Σελίδα 4 από 4 ΠρώτηΠρώτη ... 234
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 37 από 37

Θέμα: Ρυθμιση Βαλβιδων N45B20A

  1. #31

    Προεπιλογή

    Δεν ξέρω ποιος είναι ο τριχωτός και ο άτριχος... Αυτό που ξέρω είναι πως όταν είσαι σωστός πελάτης, αναθέτεις την συντήρηση σε ένα συνεργείο. Ο μάστορας με την σειρά του έχει υποχρέωση να κάνει τις απαραίτητες εργασίες ,στις σωστές χρονικές/χιλιομετρικές στιγμές. Αν αυτό δεν το κάνει είναι απαράδεκτος! Δεν είναι θέμα του ιδιοκτήτη να ξέρει πότε θα κάνει αλλαγή λαδιών ή ποτέ θα αλλάξει ιμάντες? Αν λοιπόν μετά προκύψουν ζημιές δαπανηρές ή μείνεις στο δρόμο , θα ξ ηγηθεί το μαστόρι?
    Δόξα τον θεό έχουμε πληθώρα συνεργείων BMW ...βρείτε έναν άνθρωπο υπεύθυνο.

  2. #32
    Εγγραφή
    17-12-10
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    668
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν πας να ρυθμίσεις βαλβίδες σε Si κάνοντας προπόνηση από αυτό το βίντεο ,είναι σαν να ψαρεύεις χρυσόψαρα στην γυάλα, και να ξαμολιέσαι στον ατλαντικό με αλιευτικό.
    Δεν έχει καμία σχέση με αυτό που έβαλες!!!
    Γιατί τι βαλβίδα έχει το Si που απαιτεί κάτι το ιδιαίτερο? Ότι βαλβίδα έχει τοποθετηθεί πάνω σε αυτοκίνητο απο την ώρα που ανακαλύφθηκε το αυτοκίνητο ίδιο τρόπο ρύθμισης έχουν οι βαλβίδες.... Λύνουμε την 10/13άρα, στρίβουμε με το κατσαβίδι να βυθίσουμε το διάκενο όσο θέλουμε με το φίλλερ και μετά κρατάμε το κατσαβίδι και σφίγγουμε την 10/13άρα και τέλος η υπόθεση...
    Τόσα χρόνια παω σε συνεργεία δεν είδα κανέναν να έχει special tools της BMW και της κάθε BMW

    Τέσπα κάντε ότι νομίζετε....

    Υ.γ. τουλάχιστον βάλε καμιά φωτογραφία των βαλβίδων του Si να τις δούμε και εμείς οι άσχετοι....

  3. #33

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Jimmakos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιατί τι βαλβίδα έχει το Si που απαιτεί κάτι το ιδιαίτερο? Ότι βαλβίδα έχει τοποθετηθεί πάνω σε αυτοκίνητο απο την ώρα που ανακαλύφθηκε το αυτοκίνητο ίδιο τρόπο ρύθμισης έχουν οι βαλβίδες.... Λύνουμε την 10/13άρα, στρίβουμε με το κατσαβίδι να βυθίσουμε το διάκενο όσο θέλουμε με το φίλλερ και μετά κρατάμε το κατσαβίδι και σφίγγουμε την 10/13άρα και τέλος η υπόθεση...
    Τόσα χρόνια παω σε συνεργεία δεν είδα κανέναν να έχει special tools της BMW και της κάθε BMW

    Τέσπα κάντε ότι νομίζετε....

    Υ.γ. τουλάχιστον βάλε καμιά φωτογραφία των βαλβίδων του Si να τις δούμε και εμείς οι άσχετοι....
    Συνεχίζεις να επιμένεις για κάτι που δεν ξέρεις και έχεις άδικο. ΔΕΝ ξεσφίγγεις καμία 13αρα ΔΕΝ ρυθμίζεις με κανένα κατσαβίδι. Αλλάζεις καπελότα που κάνουν 300+ με το ειδικό μαγνητικό εργαλείο λαβίδα. Αφού πρώρα αφαιρέσεις κάποια κλιπ-ασφάλειες και αφού φράξεις τα λούκια για το λάδι.

  4. The Following 2 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    Kostas_1 (09-09-11), Stathis (08-09-11)

  5. #34
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    προφανως ο φιλος μας σπυρο εχει παει σε συνεργεια που ρυθμιζαν μονο βαλβιδες με κοντρα παξιμαδι...
    τα καπελοτα ειναι σχετικα νεα ανακαλυψη...

  6. #35
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.927
    Thanked
    3250
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Συνεχίζεις να επιμένεις για κάτι που δεν ξέρεις και έχεις άδικο. ΔΕΝ ξεσφίγγεις καμία 13αρα ΔΕΝ ρυθμίζεις με κανένα κατσαβίδι. Αλλάζεις καπελότα που κάνουν 300+ με το ειδικό μαγνητικό εργαλείο λαβίδα. Αφού πρώρα αφαιρέσεις κάποια κλιπ-ασφάλειες και αφού φράξεις τα λούκια για το λάδι.
    Αν δεν κάνω λάθος, Σπύρο, και διόρθωσε με αν είναι, αυτός δεν είναι ο σωστός τρόπος ρύθμισης των βαλβίδων του συγκεκριμένου μοτέρ?




  7. The Following User Says Thank You to GiannisRob For This Useful Post:

    m-power_01 (09-09-11)

  8. #36

    Προεπιλογή

    Δεν κάθισα να το δω όλο Γιάννη , αλλά σε φαστ φοργουορντ που το είδα ...Ναι, έτσι, όπως τα λέει

  9. #37
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Οι βαλβδες αυτές είναι ένα μπασταρδεμα υδραυλο μηχανικών βαλβιδων και τις συναντάμε σε σύγχρονες τεχνολογίες βαλβιδων! Ότι είναι μια σοβαρή δουλειά,χρονοβόρα με ευθύνη το δέχομαι ότι πρέπει να βγάλει όμως το κιτακι απ τα καπελωτα από κάθε αμάξι που φταχνει όχι! Γιατί αυτό το περιβόητο κιτακι που δείχνει το αφεντικό κάνει έναν κύκλο και τα καπελωτα γυρνάνε δεν τα πετανε! Θα βάλει 2 διαφορετικά θα κρατήσει αυτά που είχε για τον επόμενο εκτός αν έχουν φθορά! Καθίστε από πάνω γιατί παίζει να μην θέλουν καν ρυθμισμα δλδ να τις περάσει με το φιλλερ και να ναι κομπλε!

  10. The Following 3 Users Say Thank You to spar@ For This Useful Post:

    bill_m3 (09-09-11), m-power_01 (09-09-11), Ptboul (09-09-11)

Σελίδα 4 από 4 ΠρώτηΠρώτη ... 234

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP