο?

    Αρα αυξανουμε την καταναλωση για να το παραγουμε και βασιζομαστε στη μεγαλυτερη θερμογονο δυναμη για να κλεισουμε θετικα.

    Δεδομενου οτι δεν θα καιει 100% υδρογονο(η θα καιει??) μαλλον πανω απο 10% αυξηση στα χλμ δε θα δει καποιος... Υπο ποια πιεση φευγει το υδρογονο στο συστημα ψεκασμου??

    Τι πρεπει να γινει για το παραγω εξω και να το βαζω σε φιαλη-τεποζιτο μετα?
    Να παιρνω ρευμα απο μπριζα για την ηλεκτρολυση οχι απο δυναμο...

  2. The Following User Says Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    Hyzorbest (26-09-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    20-06-11
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    14
    Thanked
    21
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Απορια.......
    Η δεξαμενή νερου ειναι στο οχημα?
    Η δεξαμενή νερού είναι το επάνω μέρος της γεννήτριας.
    Συνήθως Θέλει επαναγέμισμα μόνο με απιονισμένο νερό, κάθε 800~1200 χιλιόμετρα.


    Δηλαδη με το που παραγεται παει για καυση? Και ρευμα? Απο το δυναμο?
    Εισάγετε στην εισαγωγή αέρα και τροφοδοτείται από το δυναμό. Αρα αυξανουμε την καταναλωση για να το παραγουμε και βασιζομαστε στη μεγαλυτερη θερμογονο δυναμη για να κλεισουμε θετικα.

    Ενδεικτικά με τη γεννήτρια αυτή για 1800cc χρειαζόμαστε από 2,9~5,2 Α , δηλαδή το πολύ 50 watt.

    Δεδομένου οτι δεν θα καιει 100% υδρογονο(η θα καιει??) μαλλον πανω απο 10% αυξηση στα χλμ δε θα δει καποιος... Υπο ποια πιεση φευγει το υδρογονο στο συστημα ψεκασμου??
    Τα αποτελέσματα που μπορούμε να επιτύχουμε είναι πάρα πολύ καλύτερα και βασίζονται στην αλλαγή αναλογίας Αέρα/Καύσιμου που μπορεί να κάψει ο κάθε κινητήρας με ασφάλεια..
    Το 14,7/1 δηλαδή σε ορισμένα Ford π.χ. μπορεί να ξεπεράσει άνετα το 31/1.
    Το ΗΗΟ εισάγεται στην εισαγωγή αέρα.




    Τι πρεπει να γινει για το παραγω εξω και να το βαζω σε φιαλη-τεποζιτο μετα?
    Να παιρνω ρευμα απο μπριζα για την ηλεκτρολυση οχι απο δυναμο...

    Είναι Πάρα Πολύ Επικίνδυνο το να αποθηκεύεις υδρογόνο..
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Hyzorbest : 26-09-11 στις 15:00

  4. The Following 2 Users Say Thank You to Hyzorbest For This Useful Post:

    ghost-rider (26-09-11), Vasilis (26-09-11)

  5. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Νεο Ηρακλειο, Αθηνα
    Μηνύματα
    685
    Thanked
    565
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Hyzorbest Εμφάνιση μηνυμάτων



    Δεδομένου οτι δεν θα καιει 100% υδρογονο(η θα καιει??) μαλλον πανω απο 10% αυξηση στα χλμ δε θα δει καποιος...

    τοτε και μαλλον δεν αξιζει καποιος να μπει στο ρισκο της εγκαταστασης του.

    ενα αμαξι πχ που καιει εντος πολης 10λ/100 θα κερδιζει 1,7¤ απο καθε 100χλμ που διανυει. Στα 10.000χλμ το κερδος ειναι 170¤. Για να γινει η αποσβεση των 500+ ευρω που κοστιζει η συνολικη εγκατασταση θελουμε περι τα 25.000χλμ.

    επισης το συστημα δεν ειναι δοκιμασμενο χρονια , ωστε να ξερουμε τις παρενεργειες στον κινητηρα , η τη γενικοτερη συμπεριφορα του σε βαθος χρονου. Οποτε το ρισκο της ζημιας ή της ανασφαλειας στην αξιοπιστια ειναι -κατ εμε- μεγαλυτερο απο το συνολικο οφελςο σε βαθος χρονου.


    το υγραεριο που ανθει ειναι δοκιμασμενο τουλαχιστο 20 χρονια και πλεον εχει φτασει στην 6η γενια.



    εχετε καποιο τμημα ερευνας ή κανετε απλα εγκατασταση ενος τυποποιημενου συστηματος?

    μηπως θα ηταν πιο αποδοτικο να τροφοδοτησουμε με εξτρα υδρογονο την εισαγωγη ωστε να εχουμε οφελος? χρησιμοποιωντας μεγαλυτερο ηλεκτρολυτη και μεγαλυτερο δυναμο?


    ποσα λιτρα νερου γεμιζει καθε 800-1200 χλμ? θελω να κανω υπολογισμους σε σχεση με την ενεργεια

  6. The Following 4 Users Say Thank You to Dimzan For This Useful Post:

    120ie87 (26-09-11), BILL007 (26-09-11), tassos (27-09-11), Vasilis (26-09-11)

  7. #4
    Εγγραφή
    20-06-11
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    14
    Thanked
    21
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dimzan Εμφάνιση μηνυμάτων
    τοτε και μαλλον δεν αξιζει καποιος να μπει στο ρισκο της εγκαταστασης του.

    ενα αμαξι πχ που καιει εντος πολης 10λ/100 θα κερδιζει 1,7¤ απο καθε 100χλμ που διανυει. Στα 10.000χλμ το κερδος ειναι 170¤. Για να γινει η αποσβεση των 500+ ευρω που κοστιζει η συνολικη εγκατασταση θελουμε περι τα 25.000χλμ.

    επισης το συστημα δεν ειναι δοκιμασμενο χρονια , ωστε να ξερουμε τις παρενεργειες στον κινητηρα , η τη γενικοτερη συμπεριφορα του σε βαθος χρονου. Οποτε το ρισκο της ζημιας ή της ανασφαλειας στην αξιοπιστια ειναι -κατ εμε- μεγαλυτερο απο το συνολικο οφελςο σε βαθος χρονου.


    το υγραεριο που ανθει ειναι δοκιμασμενο τουλαχιστο 20 χρονια και πλεον εχει φτασει στην 6η γενια.



    εχετε καποιο τμημα ερευνας ή κανετε απλα εγκατασταση ενος τυποποιημενου συστηματος?

    μηπως θα ηταν πιο αποδοτικο να τροφοδοτησουμε με εξτρα υδρογονο την εισαγωγη ωστε να εχουμε οφελος? χρησιμοποιωντας μεγαλυτερο ηλεκτρολυτη και μεγαλυτερο δυναμο?


    ποσα λιτρα νερου γεμιζει καθε 800-1200 χλμ? θελω να κανω υπολογισμους σε σχεση με την ενεργεια
    Αγαπητέ φίλε
    "Δεδομένου οτι δεν θα καιει 100% υδρογονο(η θα καιει??) μαλλον πανω απο 10% αυξηση στα χλμ δε θα δει καποιος... "
    AYTO ΔΕΝ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ΕΓΩ....

  8. The Following User Says Thank You to Hyzorbest For This Useful Post:

    Dimzan (26-09-11)

  9. #5
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Νεο Ηρακλειο, Αθηνα
    Μηνύματα
    685
    Thanked
    565
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Hyzorbest Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αγαπητέ φίλε
    "Δεδομένου οτι δεν θα καιει 100% υδρογονο(η θα καιει??) μαλλον πανω απο 10% αυξηση στα χλμ δε θα δει καποιος... "
    AYTO ΔΕΝ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ΕΓΩ....


    ζητω συγγνωμη, αλλα οπως το διαβασα νομιζα οτι ηταν δικο σου λεγομενο


    το βραδακι (μεσανυχτα θα επανελθω με νεες ερωτησεις, με ενδιαφερει αρκετα η εφαρμογη αυτης της τεχνολογιας)

  10. The Following User Says Thank You to Dimzan For This Useful Post:

    BILL007 (26-09-11)

  11. #6
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.286
    Thanked
    14163
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dimzan Εμφάνιση μηνυμάτων
    με ενδιαφερει αρκετα η εφαρμογη αυτης της τεχνολογιας)
    Νομίζω πολύ κόσμο Δημήτρη...



  12. #7
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Λευκαδα
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    4.745
    Thanked
    5704
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Ευχαριστουμε για τις απαντησεις!

    Ωστοσο (προσωπικα) θα με ενδιεφερε να το δω πανω σε ενα αυτοκινητο!

    Θα μπορουσατε με πμ ή δημοσια να μας αναφερετε τοποθεσια καταστηματος , αν υπαρχει δυνατοτητα τοποθετησης απο εσας κ τελος κατι πολυ σημαντικο (θεωρω για εσας) αν υπαρχει η δυνατοτητα τοποθετησης ενος κιτ σαν προσφορα στο φορουμ μας απο εσας!

    ...κ εξηγω:


    Σαφως η τεχνολογια του υδρογονου ειναι μια ''νεα'' πολλα υποσχομενη μεθοδος για να ελλατωσουμε τα καθημερινα μας εξοδα!
    Πιστευω οτι υπαρχει ενα αρκετα μεγαλο κοινο απο τους χρηστες μας, που θα ενδιαφεροταν για αποτελεσματα απο ενα γνωστο αυτοκινητο του φορουμ μας!

    Δηλαδη...

    Αυτον τον χωρο τον εχουμε φτιαξει με αγαπη κ με μερακι...ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ!

    Μπορει να μην γνωριζομαστε προσωπικα πολλοι απο μας αλλα ειμαστε διαδικτυακοι φιλοι που μοιραζομαστε τις ανησυχιες τα παθη κ τους προβληματισμους μας πολλες φορες ,με συνεπεια ,σαν δικτυακοι φιλοι να εχουμε αποκτησει εμπιστοσυνη ο ενας στον αλλον!

    Αν λοιπον επιλεγει καποιο αυτοκινητο του φορουμ μας για τετοιου ειδους δοκιμη (κ εφοσον το θελει κ ο ιδιοτητης του φυσικα) θα μπορει να υπαρξει μια αμεση γνωμη για το αποτελεσμα η οποια θα προωθησει το προιον σας και τις πωλησεις σας!


    Ειναι τολμηρο αυτο που προτεινω αλλα βασιζομενος στις απαντησεις σας κ την αποψη σας,δεν νομιζω οτι υπαρχει κατι που θα σας κανει να διστασετε!

    Αν το προιον σας φυσικα κανει αυτα που υποσχετε,προτεινω να αποζημιωθειτε (κατοπιν συμφωνων αποτελεσματων φυσικα με την διαφημιση σας) απο τον κατοχο του αυτοκινητου (Δεν ζηταμε δωρεα δλδ, αλλα πληρωμη εαν κ εφοσον το προιον τηρει αυτα που υποσχεται).

    Οπως σιγουρα κ σεις βιωνετε, ζουμε μια δυσκολη εποχη που δεν ρισκαρουμε αγορες παρα μονο εαν ειμαστε βεβαιοι για την κινηση μας!

    Βέβαια αυτη η προταση ειναι καθαρα προσωπικη απο εμενα προς εσας κ δεν αποτελει επισημη προταση απο το φορουμ μας!

    Φυσικα θα μπορουσατε να την επισημοποιησετε εσεις κανοντας το στην ειδικη σελιδα που υπαρχει απο προσφορες επαγγελματιων στο φορουμ μας!

    Προσφορές Επαγγελματιών-Νέα-Group Buys





    (και για του λογου το αληθες,
    αν κανει το προιον σας αυτα που υποσχεται , απο μενα εχετε δυο αυτοκινητα σιγουρα)
    ...αυτο το χερακι εχει μονο σημασια!

  13. The Following 3 Users Say Thank You to Vasilis For This Useful Post:

    120ie87 (26-09-11), BILL007 (26-09-11), bill_m3 (27-09-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP