Σελίδα 2 από 5 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 49

Θέμα: a³tech hydro - Γουατ ις δις? (2)

  1. #11
    Εγγραφή
    29-11-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    4.075
    Thanked
    7447
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Λοιπον αλλη μια πατεντα που την φορεσε φιλος σε focus 1.6 και κερδισε 70-80 χιλιομετρα στο γεμισμα με κοστος γυρω στα 700 Ευρω. Το συμπερασμα ειναι οτι δεν εμεινε ευχαριστημενος και ετοιμαζεται να το βγαλει και να βαλει υγραεριο μιας και τα χιλιομετρα που του ειχαν εγγυηθει δεν τα κερδισε.

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Leonidas_E39 For This Useful Post:

    BILL007 (21-09-11), Vasilis (21-09-11)

  3. #12
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Λευκαδα
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    4.745
    Thanked
    5704
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Leonidas_Thess Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λοιπον αλλη μια πατεντα που την φορεσε φιλος σε focus 1.6 και κερδισε 70-80 χιλιομετρα στο γεμισμα με κοστος γυρω στα 700 Ευρω. Το συμπερασμα ειναι οτι δεν εμεινε ευχαριστημενος και ετοιμαζεται να το βγαλει και να βαλει υγραεριο μιας και τα χιλιομετρα που του ειχαν εγγυηθει δεν τα κερδισε.
    Λεωνιδα...


    αυτο το κιτ που βλεπουμε φορεσε ή κατι αναλογο?
    ...αυτο το χερακι εχει μονο σημασια!

  4. The Following User Says Thank You to Vasilis For This Useful Post:

    BILL007 (21-09-11)

  5. #13
    Εγγραφή
    29-11-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    4.075
    Thanked
    7447
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αλλο φορεσε Βασίλη αλλα να σου πω την αλήθεια βλέποντας αυτο το βίντεο


    Το συμπερασμα που εβγαλα ειναι οτι ο καθενας προσπαθει να πουλησει το προιον του υποβαθμιζοντας τα υπολοιπα. Η αρχη λειτουργειας ειναι ιδια ακριβως παντως και νερο μπαινει μονο απιονισμενο λόγω αλατων. Εκανα και μια τηλεφωνικη επικοινωνια με το συνεργειο που τοποθετησε το συστημα στο Focus και μου ειπε οτι λόγω Vanos δεν θα εχω αποτελεσματα παρα μονο ενα 5% οικονομια και δεν ψαχτηκα παραπανω γιατι μου θυμισε κατασταση με τα Economy Fuel μαγνητακια .



    Συμπληρωνοντας το κιτ ξεκινησε στα 300 Ευρω και ο καθενας πουλαει οσο θελει . Το μονο θετικο ειναι οτι δεν τρυπανε πολλαπλες εισαγωγης και δεν μπαινουν δεξαμενες οπως το υγραεριο μιας και η χωρητηκοτητα του νερου που βαζεις για να γινει το υδρογονο ειναι περιπου στα 2 λιτρα και μπαινει στον χωρο του κινητηρα.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Leonidas_E39 : 21-09-11 στις 20:34

  6. The Following User Says Thank You to Leonidas_E39 For This Useful Post:

    Vasilis (21-09-11)

  7. #14
    Εγγραφή
    18-11-10
    Περιοχή
    Lagadas - greece
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    2.181
    Thanked
    1370
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Σταθη για αυτο τι λες,,,,,,,,μουφα?

    https://www.youtube.com/user/a3energy

  8. #15
    Εγγραφή
    20-06-11
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    14
    Thanked
    21
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Καλησπέρα σας.

    (& συγχαρητήρια για την πολυποίκιλη θεματολογία του forum σας)

    Είμαι μέλος της ομάδας a³tech-team. Θα ήθελα (εάν μπορώ,) να λύσω απορίες, σε ότι αφορά το θέμα της υδρογόνο-κίνησης ως συν-κάυσιμο.

  9. The Following 6 Users Say Thank You to Hyzorbest For This Useful Post:

    aristent (25-09-11), BILL007 (25-09-11), bill_m3 (25-09-11), katsaraios (25-09-11), Leonidas_E39 (25-09-11), Vasilis (25-09-11)

  10. #16
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Λευκαδα
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    4.745
    Thanked
    5704
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Hyzorbest Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλησπέρα σας.

    (& συγχαρητήρια για την πολυποίκιλη θεματολογία του forum σας)

    Είμαι μέλος της ομάδας a³tech-team. Θα ήθελα (εάν μπορώ,) να λύσω απορίες, σε ότι αφορά το θέμα της υδρογόνο-κίνησης ως συν-κάυσιμο.
    καλοσωρισες φιλε μου!


    θα μας ενδιεφερε ΟΛΟΥΣ πιστευω μια παρουσιαση απο μερους σας!


    καλη συνεχεια!
    ...αυτο το χερακι εχει μονο σημασια!

  11. The Following 3 Users Say Thank You to Vasilis For This Useful Post:

    BILL007 (25-09-11), Hyzorbest (25-09-11), Leonidas_E39 (25-09-11)

  12. #17
    Εγγραφή
    20-06-11
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    14
    Thanked
    21
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Γεια σου Βασίλη!
    Και σε ευχαριστώ!

    Τα βίντεο στο σωλήνα πιστεύω ότι είναι μια καλή αρχή για συζήτηση.
    Εάν υπάρχει κάποια απορία (οποιαδήποτε) θέλω να πιστεύω, ότι είμαι σε θέση να την απαντήσω.
    Είναι μια καλή αρχή για ένα θέμα που πλέον μας “καίει” όλους....

  13. The Following 2 Users Say Thank You to Hyzorbest For This Useful Post:

    BILL007 (26-09-11), Vasilis (25-09-11)

  14. #18
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Λευκαδα
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    4.745
    Thanked
    5704
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Hyzorbest Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γεια σου Βασίλη!
    Και σε ευχαριστώ!

    Τα βίντεο στο σωλήνα πιστεύω ότι είναι μια καλή αρχή για συζήτηση.
    Εάν υπάρχει κάποια απορία (οποιαδήποτε) θέλω να πιστεύω, ότι είμαι σε θέση να την απαντήσω.
    Είναι μια καλή αρχή για ένα θέμα που πλέον μας “καίει” όλους....
    εγω θα ξεκινησω κατ αρχας απο τα φλεγοντα θεματα μας!


    τιμη?

    εγγυηση?

    χρειαζεται καποια συντηρηση?...σερβις ιδιαιτερο?

    χρονος τοποθετησης?

    μπορει να αφαιρεθει αν τυχον θελησουμε?


    ...αυτο το χερακι εχει μονο σημασια!

  15. #19
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    1.493
    Thanked
    850
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Vasilis Εμφάνιση μηνυμάτων
    κοστος τοποθετησης?

    παιζει ρολο αν το αυτοκινητο ειναι 1000αρι ή 2λιτρο?

    κοστος συντηρησης?

    για πες για πες...ξερνα τα ολα τι σου ειπε...
    βασιλη ,για εξακιλυνδρο (που με ενδιεφερε και εσενα ομοιως) το κοστος ειναι 269 το συστημα υδρογονου και 160 ενας εγκεφαλος που επεμβαινει σε αισθητηρες.το κοστος 516 με το φπα.
    παντα υπαρχει καποιος πιο μαγκας απο εμας....

  16. #20
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Hyzorbest Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλησπέρα σας.

    (& συγχαρητήρια για την πολυποίκιλη θεματολογία του forum σας)

    Είμαι μέλος της ομάδας a³tech-team. Θα ήθελα (εάν μπορώ,) να λύσω απορίες, σε ότι αφορά το θέμα της υδρογόνο-κίνησης ως συν-κάυσιμο.
    Απορια. Η δεξαμενη νερου ειναι στο οχημα?
    Δηλαδη με το που παραγεται παει για καυση? Και ρευμα? Απο το δυναμο?

    Αρα αυξανουμε την καταναλωση για να το παραγουμε και βασιζομαστε στη μεγαλυτερη θερμογονο δυναμη για να κλεισουμε θετικα.

    Δεδομενου οτι δεν θα καιει 100% υδρογονο(η θα καιει??) μαλλον πανω απο 10% αυξηση στα χλμ δε θα δει καποιος... Υπο ποια πιεση φευγει το υδρογονο στο συστημα ψεκασμου??

    Τι πρεπει να γινει για το παραγω εξω και να το βαζω σε φιαλη-τεποζιτο μετα?
    Να παιρνω ρευμα απο μπριζα για την ηλεκτρολυση οχι απο δυναμο...

  17. The Following User Says Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    Hyzorbest (26-09-11)

Σελίδα 2 από 5 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP