Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 22

Θέμα: [E9X] Πρόβλημα σε 320 valvetronic

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τι να σου πω ρε Σπύρο.
    Τον άνθρωπο τον έχουν τρελανει ρε.
    Και το σπάσιμο είναι πως του αλαζουν μόνο ότι
    θέλει αλλαγή. Μαλον σε μακακες έχει πέσει...
    Αφού είναι τόσο γνωστό πρόβλημα και με
    αντικατάσταση λύνεται τότε αυτοί οι καρναβαλοι
    γιατί τον αφήνουν στο σκοτάδι. Μαλον ο καυγάς
    είναι αναποφεκτος και η ιδέα της επιστολής δεν
    είναι καθόλου άσχημη.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. #2
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.818
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Τα valvetronic ΔΥΣΤΥΧΩΣ εχουν πολλα "θεματα"... (πολλαπλασιαστες, αισθητηρας στροφαλου, αισθητηρας εκεντροφορου.. και δε ξερω γω τι αλλα..)

    Καλο ειναι να αλλαχτουν ολοι οι πολ/στες και οχι μονο αυτος που βγαζει το σφαλμα..

    Σε μενα ειχε τυχει, σε μια περιοδο που το αμαξι ηταν ακινητο κανα 2μηνο και το εβαζα που και που στο γκαραζ μεσα μπροστα να δουλεψει λιγο, να εχουν κολλησει 2 μπεκ και να δουλευει σαν subaru!! Αλλαζουμε μπουζι, τιποτα.. αλλαζουμε πολ/στες, τιποτα.. ο μηχανικος μου, μου λεει, επομενο βημα ειναι καθαρισμος μπεκ.. Καθως το συζητουσα ενα βραδυ μ'ενα φιλο και "σπαγαμε" τα κεφαλια μας, μου λεει παμε στο γκαραζ να το δω.. Βγαζουμε το καπακι της μηχανης, παιρνει μια πενσα, χτυπαει λιγο τη μπεκιερα σε ολο της το μηκος, βαζω μπροστα, ΡΟΛΟΙ το αμαξι!! Ειναι να τρελαινεσαι!! Πρεπει να ηταν τουλαχιστον 2 μπεκ κολλημενα γιατι το αμαξι ρεταριζε ΑΣΧΗΜΑ!!

    Το πιο καλο θα ηταν να του φτιαξουν το αμαξι και να τους πληρωσει μονο οτι ανταλλακτικο εχει πραγματικα ζημια και οχι, αλλαζουμε αυτο, πληρωσε, δουλευει και σε μια βδομαδα παλι τα ιδια, ισως ειναι αυτο, αλλαγη παλι ΑΛΛΑ λεφτα και παει λεγοντας..
    Να τους το παει και να τους ξεκαθαρισει αυτο το πραγμα για να μην αλλαζει τσαμπα πραγματα και του τρωνε λεφτα..
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  3. #3
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.818
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zaharias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα valvetronic ΔΥΣΤΥΧΩΣ εχουν πολλα "θεματα"... (πολλαπλασιαστες, αισθητηρας στροφαλου, αισθητηρας εκεντροφορου.. και δε ξερω γω τι αλλα..)

    Καλο ειναι να αλλαχτουν ολοι οι πολ/στες και οχι μονο αυτος που βγαζει το σφαλμα..

    Σε μενα ειχε τυχει, σε μια περιοδο που το αμαξι ηταν ακινητο κανα 2μηνο και το εβαζα που και που στο γκαραζ μεσα μπροστα να δουλεψει λιγο, να εχουν κολλησει 2 μπεκ και να δουλευει σαν subaru!! Αλλαζουμε μπουζι, τιποτα.. αλλαζουμε πολ/στες, τιποτα.. ο μηχανικος μου, μου λεει, επομενο βημα ειναι καθαρισμος μπεκ.. Καθως το συζητουσα ενα βραδυ μ'ενα φιλο και "σπαγαμε" τα κεφαλια μας, μου λεει παμε στο γκαραζ να το δω.. Βγαζουμε το καπακι της μηχανης, παιρνει μια πενσα, χτυπαει λιγο τη μπεκιερα σε ολο της το μηκος, βαζω μπροστα, ΡΟΛΟΙ το αμαξι!! Ειναι να τρελαινεσαι!! Πρεπει να ηταν τουλαχιστον 2 μπεκ κολλημενα γιατι το αμαξι ρεταριζε ΑΣΧΗΜΑ!!

    Το πιο καλο θα ηταν να του φτιαξουν το αμαξι και να τους πληρωσει μονο οτι ανταλλακτικο εχει πραγματικα ζημια και οχι, αλλαζουμε αυτο, πληρωσε, δουλευει και σε μια βδομαδα παλι τα ιδια, ισως ειναι αυτο, αλλαγη παλι ΑΛΛΑ λεφτα και παει λεγοντας..
    Να τους το παει και να τους ξεκαθαρισει αυτο το πραγμα για να μην αλλαζει τσαμπα πραγματα και του τρωνε λεφτα..
    Αυτα ισχυαν (και ισχυουν) για την Ε46.. Δεν γνωριζω για την Ε9Χ κτλ.. Εμενα ειναι Ν42Β20, 2λιτρο 143ps..
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  4. #4
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το πρόβλημα που παρουσιάζει η 320 του φίλου σου, είναι το πιο συχνό πρόβλημα που παρουσιάζουν όλες οι 320 με τα 170 άλογα (Ν43Β20). Αντίθετα, σ'αυτές με τον Ν46Β20 (Ε90-1 με 150 άλογα) όπως η δικιά μου, το πρόβλημα αυτό είναι σπάνιο.

    Αυτό που ξέρω κι εγώ, είναι, όπως πολύ σωστά σου είπαν τα παιδιά προηγουμένως, ότι πρέπει να αλλαχτούν όλοι οι πολλαπλασιαστές και όχι μόνο ο προβληματικός. Οι περισσότεροι που έχουν προβεί στην αντικατάσταση αυτή έχουν ησυχάσει από το πρόβλημα. Υπάρχουν και άλλοι όμως όπου το αμάξι τους μετά από λίγο καιρό αρχίζει και πάλι να ρετάρει. Ας δοκιμάσει πάντως και βλέπει.

    Το πρόβλημα αυτό πάντως καταντάει τραγελαφικό, αφού εμφανίζεται σε πολύ μεγάλο βαθμό συχνότητας και πάντα η επίσημη θέση των συνεργείων είναι ότι ευθύνεται η κακή βενζίνη. Λες και μόνο οι 320 έχουν τέτοιες "ευαισθησίες", ενώ τα υπόλοιπα αυτοκίνητα (που δεν έχουν τέτοια θέματα) έχουν ανοσία!
    Είμαι σίγουρος ότι επιστολές στο Μόναχο, πάνω στο ζήτημα αυτό, θα έχουν γίνει πολλές (ξέρω προσωπικά δύο άτομα που έχουν κάνει), χωρίς απτό αποτέλεσμα όμως. Μάλλον, θα πρέπει να οργανωθούν οι κάτοχοι που έχουν τέτοιο πρόβλημα και να κάνουν μια ομαδική επιστολή, μήπως και γίνει κάτι. Η ισχύς εν τη ενώσει είναι αδιαμφισβήτητη και πάντα αποδίδει καλύτερα...
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  5. #5
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.187
    Thanked
    10613
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το πρόβλημα που παρουσιάζει η 320 του φίλου σου, είναι το πιο συχνό πρόβλημα που παρουσιάζουν όλες οι 320 με τα 170 άλογα (Ν43Β20). Αντίθετα, σ'αυτές με τον Ν46Β20 (Ε90-1 με 150 άλογα) όπως η δικιά μου, το πρόβλημα αυτό είναι σπάνιο.

    Αυτό που ξέρω κι εγώ, είναι, όπως πολύ σωστά σου είπαν τα παιδιά προηγουμένως, ότι πρέπει να αλλαχτούν όλοι οι πολλαπλασιαστές και όχι μόνο ο προβληματικός. Οι περισσότεροι που έχουν προβεί στην αντικατάσταση αυτή έχουν ησυχάσει από το πρόβλημα. Υπάρχουν και άλλοι όμως όπου το αμάξι τους μετά από λίγο καιρό αρχίζει και πάλι να ρετάρει. Ας δοκιμάσει πάντως και βλέπει.

    Το πρόβλημα αυτό πάντως καταντάει τραγελαφικό, αφού εμφανίζεται σε πολύ μεγάλο βαθμό συχνότητας και πάντα η επίσημη θέση των συνεργείων είναι ότι ευθύνεται η κακή βενζίνη. Λες και μόνο οι 320 έχουν τέτοιες "ευαισθησίες", ενώ τα υπόλοιπα αυτοκίνητα (που δεν έχουν τέτοια θέματα) έχουν ανοσία!
    Είμαι σίγουρος ότι επιστολές στο Μόναχο, πάνω στο ζήτημα αυτό, θα έχουν γίνει πολλές (ξέρω προσωπικά δύο άτομα που έχουν κάνει), χωρίς απτό αποτέλεσμα όμως. Μάλλον, θα πρέπει να οργανωθούν οι κάτοχοι που έχουν τέτοιο πρόβλημα και να κάνουν μια ομαδική επιστολή, μήπως και γίνει κάτι. Η ισχύς εν τη ενώσει είναι αδιαμφισβήτητη και πάντα αποδίδει καλύτερα...
    Σωστος, ετσι ειναι δυστυχως

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP