Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 278

Θέμα: Νεα πνοη στον κινητηρα

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Προεπιλογή

    Χρήστο και Θωμά αυτό το λέω για συγκεκριμένο λόγο. Είναι εύκολο να υπολογίσεις τι μπεκ χρειάζεσαι. Αλλά το θέμα είναι ότι τα μπεκ καλό είναι να δουλεύουν στο 80% ,αυτό σημαίνει ότι ανεβαίνεις σε μεγάλης παροχής μπεκ. Εκεί λοιπόν υπάρχει πιθανότητα να υπάρξει δυσκολία στην ρύθμιση χαμηλά και ιδίως στο ρελαντί. Εξαρτάται από την μονάδα διαχείρισης (μαμά, παράλληλος ,άγραφος). Άρα λοιπόν ο προγραμματιστής σου ας κρίνει ,με τί θα μπορέσει να έχει το βέλτιστο αποτέλεσμα. Εγώ αν θες, πολύ ευχαρίστως να σου πω για ότι μπεκ θες αν σε φτάνει για την Χ ιπποδύναμη αλλά πάντα συναρτήσει του duty cycle (%).

  2. The Following 2 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    BILL007 (11-09-11), Panos 316T (10-09-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Χρήστο και Θωμά αυτό το λέω για συγκεκριμένο λόγο.
    ?????????????
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  4. #3
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    ?????????????
    Για να ειναι υπευθυνος ο μηχανικος αν βγει απο μεσα κανα πιστονι και κανει βολτα στην αριστοτελους.

  5. The Following User Says Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    m-power_01 (11-09-11)

  6. #4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    ?????????????
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αλλά το θέμα είναι ότι τα μπεκ καλό είναι να δουλεύουν στο 80% ,αυτό σημαίνει ότι ανεβαίνεις σε μεγάλης παροχής μπεκ. Εκεί λοιπόν υπάρχει πιθανότητα να υπάρξει δυσκολία στην ρύθμιση χαμηλά και ιδίως στο ρελαντί. Εξαρτάται από την μονάδα διαχείρισης (μαμά, παράλληλος ,άγραφος). Άρα λοιπόν ο προγραμματιστής σου ας κρίνει ,με τί θα μπορέσει να έχει το βέλτιστο αποτέλεσμα.

  7. #5
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ... σε μεγάλης παροχής μπεκ. Εκεί λοιπόν υπάρχει πιθανότητα να υπάρξει δυσκολία στην ρύθμιση χαμηλά και ιδίως στο ρελαντί. ...
    Πολύ σωστό αυτό, χρήζει ιδαίτερης προσοχής στον προγραμματισμό.
    Με εκκεντροφόρους τί θα κάνεις ; είναι σχετικό.

  8. The Following User Says Thank You to VanVIC For This Useful Post:

    BILL007 (28-08-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP