Σελίδα 4 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 77

Θέμα: πετρελαιοκινηση

  1. #31
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Λευκαδα
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    4.745
    Thanked
    5704
    Rides
    5

    Προεπιλογή «Φλας» για ντίζελ στα ΙΧ

    Ξανά στο τραπέζι η απελευθέρωση της κυκλοφορίας των πετρελαιοκίνητων οχημάτων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.


    Ξανά στο τραπέζι η απελευθέρωση της κυκλοφορίας των πετρελαιοκίνητων οχημάτων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη - αυτή τη φορά από υψηλόβαθμο στέλεχος της κυβέρνησης. Ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Χάρης Τσιόκας τάχθηκε χθες υπέρ της πετρελαιοκίνησης, δήλωσε μάλιστα πως θα υπάρξουν εξελίξεις στο επόμενο διάστημα.

    Ωστόσο, η αρμόδια υπουργός Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής Τίνα Μπιρμπίλη κρατά ακόμα κλειστά τα χαρτιά της. «Το θέμα εξετάζεται», δήλωσαν συνεργάτες της, με τους οποίους επικοινώνησε το «Εθνος», χωρίς να δώσουν περισσότερες διευκρινίσεις.

    Οπως επισήμαναν, υπάρχουν δύο βασικά ζητήματα που προβληματίζουν την ηγεσία του ΥΠΕΚΑ σχετικά με την απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης: Οι επιπτώσεις στην υγεία των πολιτών από τις εκπομπές των μικροσωματιδίων και ο κίνδυνος να επιβληθούν στη χώρα μας υψηλά πρόστιμα από την Ευρωπαϊκή Ενωση εξαιτίας των υπερβάσεων που παρατηρούνται στις εκπομπές των σωματιδίων αυτών.

    Η ΕΕ έχει ορίσει πως τα αιωρούμενα σωματίδια δεν θα πρέπει να ξεπερνούν το όριο των 50 μικρογραμμαρίων ανά τετραγωνικό μέτρο περισσότερες από 35 ημέρες τον χρόνο. Δυστυχώς το όριο αυτό ξεπερνιέται κατά πολύ στους περισσότερους σταθμούς μέτρησης της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στο λεκανοπέδιο, αν και οι τελευταίες μετρήσεις δείχνουν μία σταθερότητα, ενδεχομένως και μικρή μείωση, όπως επισημαίνεται στην ετήσια έκθεση του 2009 για την ατμοσφαιρική ρύπανση της πρωτεύουσας.

    Τα αιωρούμενα σωματίδια εκλύονται στην ατμόσφαιρα λιγότερο εξαιτίας φυσικών αιτίων (ηφαίστεια, θάλασσα, σκόνη από απογυμνωμένο έδαφος), κυρίως λόγω των ανθρώπινων δραστηριοτήτων (βιομηχανίες, πυρκαγιές, κατασκευές), ιδιαιτέρως δε εξαιτίας της κυκλοφορίας οχημάτων που καταναλώνουν πετρέλαιο. Εισχωρούν εύκολα στον ανθρώπινο οργανισμό και προκαλούν σοβαρές παθήσεις στο αναπνευστικό σύστημα.

    Στις δηλώσεις του στον ραδιοφωνικό σταθμό Βήμα FM, ο κ. Τσιόκας επισήμανε πως η ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών είναι θετική απέναντι στην πετρελαιοκίνηση και οι απόψεις της αυτές «στέκουν επιστημονικά και περιβαλλοντικά». Ανέφερε πως το συγκεκριμένο θέμα έχει ωριμάσει και συμπλήρωσε: «Το υπουργείο Μεταφορών βλέπει θετικά το θέμα της πετρελαιοκίνησης και ελπίζω τις επόμενες ημέρες να έχουμε εξελίξεις».

    ΘΕΤΙΚΟΙ ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    Ενεση για την αγορά η πετρελαιοκίνηση

    Απολύτως θετικά αντιμετωπίζει το ενδεχόμενο εισαγωγής της πετρελαιοκίνησης στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη η αγορά αυτοκινήτου, καθώς το «πράσινο φως» για την πετρελαιοκίνηση θα έδινε περαιτέρω ανάσα στην αγορά μετά την απόσυρση.

    Σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή του ΣΕΑΑ, Δημήτρη Πάτσιο, «η πετρελαιοκίνηση έχει μόνο πλεονεκτήματα», αφού τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα:

    * Διαθέτουν τελευταίας τεχνολογίας καταλύτη euroV και παράγουν σχεδόν μηδενικούς ρύπους μικροσωματιδίων.
    * Αντιπροσωπεύουν μερίδιο άνω του 50% στις πωλήσεις στην Ευρώπη.
    * Η χρήση τους θα ωφελούσε οικονομικά τον χρήστη τουλάχιστον κατά 1.000 ευρώ ετησίως σε ό,τι αφορά στα καύσιμα.

    Οσο για την εφαρμογή ενός προγράμματος αντίστοιχου με την απόσυρση για υβριδικά αυτοκίνητα, οι εισαγωγείς αυτοκινήτων σημειώνουν ότι δεν έχουν ενημερωθεί για ενδεχόμενη ύπαρξη πρόσθετων κριτηρίων.




    Πηγη
    ...αυτο το χερακι εχει μονο σημασια!

  2. The Following User Says Thank You to Vasilis For This Useful Post:

    Samaro (17-02-11)

  3. #32
    Εγγραφή
    16-01-10
    Μηνύματα
    690
    Thanked
    318
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Vasilis Εμφάνιση μηνυμάτων
    ..... «Το θέμα εξετάζεται», δήλωσαν συνεργάτες της .....
    ΓΙΑΤΙ

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Vasilis Εμφάνιση μηνυμάτων
    * Η χρήση τους θα ωφελούσε οικονομικά τον χρήστη τουλάχιστον κατά 1.000 ευρώ ετησίως σε ό,τι αφορά στα καύσιμα.
    γι αυτο περιμενουμε να ανεβει η τιμη του diesel.
    πατα και εσυ ενα m3.. δεν πανε μια..

  4. The Following User Says Thank You to panos90 For This Useful Post:

    oldcarskickass (18-02-11)

  5. #33
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Νεο Ηρακλειο, Αθηνα
    Μηνύματα
    685
    Thanked
    565
    Rides
    1

    Unhappy

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο panos90 Εμφάνιση μηνυμάτων



    γι αυτο περιμενουμε να ανεβει η τιμη του diesel.

    η πολυ απλα δε θα το αφησουν να περασει...


    το εχουμε καταλαβει απο καιρο: τα diesel ειναι συνολικα οικονομικοτερα σε κοστος χρησης απο τα αντιστοιχα βενζινης. ΑΡΑ δε συμφερει το κρατος!! μιας και με τα diesel βγαζει λιγοτερα χρηματα σε βαθος χρονου!

    προφανως λοιπον δεν θα εχουμε καποια αμεση αρση της απαγορευσης...

  6. #34
    Εγγραφή
    26-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    809
    Thanked
    1834
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    μπλα..μπλα... επι χρονια..
    παλι το σκεφτονται..
    Ανδρών επιφανών πάσα γη τάφος

  7. #35
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο strof Εμφάνιση μηνυμάτων
    μπλα..μπλα... επι χρονια..
    παλι το σκεφτονται..
    Αν αρχίσεις και μαζεύεις τα πόσο πιο κοντά είμαστε κάθε φορά είναι σχεδόν σίγουρο ότι αν ήταν να φτάσουμε σε κάποιο σημείο τώρα σίγουρα το έχουμε ξεπεράσει.

    Και με την πολιτική βοήθειας του κλάδου των Ι.Χ. (δλδ του να δίνουμε συνάλλαγμα στο ΕΤΣΙ στο εξωτερικό) να είσαι 100% ότι ΑΝ ισχύσει θα ισχύσει για τα οχήματα ΜΕΤΑ από την ψήφιση του νόμου...
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  8. #36
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    ΚΙΛΚΙΣ
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    900
    Thanked
    1109
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο strof Εμφάνιση μηνυμάτων
    μπλα..μπλα... επι χρονια..
    παλι το σκεφτονται..
    αντε να δουμε τι θα γινει και αυτη τη φορα!!!!

  9. #37
    Εγγραφή
    08-08-10
    Περιοχή
    Α.Ηλιουπολη
    Μηνύματα
    9.952
    Thanked
    27412
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ένα πετρελαιοκίνητο ΙΧ 1995 κυβικών με 3/4 του τεπόζιτου έκανε 840χλμ... (μιλάω για το δικό μου).

    Αυτό που φοβούνται είναι ότι ο μέσος όρος κατανάλωσης ανά όχημα θα πέσει ΤΡΑΓΙΚΑ και κατά συνέπεια θα πέσουν και οι φόροι που λαμβάνουν από τα καύσιμα.

    Όλα τα υπόλοιπα τα θεωρώ ΧΑΖΟΜΑΡΕΣ.-

    Και αυτό γιατί ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ δεν έχει γίνει ΣΟΒΑΡΗ μελέτη της επίπτωσης της ΑΡΣΗΣ της πετρελαιοκίνησης έστω και αν επιτραπούν τα Euro4 diesel.
    Πετρελαιοκίνηση: Εως 50% οικονομία στα καύσιμα και τα τέλη//....


    Ανοίγει ο δρόμος για την ελεύθερη κυκλοφορία των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων (προδιαγραφών ρύπων Euro5) σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
    Το σχετικό νομοσχέδιο αναμένεται να κατατεθεί τον Αύγουστο και η άρση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης να τεθεί σε ισχύ το Σεπτέμβριο, δίνοντας τέλος σε μια «παρωχημένη» αντίληψη, ότι τα ντίζελ «καπνίζουν» και ρυπαίνουν ασύστολα, καθόσον όλες οι μελέτες έχουν δείξει ότι τα νέας τεχνολογίας πετρελαιοκίνητα (Euro5) παρουσιάζονται με χαμηλότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2), που θεωρείται το πιο επιβλαβές αέριο για το φαινόμενο του θερμοκηπίου.
    Πρόκειται για μια κίνηση που αφενός εναρμονίζεται με τα τεκταινόμενα στην κεντρική Ευρώπη, όπου τα ντίζελ μονοπωλούν το αγοραστικό ενδιαφέρον, αφετέρου ως μια προσπάθεια τόνωσης τόσο της αγοράς αυτοκινήτου που κυριολεκτικά καταρρέει (πάνω από 45% η πτώση), αλλά και των ίδιων των νοικοκυριών, προσφέροντας πιο οικονομικές μετακινήσεις... Ως γνωστόν, εκτός του ότι το εν λόγω καύσιμο είναι κατά 15-20% περίπου πιο φθηνό από τη βενζίνη, υπάρχει και έξτρα όφελος από την πιο οικονομική κατανάλωση που σε ένα μικρομεσαίο ΙΧ κυμαίνεται από 30-50%!
    Βεβαίως υπάρχουν και άλλοι λόγοι που η κυβέρνηση θα δώσει το πράσινο φως, όπως η σταδιακή εξίσωση των φόρων του πετρελαίου κίνησης και θέρμανσης (άρα δεν υπάρχει κίνδυνος λαθρεμπορίας), αλλά και η νέα ευρωπαϊκή οδηγία που ορίζει στα κράτη μέλη της να μην απαγορεύουν την κυκλοφορία των σύγχρονων τεχνολογικά ντίζελ ΙΧ (προδιαγραφών Euro5-φάση Β΄ που τίθεται σε ισχύ την 31η Δεκεμβρίου 2012).
    Αν ψάξουμε λίγο περισσότερο, θα βρούμε και άλλους λόγους και πολλά ευτράπελα με τα οποία γελούσαν οι ξένοι, όπως οι περιπτώσεις των σύγχρονων ντίζελ ΙΧ με CO2 κάτω των 100 γρ./χλμ. τα οποία απαλλάσσονταν από την καταβολή τελών κυκλοφορίας ως «οικολογικά αυτοκίνητα» αλλά δεν μπορούσαν να κυκλοφορήσουν στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη ως... ρυπογόνα. Το ίδιο θα συνέβαινε και με τα ολοκαίνουργια υβριδικά, που πλέον φέρουν ντίζελ κινητήρα εσωτερικής καύσης, οπότε και αυτά θα ήταν απαγορευμένος καρπός για τους περισσότερους Ελληνες αγοραστές.
    Η παραγωγή εξαιρετικής ποιότητας ντίζελ κίνησης από τα ελληνικά διυλιστήρια και οι τεχνολογικές προδιαγραφές των σύγχρονων αυτοκινήτων με το φίλτρο κατακράτησης σωματιδίων έχει επιλύσει το πρόβλημα των αιωρούμενων σωματιδίων πάνω στο οποίο πατούσαν οι? πολέμιοι της πετρελαιοκίνησης.
    Εχοντας για παράδειγμα τους υπερσύγχρονους κινητήρες του ομίλου VW, τον βενζίνης 1.8TSI 160hp και τον πετρελαίου 2.0 TDI 140hp παρατηρούμε ότι σε όλες τις εκπομπές ο ντίζελ είναι πολύ πιο καθαρός.
    Οι αναγραφόμενες μετρήσεις είναι ιδιαίτερα χαμηλές καθώς αφορούν τις αυτόνομες εκπομπές του κινητήρα χωρίς δηλαδή την επιβάρυνση των 1.300-1.600 κιλών του αμαξώματος. Ειδικότερα: Ο 1.8 TSI εκπέμπει διοξείδιο του άνθρακα 0.417 γρ./χλμ., Οξείδια του Αζώτου 0.0192 γρ. και υδρογονάνθρακες 0.0029 γρ.
    Αντίστοιχα ο ντίζελ 2.0 TDI εκλύει πολύ λιγότερο CO2(0.137 γρ.), αρκετά περισσότερο NOx (0.1630 γρ.), όμως τους μισούς υδρογονάνθρακες (ολικοί υδρογονάνθρακες με οδείξια του αζώτου)! Αξίζει να επισημάνουμε ότι ακόμη πιο καθαροί είναι η σύγχρονοι ντίζελ κινητήρες BlueTech, με πολύ χαμηλότερες εκπομπές, αλλά και κατανάλωση που πλησιάζει αυτές των υβριδικών αυτοκινήτων( 4-5 λίτρα/100 χλμ., και CO2 85-100 γρ./χλμ.)
    Στα μεγάλα "ατού" της πετρελαιοκίνησης περιλαμβάνεται η δραστική μείωση στην κατανάλωση καυσίμου, η οποία κυμαίνεται από 30 έως και 50%, στις αραιότερες επισκέψεις στα συνεργεία για τακτικό έλεγχο, μεγαλύτερη μακροζωία των κινητήρων πετρελαίου, στα χαμηλότερα τέλη κυκλοφορίας (έως και 50%), αλλά και από την υψηλή μεταπωλητική αξία που έχουν μετά χρόνια.
    Ωστόσο οι καταναλωτές θα πρέπει να βάλουν πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη για να αποκτήσουν κάποιο πετρελαιοκίνητο μοντέλο σε σχέση με το αντίστοιχο βενζινοκίνητο (Μ.Ο. 2.000-4.000 ευρώ), ενώ αν τους χαλάσει η αντλία πετρελαίου θα πρέπει να καταβάλουν τουλάχιστον 1.500 ευρώ για να την αντικαταστήσουν καθώς στις περισσότερες περιπτώσεις δεν καλύπτεται με εγγύηση...
    Πρακτικά, τα μεγαλύτερα οφέλη από ένα ντίζελ, δηλαδή στην τσέπη του καταναλωτή, προκύπτουν στα αυτοκίνητα με μεγάλο αμάξωμα, όπου η κατανάλωση μπορεί να μειωθεί ακόμη και 50%.
    Εκεί η απόσβεση, δηλαδή στα περισσότερα από 4.000 ευρώ που θα κληθεί να καταβάλει επιπλέον κάποιος για ένα ντίζελ μπορεί να γίνει ακόμη και σε μερικούς μήνες, ανάλογα φυσικά με τα διανυθέντα χιλιόμετρα που διανύει.
    Διπλάσια αυτονομία
    Για παράδειγμα, ένα βενζινοκίνητο ΙΧ με κινητήρα 2.000 κ.εκ. απόδοσης 170 ίππων (BMW 320i) με ένα ρεζερβουάρ μπορεί να διανύσει περίπου 500 χλμ., ωστόσο το ίδιο μοντέλο με κινητήρα diesel απόδοσης 184 ίππων προσφέρει τη διπλάσια αυτονομία (1.004 χλμ.)!
    Στα μικρά αυτοκίνητα (μίνι, σούπερ μίνι) η απόσβεση γίνεται αργότερα, ενώ και εδώ δεν υπάρχει καμία σημαντική διαφοροποίηση στη λειτουργία, αλλά και τις επιδόσεις του αυτοκινήτου. Αναφέροντας χαρακτηριστικά το παράδειγμα ενός αυτοκινήτου πόλης της Alfa Romeo Mito θα δούμε πως στην έκδοση 1.4 105 hp καταναλώνει 5,7 λίτρα και έχει CO2 134 γρ., όταν η ντίζελ έκδοσή της (1.3 JTDM-2 των 96 hp) καταναλώνει μόλις 4,3 λίτρα και εκπέμπει 112 γρ. διοξειδίου. Οσο για τις τιμές, η ντίζελ κοστίζει 18.600 ευρώ, περίπου 2.000 πιο ακριβά από τη βενζίνη. Πρώτο στα οχήματα diesel είναι το Βέλγιο με 79%, δεύτερη η Γαλλία με 77%, τρίτη η Πορτογαλία με 69% ενώ αντίστοιχα στην τελευταία θέση βρίσκεται η Ελλάδα με ποσοστό μόλις 4%!
    Από το Εθνος



    ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ


    Current World Population Clock

    U.S.National Debt Clock



    Always we need a ballance between the car and the woman as a perfect man dream!

  10. The Following User Says Thank You to A8hnaios For This Useful Post:

    nikos1400 (06-08-11)

  11. #38
    Εγγραφή
    08-08-10
    Περιοχή
    Α.Ηλιουπολη
    Μηνύματα
    9.952
    Thanked
    27412
    Rides
    2

    Angry Aντε να δουμεεε πότεεε....

    Το υπουργείο Περιβάλλοντος αποφασίζει την άρση της απαγόρευσης

    Αίρεται η απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις από το υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής. Ο υπουργός ΠΕΚΑ Γιώργος Παπακωνσταντίνου, φέρεται αποφασισμένος να προχωρήσει στην άρση του μέτρου, καθώς η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης που έχει θεσπίσει απαγορεύσεις στην κυκλοφορία των πετρελαιοκίνητων οχημάτων.

    Η δήλωση του υπουργού ότι θα επανεξετάσει την απαγόρευση πετρελαιοκίνησης στις δύο μεγαλουπόλεις, για την εξυπηρέτηση των πολιτών και τη μείωση του μεταφορικού κόστους επιχειρήσεων και καταναλωτών, όπως είπε στη Βουλή πριν από ενάμιση μήνα, έχει δημιουργήσει νέες προσδοκίες τόσο στην αγορά όσο και στους ίδιους τους καταναλωτές, δεδομένου ότι το πετρέλαιο κίνησης είναι φθηνότερο από τη βενζίνη και έχει περίπου 30% μεγαλύτερη οικονομία στην κατανάλωση.

    Υπάρχουν ωστόσο και αρνητικές αντιδράσεις, καθώς θεωρείται ότι η νοθεία που γίνεται στο πετρέλαιο κίνησης, θα επιβαρύνει περαιτέρω την ατμοσφαιρική ρύπανση. Όπως δημοσιεύει ο «Ελεύθερος Τύπος», σήμερα στην Ελλάδα-εκτός των δύο μεγαλουπόλεων- κυκλοφορούν περίπου 100.000 πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα παλιάς και νέας τεχνολογίας.

    Από την άλλη, η Ελλάδα αποτελεί το μοναδικό κράτος- μέλος της Ε.Ε στο οποίο απαγορεύεται η χρήση πετρελαιοκίνητων οχημάτων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, τη στιγμή που 51% των συνολικών ταξινομήσεων στην Ε.Ε, αφορά πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα.

    newsbeast.gr



    ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ


    Current World Population Clock

    U.S.National Debt Clock



    Always we need a ballance between the car and the woman as a perfect man dream!

  12. The Following User Says Thank You to A8hnaios For This Useful Post:

    Nino (14-08-11)

  13. #39
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Σήμερα οι ανακοινώσεις για την πετρελαιοκίνηση


    https://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=384361&cid=6
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  14. The Following 2 Users Say Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    BILL007 (22-09-11), Nino (22-09-11)

  15. #40
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    ΚΙΛΚΙΣ
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    900
    Thanked
    1109
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Z4 DCT Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σήμερα οι ανακοινώσεις για την πετρελαιοκίνηση


    https://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=384361&cid=6
    ειμουνα νιος....και γερασα!!!

Σελίδα 4 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP