Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 37

Θέμα: Ρυθμιση Βαλβιδων N45B20A

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    21-12-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    828
    Thanked
    627
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ρύθμιση βαλβίδων κάνεις 1 φορά στα 50.000 ΚΜ και δεν είναι κανένα τραγικό κόστος... (περίπου 200 ευρώ είχα ακούσει)

    μην τα λυπηθείς να τα δώσεις και κάντο κάπου υπεύθυνα!

  2. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    βόλτες με το μάτζικ μπας
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    6.125
    Thanked
    11985
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Cobalt Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ρύθμιση βαλβίδων κάνεις 1 φορά στα 50.000 ΚΜ και δεν είναι κανένα τραγικό κόστος... (περίπου 200 ευρώ είχα ακούσει)

    μην τα λυπηθείς να τα δώσεις και κάντο κάπου υπεύθυνα!
    Εμένα η αφελής απορία μου είναι:
    Μ3 υπάρχουν πολλά κ οι μάστορες ξέρουν να τα ρυθμίσουν. Si υπάρχουν λίγα κ δεν ξέρω κατα πόσο έχει μελετήσει κάποιος μάστορας το θέμα ώστε να μην πάρεις το καρμπόν στην αμασκάΛη.

    Θέλει κάποια μελέτη το θέμα ή το πάει φασόν;

    ps: Τιμές τηλεφωνικά έχω πάρει από 170 εως 300 γιούρο..


  3. #3
    Εγγραφή
    21-12-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    828
    Thanked
    627
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το να ρυθμίσεις βαλβίδες δεν είναι επιστήμη...

    οτι διάκενα σου λέει ο κατασκευαστής.

    το θέμα είναι να έχει ο μάστορας τα καταλληλα εργαλεία ΑΝ χρειάζονται τέτοια καθώς και τις οδηγίες με τα διάκενα.

    επίσης πολύ σημαντικό να μην ρυθμίζει με τον κινητήρα ζεστό.

    το αμάξι πρέπει να μέινει μια μέρα μέσα κανονικά και να ρυθμιστούν την επομένη το πρωί.

    αυτή είναι σωστή δουλειά!

  4. The Following User Says Thank You to Cobalt For This Useful Post:

    Ptboul (06-09-11)

  5. #4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Cobalt Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το να ρυθμίσεις βαλβίδες δεν είναι επιστήμη...

    οτι διάκενα σου λέει ο κατασκευαστής.

    το θέμα είναι να έχει ο μάστορας τα καταλληλα εργαλεία ΑΝ χρειάζονται τέτοια καθώς και τις οδηγίες με τα διάκενα.

    επίσης πολύ σημαντικό να μην ρυθμίζει με τον κινητήρα ζεστό.

    το αμάξι πρέπει να μέινει μια μέρα μέσα κανονικά και να ρυθμιστούν την επομένη το πρωί.

    αυτή είναι σωστή δουλειά!
    Το έγραψα και παραπάνω ότι υπάρχει ''ειδικό κιτ'' .
    Επίσης δεν υφίσταται ρύθμιση με ζεστό μοτέρ... θα φύγει με εγκαύματα ο μάστορας.

  6. #5
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Ωραια η ρυθμιση.. αλλα που την κανουμε με το κεφαλι μας ησυχο? Αν γινοταν με ζεστο μοτερ πας, καθεσαι πανω απο το κεφαλι του μαστορα και φευγεις. Αν το αφησεις και το πιασει πρωι, πως ξερεις αν εκανε τις μισες, ολες, μια απο ολες και αν αφησε το σωστο διακενο σε ολες?

    Σπυρο ψηνεσαι για DIY?

  7. The Following User Says Thank You to fanisk For This Useful Post:

    Ptboul (07-09-11)

  8. #6
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    βόλτες με το μάτζικ μπας
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    6.125
    Thanked
    11985
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο fanisk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ωραια η ρυθμιση.. αλλα που την κανουμε με το κεφαλι μας ησυχο?
    Εμ πες τα ρε ΦάααΝΝΝ! Αυτό λέω και εγώ. Με την εμπειρία που έχω αποκομίσει από τα συνεργεία τα τελευταία 2 χρόνια και έχω ακούσει δε μπορώ να εμπιστευτώ εύκολα κ έχω εγκλωβιστεί.

    Ίσως κ να υπερβάλω who really knows?

  9. #7

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο fanisk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ωραια η ρυθμιση.. αλλα που την κανουμε με το κεφαλι μας ησυχο? Αν γινοταν με ζεστο μοτερ πας, καθεσαι πανω απο το κεφαλι του μαστορα και φευγεις. Αν το αφησεις και το πιασει πρωι, πως ξερεις αν εκανε τις μισες, ολες, μια απο ολες και αν αφησε το σωστο διακενο σε ολες?

    Σπυρο ψηνεσαι για DIY?
    Δεν θελουν ρύθμιση εσένα...

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Ptboul Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εμ πες τα ρε ΦάααΝΝΝ! Αυτό λέω και εγώ. Με την εμπειρία που έχω αποκομίσει από τα συνεργεία τα τελευταία 2 χρόνια και έχω ακούσει δε μπορώ να εμπιστευτώ εύκολα κ έχω εγκλωβιστεί.

    Ίσως κ να υπερβάλω who really knows?
    Και από πάνω να είσαι ,που δεν θα μπορείς να είσαι γιατί θα κρύβεις το φώς.
    Θα σπας τα νεύρα του ανθρώπου που θα εργάζεται. Μπροστά στα μάτια σου δηλαδή δεν ξέρει να σε κοροϊδέψει ?

  10. #8
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Κατερινη-Νεοι Πόροι
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    2.452
    Thanked
    3569
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Ptboul Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εμένα η αφελής απορία μου είναι:
    Μ3 υπάρχουν πολλά κ οι μάστορες ξέρουν να τα ρυθμίσουν. Si υπάρχουν λίγα κ δεν ξέρω κατα πόσο έχει μελετήσει κάποιος μάστορας το θέμα ώστε να μην πάρεις το καρμπόν στην αμασκάΛη.

    Θέλει κάποια μελέτη το θέμα ή το πάει φασόν;

    ps: Τιμές τηλεφωνικά έχω πάρει από 170 εως 300 γιούρο..

    τιιιιιιιιιιιιι???????????170 - 300

    τι ειναι πλοιο ?????και γιατι τι παραπανω θα κανουν απο οτι σε ενα συμβατικο αυτοκινητο που εχει απλες βαλβιδες????
    ενταξει καταλαβενω οτι εχουν αγορασει το κιτ και δεν το εχουν ολοι οι μηχανικοι αλλα οχι και ετσι ρε παιδια....τι ειναι φορμουλα1.....

    ειπαμε ρε πανο καρμπον φολμουλισιο αλλα οχι και να σας τσακιζουν τις τσεπες ετσι.....

  11. The Following User Says Thank You to scania124 For This Useful Post:

    Ptboul (08-09-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP