Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 22

Θέμα: [E9X] Πρόβλημα σε 320 valvetronic

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το πρόβλημα που παρουσιάζει η 320 του φίλου σου, είναι το πιο συχνό πρόβλημα που παρουσιάζουν όλες οι 320 με τα 170 άλογα (Ν43Β20). Αντίθετα, σ'αυτές με τον Ν46Β20 (Ε90-1 με 150 άλογα) όπως η δικιά μου, το πρόβλημα αυτό είναι σπάνιο.

    Αυτό που ξέρω κι εγώ, είναι, όπως πολύ σωστά σου είπαν τα παιδιά προηγουμένως, ότι πρέπει να αλλαχτούν όλοι οι πολλαπλασιαστές και όχι μόνο ο προβληματικός. Οι περισσότεροι που έχουν προβεί στην αντικατάσταση αυτή έχουν ησυχάσει από το πρόβλημα. Υπάρχουν και άλλοι όμως όπου το αμάξι τους μετά από λίγο καιρό αρχίζει και πάλι να ρετάρει. Ας δοκιμάσει πάντως και βλέπει.

    Το πρόβλημα αυτό πάντως καταντάει τραγελαφικό, αφού εμφανίζεται σε πολύ μεγάλο βαθμό συχνότητας και πάντα η επίσημη θέση των συνεργείων είναι ότι ευθύνεται η κακή βενζίνη. Λες και μόνο οι 320 έχουν τέτοιες "ευαισθησίες", ενώ τα υπόλοιπα αυτοκίνητα (που δεν έχουν τέτοια θέματα) έχουν ανοσία!
    Είμαι σίγουρος ότι επιστολές στο Μόναχο, πάνω στο ζήτημα αυτό, θα έχουν γίνει πολλές (ξέρω προσωπικά δύο άτομα που έχουν κάνει), χωρίς απτό αποτέλεσμα όμως. Μάλλον, θα πρέπει να οργανωθούν οι κάτοχοι που έχουν τέτοιο πρόβλημα και να κάνουν μια ομαδική επιστολή, μήπως και γίνει κάτι. Η ισχύς εν τη ενώσει είναι αδιαμφισβήτητη και πάντα αποδίδει καλύτερα...
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  2. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.186
    Thanked
    10611
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το πρόβλημα που παρουσιάζει η 320 του φίλου σου, είναι το πιο συχνό πρόβλημα που παρουσιάζουν όλες οι 320 με τα 170 άλογα (Ν43Β20). Αντίθετα, σ'αυτές με τον Ν46Β20 (Ε90-1 με 150 άλογα) όπως η δικιά μου, το πρόβλημα αυτό είναι σπάνιο.

    Αυτό που ξέρω κι εγώ, είναι, όπως πολύ σωστά σου είπαν τα παιδιά προηγουμένως, ότι πρέπει να αλλαχτούν όλοι οι πολλαπλασιαστές και όχι μόνο ο προβληματικός. Οι περισσότεροι που έχουν προβεί στην αντικατάσταση αυτή έχουν ησυχάσει από το πρόβλημα. Υπάρχουν και άλλοι όμως όπου το αμάξι τους μετά από λίγο καιρό αρχίζει και πάλι να ρετάρει. Ας δοκιμάσει πάντως και βλέπει.

    Το πρόβλημα αυτό πάντως καταντάει τραγελαφικό, αφού εμφανίζεται σε πολύ μεγάλο βαθμό συχνότητας και πάντα η επίσημη θέση των συνεργείων είναι ότι ευθύνεται η κακή βενζίνη. Λες και μόνο οι 320 έχουν τέτοιες "ευαισθησίες", ενώ τα υπόλοιπα αυτοκίνητα (που δεν έχουν τέτοια θέματα) έχουν ανοσία!
    Είμαι σίγουρος ότι επιστολές στο Μόναχο, πάνω στο ζήτημα αυτό, θα έχουν γίνει πολλές (ξέρω προσωπικά δύο άτομα που έχουν κάνει), χωρίς απτό αποτέλεσμα όμως. Μάλλον, θα πρέπει να οργανωθούν οι κάτοχοι που έχουν τέτοιο πρόβλημα και να κάνουν μια ομαδική επιστολή, μήπως και γίνει κάτι. Η ισχύς εν τη ενώσει είναι αδιαμφισβήτητη και πάντα αποδίδει καλύτερα...
    Σωστος, ετσι ειναι δυστυχως

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP