Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 9 από 9

Θέμα: Aντικατασταση εισαγωγης 325 σε 328

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    13-09-10
    Περιοχή
    Εδώ
    Μηνύματα
    1.477
    Thanked
    1476
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο sofos 2.8i Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το γνωριζω,αλλα εχω την αρρωστεια της λεπτομερειας και θελω την σιγουρια της καθε δουλειας,για να πω την αληθεια μου περισευει μια υποπιεση και λεω τωρα,περισευει 'η μου εχει ξεφυγει κατι?Το θεμα ειναι οτι δεν ειναι για μενα αλλα για ενα φιλο και οπως λεει και ο Νικος το ολο set up δουλευει τελεια με προγραμμα,εκκεντροφορους,μ πεκ και εξατμιση για να δεις μεχρι 20 αλογα πανω.
    εάν δε κάνω λάθος καλά ειναι να μπεί κ μεγαλύτερη βαλβίδα πιέσεις καυσίμου στ 3.8 bar

  2. #2
    Εγγραφή
    29-09-10
    Περιοχή
    Λακωνια
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    124
    Thanked
    53
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ziaba Εμφάνιση μηνυμάτων
    εάν δε κάνω λάθος καλά ειναι να μπεί κ μεγαλύτερη βαλβίδα πιέσεις καυσίμου στ 3.8 bar
    Για το ακομα καλυτερο ,ναι,οχι ομως οτι δεν κανει δουλεια και με την υπαρχον,απλα μετα με την μεγαλυτερη μιλαμε για το ιδανικο.

  3. #3
    Εγγραφή
    05-07-11
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    916
    Thanked
    696
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    να πω και 2 κουβεντες περι του θεματος και αμα κανω καπου λαθος διορθωστε με.παντα καποιος ξερει παραπανω πραματα απο μας.κανεις δεν ειναι τελειος.
    λοιπον οσον αφορα τα μπεκ δεν ειναι αναγκαιο η αλλαγη τους καθως του 328 ειναι αφαμιλλα με αυτα του μ3 321 σε παροχη.οποτε εισαι καλυμμενος απο κει.

    οσον αφορα την εξατμιση ειναι πολλα τα λεφτα και λιγα τα οφελη σε αλογα.το μονο που αξιζει για μενα (προσωπικη γνωμη) ειναι αγωνιστικοι καταλυτες (πας για χιλιαρικο σε καινουργιους,οποτε το ξεχνας και τους βαζεις μονο οταν παραδωσουν πινακιδες οι παλιοι (οι οποιοι ειναι πολυ καλοι) μια και καλη.το μονο που αξιζει να κανεις εφοσον οι καταλυτες σου εχουν ζωη ακομα ειναι βελτιωση της εξαγωγης παραλληλα με την εισαγωγη.για να εχουμε εναν καλο συνδιασμο breathe in breathe out δηλαδη.μπορεις να πας η σε supersprint χταποδι (ιδανικη λυση αλλα ακριβη),σε ρεπλικα superspint (350ε εχει περιπου απεξω με την ιδια περιπου αποδοση με τον γνησιο και σε ποιοτητα μικρες διαφορες) η' σε χταποδι απο μ3 μεταχειρ. (αγνωστο αν θα εχει τα ιδια αποτελεσματα).εγω καποια στιγμη θα παω στην 2η λυση πριν το προγραμμα.(φοραω ηδη μ50 εισαγωγη με κιτακι τοποθετησης απο αμερικα).

    εκκεντροφορους μπορεις να βαλεις αλλα επισης ειναι μεγαλο το κοστος.εχει shrick και diblias καλους.εγω δεν προκειται να το κανω προσωπικα.

    αμα κανει ο φιλος σου ολα αυτα που γραφεις θα παρει πανω απο 20 αλογα σιγουρα....

    το ιδανικο ειναι οποιος βαλει μ50 εισαγωγη να την βαλει μαζι με κιτ τοποθετησης για πιο σιγουρια και ασφαλεια.(αμα την βαλεις με λαμακια υπαρχει περιπτωση να αρχισουν τα παρατραγουδα μετα.αρχιζει με τον καιρο και την φτυνει-φευγει απο την θεση της...)

    αρα συνοψιζοντας για μενα αξιζει εισαγωγη (μονο σε συνδιασμο με κιτ),χταποδι επωνυμο-αντιγραφη-μ3,αγωνιστικους καταλυτες (μονο σε περιπτωση που χαλασουν οι παλιοι) και ενα ελαφρυ προγραμμα για να μην ξεφυγουμε πολυ σε καταναλωση.πιστευω με αυτα ειναι καλα.οτι παραπανω ειναι υπερβολη για μενα.

    sorry για το μεγαλο post!χεχε

    e36 till death!
    its not what you can say its what you can proοve(denzel washighton-training day film).

  4. #4
    Εγγραφή
    29-09-10
    Περιοχή
    Λακωνια
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    124
    Thanked
    53
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο leo328 Εμφάνιση μηνυμάτων
    να πω και 2 κουβεντες περι του θεματος και αμα κανω καπου λαθος διορθωστε με.παντα καποιος ξερει παραπανω πραματα απο μας.κανεις δεν ειναι τελειος.
    λοιπον οσον αφορα τα μπεκ δεν ειναι αναγκαιο η αλλαγη τους καθως του 328 ειναι αφαμιλλα με αυτα του μ3 321 σε παροχη.οποτε εισαι καλυμμενος απο κει.

    οσον αφορα την εξατμιση ειναι πολλα τα λεφτα και λιγα τα οφελη σε αλογα.το μονο που αξιζει για μενα (προσωπικη γνωμη) ειναι αγωνιστικοι καταλυτες (πας για χιλιαρικο σε καινουργιους,οποτε το ξεχνας και τους βαζεις μονο οταν παραδωσουν πινακιδες οι παλιοι (οι οποιοι ειναι πολυ καλοι) μια και καλη.το μονο που αξιζει να κανεις εφοσον οι καταλυτες σου εχουν ζωη ακομα ειναι βελτιωση της εξαγωγης παραλληλα με την εισαγωγη.για να εχουμε εναν καλο συνδιασμο breathe in breathe out δηλαδη.μπορεις να πας η σε supersprint χταποδι (ιδανικη λυση αλλα ακριβη),σε ρεπλικα superspint (350ε εχει περιπου απεξω με την ιδια περιπου αποδοση με τον γνησιο και σε ποιοτητα μικρες διαφορες) η' σε χταποδι απο μ3 μεταχειρ. (αγνωστο αν θα εχει τα ιδια αποτελεσματα).εγω καποια στιγμη θα παω στην 2η λυση πριν το προγραμμα.(φοραω ηδη μ50 εισαγωγη με κιτακι τοποθετησης απο αμερικα).

    εκκεντροφορους μπορεις να βαλεις αλλα επισης ειναι μεγαλο το κοστος.εχει shrick και diblias καλους.εγω δεν προκειται να το κανω προσωπικα.

    αμα κανει ο φιλος σου ολα αυτα που γραφεις θα παρει πανω απο 20 αλογα σιγουρα....

    το ιδανικο ειναι οποιος βαλει μ50 εισαγωγη να την βαλει μαζι με κιτ τοποθετησης για πιο σιγουρια και ασφαλεια.(αμα την βαλεις με λαμακια υπαρχει περιπτωση να αρχισουν τα παρατραγουδα μετα.αρχιζει με τον καιρο και την φτυνει-φευγει απο την θεση της...)

    αρα συνοψιζοντας για μενα αξιζει εισαγωγη (μονο σε συνδιασμο με κιτ),χταποδι επωνυμο-αντιγραφη-μ3,αγωνιστικους καταλυτες (μονο σε περιπτωση που χαλασουν οι παλιοι) και ενα ελαφρυ προγραμμα για να μην ξεφυγουμε πολυ σε καταναλωση.πιστευω με αυτα ειναι καλα.οτι παραπανω ειναι υπερβολη για μενα.

    sorry για το μεγαλο post!χεχε
    Tα λες σωστα και τα γνωριζω,το θεμα μου ομως ειναι το diy,γιατι καθομαι και αντι για κιτακι τα φτιαχνω μονος μου.Θελω ομως και τις δευτερες γνωμες στην τοποθετηση της εισαγωγης.

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP