Παίδες γνωρίζει κάποιος για τον N45B20A, όπου οι βαλβίδες σύμφωνα με το βιβλιαράκι του κατασκευαστή θέλουν ρύθμιση κάθε 50 χιλιάδες km, αν απαιτείται κάτι το ιδιαίτερο (γνώσεις, εργαλεία, κλπ) σε σχέση με ένα π.χ Μ3 Ε92;
Παίδες γνωρίζει κάποιος για τον N45B20A, όπου οι βαλβίδες σύμφωνα με το βιβλιαράκι του κατασκευαστή θέλουν ρύθμιση κάθε 50 χιλιάδες km, αν απαιτείται κάτι το ιδιαίτερο (γνώσεις, εργαλεία, κλπ) σε σχέση με ένα π.χ Μ3 Ε92;
ΠανούΛη, το τελευταιο Μ3 δεν χρειαζεται ρυθμιση στις βαλβιδες.
Το τελευταιο μοτερ που βγηκε και θέΛει είναι το δκόσ΄.
Ptboul (06-09-11)
Ρύθμιση βαλβίδων κάνεις 1 φορά στα 50.000 ΚΜ και δεν είναι κανένα τραγικό κόστος... (περίπου 200 ευρώ είχα ακούσει)
μην τα λυπηθείς να τα δώσεις και κάντο κάπου υπεύθυνα!
Εμένα η αφελής απορία μου είναι:
Μ3 υπάρχουν πολλά κ οι μάστορες ξέρουν να τα ρυθμίσουν. Si υπάρχουν λίγα κ δεν ξέρω κατα πόσο έχει μελετήσει κάποιος μάστορας το θέμα ώστε να μην πάρεις το καρμπόν στην αμασκάΛη.
Θέλει κάποια μελέτη το θέμα ή το πάει φασόν;
ps: Τιμές τηλεφωνικά έχω πάρει από 170 εως 300 γιούρο..
![]()
Το να ρυθμίσεις βαλβίδες δεν είναι επιστήμη...
οτι διάκενα σου λέει ο κατασκευαστής.
το θέμα είναι να έχει ο μάστορας τα καταλληλα εργαλεία ΑΝ χρειάζονται τέτοια καθώς και τις οδηγίες με τα διάκενα.
επίσης πολύ σημαντικό να μην ρυθμίζει με τον κινητήρα ζεστό.
το αμάξι πρέπει να μέινει μια μέρα μέσα κανονικά και να ρυθμιστούν την επομένη το πρωί.
αυτή είναι σωστή δουλειά!
Ptboul (06-09-11)
Ptboul (07-09-11)