Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 35

Θέμα: ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ Ε30 Μ40

  1. #1
    Εγγραφή
    16-12-10
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    121
    Thanked
    30
    Rides
    0

    Προεπιλογή ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ Ε30 Μ40

    Καλησπερα σε ολους!! εδω κ μερικες μερες εχω αγορασει ενα Ε30 Μ40 1,8 απλο!
    το αμαξι ειναι χαρτι,ασπαστο (ειναι αυτοματο), διπορτο κ μαλιστα ατρακαριστο!
    στο ζουμι λοιπον..
    εχω συζητησει με ενα φιλο BMWδακια για το τι δυνατοτητες εξελιξης εχει το αυτοκινητο αλλα κ η τσεπη μου!
    ειμαι αναμεσα σε 2 διληματα..
    1ον. να βαλω 2,5 μοτερ με φρενα γεφυρες κτλ
    2ον. να βαλω 1,8 is κ με ενα τσιπαρισμα να φτασει τα 150 αλογα κ να μην αλαξω τιποτα αλλο!

    επιδη υπαρχουν πολλοι ειδικοι επι του θεματος,θα ηθελα να μου εξηγησουν αναλυτικα τι πραγματα χρειαζομαι στην πρωτη κ στην δευτερη περιπτωση καθως κ το πιθανο κοστος τους!

    οπως καταλαβαινετε το θεμα κοστος ειναι μεγαλο ζητημα κ θα παιξει πρωταγωνιστικο ρολο για την τυχη αυτης της καροτσας!

  2. #2
    Εγγραφή
    08-04-10
    Περιοχή
    κρητη
    Μηνύματα
    165
    Thanked
    106
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Προτεινω κομπλε 325i μετατροπη.Αλλη αιγλη εχει ο 6κυλινδρος κινητηρας!!!!

  3. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Νεο Ηρακλειο, Αθηνα
    Μηνύματα
    685
    Thanked
    565
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    1,8 is και εισαι και νομιμος.

    2,5αρι και με την ψυχη στο στομα δεν αξιζει, χωρις που θα πληρωνεις τελη ακι ασφαλειες στο θεο αν εισαι νομιμος..

    το 1,8is φοραει τον Μ42 με τα 136 η 140 αλογα. Μπορεις να βαλεις και Μ44 (ισως θελει πατεντα) με 143 αλογα που σε ενα καλο 1ο σταδιο θα φτασεις τα 150αλογα. Απο Μ20 2,5αρι θα εισαι πιθανον πιο αργος, ομως θα εχεις ΠΟΛΥ καλυτερη καταναλωση και 2 γενιες μπορστα σε τεχνολογια κινητηρα.

    Το καλο ειναι πως ολα μπορεις να τα καενις σχετικα φτηνα, διοτι μοτερ υπαρχουν αφθονα

  4. #4
    Εγγραφή
    16-12-10
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    121
    Thanked
    30
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    εχω σκεφτει μερικα απο αυτα που λετε!! αλλο θελω να μαθω! δηλ τι θα χρειαστω απο ανταλλακτικα στην πρωτη περιπτωση κ τι στην δευτερη!!
    επισης εχω ακουσει οτι ο μ40 με το is μπορει να χρεισημοποιηθουν απο τον ιδιο εγκεφαλο κ πλεξουδα,ισχιει?

  5. #5
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Melissia / N. Penteli
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    2461
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Στην 2η περιπτωση για να γινει σωστο θες:
    Μπροστα ακρα κομπλε με φρενα απο 325
    Πισω κομπλε γεφυρα απο 325 με φρενα & σωστο διαφορικο
    Αλλο κεντρικο
    Μοτερ κομπλε (πλεξουδα, εγκεφαλο, εξατμιση, κλπ) σασμαν απο 325
    Οργανα απο 325
    Σαλονι απο 325
    WRC is for boys
    GROUP B was for men

  6. The Following User Says Thank You to TSAF For This Useful Post:

    takis1983 (06-09-11)

  7. #6
    Εγγραφή
    16-12-10
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    121
    Thanked
    30
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο TSAF Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στην 2η περιπτωση για να γινει σωστο θες:
    Μπροστα ακρα κομπλε με φρενα απο 325
    Πισω κομπλε γεφυρα απο 325 με φρενα & σωστο διαφορικο
    Αλλο κεντρικο
    Μοτερ κομπλε (πλεξουδα, εγκεφαλο, εξατμιση, κλπ) σασμαν απο 325
    Οργανα απο 325
    Σαλονι απο 325
    ευχαριστω φιλε tsaf! με λιγα λογια ενα αμαξι ολοκληρο κ να υπολογισω μαζι με τα περαστικα να παει απο 3000 λιαν επιηκως!!

    ξερεις να μου πεις κ για την περιπτωση του is μηπως??

  8. #7
    Εγγραφή
    26-08-11
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    44
    Thanked
    12
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    εγω θα σου πρωτινα is πρωτο σταδιο! και ενα διαφορικο 4,1-427-4,45!!
    και εισαι κομπλε!

  9. #8
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    δεν βλεπω τον λογο, να βαλεις εξακυλινδρο πανω,,,οταν με τον τετρακυλινδρο εχεις καλυτερο ζυγισμα,,ελαφρυτερο αμαξι...σχετικα καλη ιπποδυναμη(ανεβαινει κι αλλο)...και βγαζεις τα γουστα σου πιο οικονομικα...! για τον εγκεφαλο και την πλεξουδα...μπες στο realoem....και κανε μια συγκριση των κωδικων ..

  10. #9
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Melissia / N. Penteli
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    2461
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο takis1983 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ευχαριστω φιλε tsaf! με λιγα λογια ενα αμαξι ολοκληρο κ να υπολογισω μαζι με τα περαστικα να παει απο 3000 λιαν επιηκως!!

    ξερεις να μου πεις κ για την περιπτωση του is μηπως??
    Oχι για το is δεν εχω ιδεα φιλε μου.
    WRC is for boys
    GROUP B was for men

  11. #10
    Εγγραφή
    19-04-10
    Περιοχή
    Πειραιας
    Μηνύματα
    718
    Thanked
    1240
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    η διαφορα παντος αναμεσα σε ενα is και ενα 25αρι μοτερ σε θμεα αποδοσης, αισθησης κτλ ειναι ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ! αν εχεις τα $$ και μπορεις να συντηρησεις ενα 25αρι μοτερ, οχι τοσο σε θεμα service μιας και η διαφορα ειναι 2 μπουζι ακομα και κανα λιτρο λαδι , λεγοντας συντηρηση εννοω βενζινες, τοτε τραβα για 25αρι η αισθηση του 6κυλινδρου μοτερ και το τραβηγμα του ειναι κατι που δεν βρισκεις σε is και βελτιωμενο να ειναι , χωρις ομως αυτο να σημαινει οτι δεν ειναι καλο μοτερ το is ετσι! μην παρεξηγηθω! απλα 2 κυλινδροι ακομα και 700cc κανουν την διαφορα

    εξαρτατε βεβαια και τι χρηση θελεις να κανεις στο αμαξι! αν το θελεις για πιστα η για να παιρνεις τα βουνα, τοτε σου κανει καλυτερα το is μιας και οπως ειπωθηκε και πριν εχει καλυτερο ζυγισμα! αν το θελεις για βολτες και ταξιδια κτλ κτλ και σε παιρνει και οικονομικα τοτε το 25αρι για εμενα ειναι μονοδρομος
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Bassakos : 07-09-11 στις 10:23

Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP