Christos 330 (19-09-11)
Z4 DCT (20-09-11)
Επειδη η φανοποιια ειναι απο τα αγαπημενα μου θεματα και την ψαχνω οσο μπορω,θα πω οτι πραγματικα καποιοι φανοποιοι ειναι ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ σε τετοιο σημειο να μην μπορεις να ξεχωρισεις παρά με πολυ μεγαλη δυσκολια την επισκευη.Σε αυτο βεβαια εχει να κανει και η ιδια η επισκευη και η χρονολογια του αυτοκινητου.
Απο τις πιο δυσκολες περιπτωσεις ειναι εκεινες οι επισκευες που πρεπει να ψαξεις κατω απο πλαστικοποιησεις,βαφες,ξυσ ιματα κτλ δηλαδη να κανεις πραγματα που δεν σε αφηνει ο πωλητης να κανεις στο αμαξι που πουλαει.
Εξαλλου μην ξεχναμε οτι υπαρχει ειδικο θεμα/μαθημα ας πουμε ή σαν εκπαιδευση/σεμιναριο πειτε το οπως θελετε που λεγεται ''κρυφες επισκευες'',εκει ειναι παρα πολυ συσκολο να βγαλεις ακρη και συνηθως βγαζεις οταν το σασι εχει παει για ολικη ανακατασκευη/αμμοβολη κτλ.
Θελω να πω με τα παραπανω,οτι ενα αμαξι που ειναι πολυ παλιο και εχει κανει ολικη ανακατασκευη σασι με βαψιμο/πλαστικοποιηση απο κατω ας πουμε και με ''σβησμενα'' ιχνη δαγκανας απο καλιμπρα ειναι πολυ δυσκολο να καταλαβεις τι εχει γινει.
Γενικα παντως σε καποιες επισκευες ισχυει αυτο που μου ειπε ενα ''αστερι'' του χωρου ''μερικες φορες το καταλαβαινεις απο τα συμφραζομενα''...........
insane in the ///Midbrain
liakos (20-09-11)
Μετα απο διαφορες αναλυσεις το θεμα παραμενει στην αρχικη του μορφη . . .
ε ναι...αυτό είπα και εγώ. έγραψες κάτι, και όλοι νόμισαν ότι μιλούσες για άλλο αμάξι
απο αυτό που πραγματικά ενοούσες. έπρεπε να το γράψεις απο την αρχή ρε χρήστο...
δεν είναι και πολά αυτά που έχουν τόσο βεβαριμένο παρελθόν, που το ξέρει και όλος
ο κόσμος...τες πα.
εγώ θα πώ για ένα χειρότερο, που αγοράστηκε απο ορεστιάδα ή κομοτηνή. δεν
θυμάμαι ακριβώς. υπάρχει άνθρωπος που έδωσε 23κ, για να πάρει αμάξι απο αγγελεία.
το αμάξι, έσπασε έξω σπο την λαμία, την ημέρα της αγοράς όπως γύριζε σπίτι του.
η διάγνωση η τελική για το αμάξι ήταν(κρατηθείτε)...
τρόμπετ απο 318, με αποστάτες 20άρηδες μπρος πίσω, μιάς και τα άκρα δεν είχαν αλλαχτεί.
πλαστικές καπάκια μπρέμπο, ενώ το αμάξι ήταν αγορασμένο νομίζοντας πως τα
φρένα ήταν πραγματικά πολυπίστονα.
σαζμάν σώβρακο...ναι καλά καταλάβατε. απο το ακριβό!!!
πάτωμα σε κατάσταση, που ούτε στο νετ δεν βρίσκεις σε τέτοιο χάλι. ήταν κομμένο
μέχρι επάνω, και μόλις σήκωνες ταπετσαρίααπο μέσα έβλεπες τον δρόμο...να είμαι
ειλικρινής τώρα και λίγο κακός???καλά να πάθει ο μλκς. είναι δυνατόν ρε άνθρωπε
του θεού, να πάς μέχρι την αθήνα να δώσεις έτσι λεφτά μόνο απο μια φώτο που είδες
στον υπολογιστή???
μιλάμε για απίστευτη ιστορία ρε...φαντάσου να αγοράζεις αμάξι, και στην επιστροφή
της πρώτης σου βόλτας, να σου σπάσει το μοτέρ. να τρώς την πρώτη φρίκη, και
μετά στο συνεργείο, να παθαίνεις συγκοπή απο αυτά που σου λένε...απλά απίστευτο
το πόσο μ@λ@κες είναι μερικοί, σε σημείο που δεν βλέπουν μπροστά απο την
καύλα τους.
![]()
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
[QUOTE=Thomelef;194515]ε ναι...αυτό είπα και εγώ. έγραψες κάτι, και όλοι νόμισαν ότι μιλούσες για άλλο αμάξι
απο αυτό που πραγματικά ενοούσες. έπρεπε να το γράψεις απο την αρχή ρε χρήστο...
δεν είναι και πολά αυτά που έχουν τόσο βεβαριμένο παρελθόν, που το ξέρει και όλος
ο κόσμος...τες πα.
Που να ξερα οτι θα γινει ντορος για το συγκεκριμενο Μ3 ρε φιλε ???
Εχει και κανα δυο χρονια που πουληθηκε . . .
Μικρη η Ελλαδα εντελι . . .
Παντως και το ασημι που αναφερα ειναι αρκετα βεβαρεμενο . . .
Τελικα για το χρυσο το Μ3 λεγαμε που εχει 200 +++ χλμ και μεχρι τωρα
βγηκε παληκαρι και με το ιδιο μοτερ τον χειμωνα θα δουλευει με κομπρεσερ . .
Υ.Γ Δεν εχει καμια σημασια τα χλμ παιδια αν το αυτοκινητο ειναι συντηρημενο
ολα ειναι οκ θα θελα να μουν απο τους ανθρωπους που θα αποκτουσα Μ3 απο
χερια σαν του Θωμα . . .
Η πιστα πιστα και η συντηρηση συντηρηση !!!!
Ποιος ειναι ο τυχερος με το χιλιοτουμπαρισμενο Μ3?
Παντως μην τα τραγικοποιουμε τα πραγματα εντελως......τουμπα με τουμπα (τυχαιο παραδειγμα) εχει διαφορα,μπορει να εγειρε στο πλαι με λιγα χιλιομετρα και μπορει να εφερε τοσες τουμπες σαν λουνα παρκ.
Πολλα αγωνιστικα πανακριβα με παλμαρες σημαντικο και με αξια στην αγορα παλαβη (δεκαδες χιλιαδες ευρω,μην πω εκατονταδες) εχουνε φαει τρελες σφαλιαρες και ακομα στις πιστες ''γραφουνε'' νουμερα που γραφανε πριν.
Θελω να πω οτι η αμαξοτεχνικη-φανοποιια δεν ειναι αυτη που ητανε παλια και σε αυτο παιζει ρολο και η εξελιξη της τεχνολογιας αλλα και η εξελιξη των αυτοκινητοβιομηχανιων με ελεγχομενες ζωνες παραμορφωσης,υλικα συγχρονα και ακαμπτα κτλ.
insane in the ///Midbrain