ΠανούΛη, το τελευταιο Μ3 δεν χρειαζεται ρυθμιση στις βαλβιδες.
Το τελευταιο μοτερ που βγηκε και θέΛει είναι το δκόσ΄.
ΠανούΛη, το τελευταιο Μ3 δεν χρειαζεται ρυθμιση στις βαλβιδες.
Το τελευταιο μοτερ που βγηκε και θέΛει είναι το δκόσ΄.
Ptboul (06-09-11)
Ρύθμιση βαλβίδων κάνεις 1 φορά στα 50.000 ΚΜ και δεν είναι κανένα τραγικό κόστος... (περίπου 200 ευρώ είχα ακούσει)
μην τα λυπηθείς να τα δώσεις και κάντο κάπου υπεύθυνα!
Εμένα η αφελής απορία μου είναι:
Μ3 υπάρχουν πολλά κ οι μάστορες ξέρουν να τα ρυθμίσουν. Si υπάρχουν λίγα κ δεν ξέρω κατα πόσο έχει μελετήσει κάποιος μάστορας το θέμα ώστε να μην πάρεις το καρμπόν στην αμασκάΛη.
Θέλει κάποια μελέτη το θέμα ή το πάει φασόν;
ps: Τιμές τηλεφωνικά έχω πάρει από 170 εως 300 γιούρο..
![]()
Το να ρυθμίσεις βαλβίδες δεν είναι επιστήμη...
οτι διάκενα σου λέει ο κατασκευαστής.
το θέμα είναι να έχει ο μάστορας τα καταλληλα εργαλεία ΑΝ χρειάζονται τέτοια καθώς και τις οδηγίες με τα διάκενα.
επίσης πολύ σημαντικό να μην ρυθμίζει με τον κινητήρα ζεστό.
το αμάξι πρέπει να μέινει μια μέρα μέσα κανονικά και να ρυθμιστούν την επομένη το πρωί.
αυτή είναι σωστή δουλειά!
Ptboul (06-09-11)
τιιιιιιιιιιιιι???????????170 - 300
τι ειναι πλοιο ?????και γιατι τι παραπανω θα κανουν απο οτι σε ενα συμβατικο αυτοκινητο που εχει απλες βαλβιδες????
ενταξει καταλαβενω οτι εχουν αγορασει το κιτ και δεν το εχουν ολοι οι μηχανικοι αλλα οχι και ετσι ρε παιδια....τι ειναι φορμουλα1.....
ειπαμε ρε πανο καρμπον φολμουλισιο αλλα οχι και να σας τσακιζουν τις τσεπες ετσι.....![]()
Ptboul (08-09-11)