απ'οσο εχω ψαξει κ εχω παρει τιμες οι μεμβρανες μου βγαινουν στα 1500 κ η βαφη στα 1700.οποτε μιλαμε για ιδια ποσα....το θεμα ειναι πως θελω να του κανω βαφη γιατι απο λαθος μου του εβγαλα την τελευταια στροση βαφης κ θελω να ξαναβαφει ολοκληρο ....
απ'οσο εχω ψαξει κ εχω παρει τιμες οι μεμβρανες μου βγαινουν στα 1500 κ η βαφη στα 1700.οποτε μιλαμε για ιδια ποσα....το θεμα ειναι πως θελω να του κανω βαφη γιατι απο λαθος μου του εβγαλα την τελευταια στροση βαφης κ θελω να ξαναβαφει ολοκληρο ....
Για ποιο μοντελο μιλαμε?
...επισης εκτος απο τα καλα της ματ βαφης ή μεμβρανης, κοιταξε να ξερεις και τα αρνητικα....πλυσιμο ιδιαιτερο,εαν σταξει ρετσινι δεντρου δεν εχει τις ιδιες αντοχες σε τριψιμο ή υλικα που βοηθανε στο να βγει,ψιλοατυχηματακια και μικροεπισκευες...κλπ.![]()
αρα μιλαμε για ενα τετοιο αποτελεσμα:
πηγη:https://www.colourmycar.net/go/case-...ase-study.html
....τα γουστα ειναι γουστα,αλλα κατα τη ταπεινη μου γνωμη, μια Τζαγκ δεν θα την εκανα ματ.
το μελος εδω στο bmwfans "batman" εχει ματ σε Μ5 Ε60,εαν θελεις στειλε του πμ. να σου πει τι θεματα μπορει να εχει η χρηση και μονο, γιατι εκεινος το αγορασε μεταχειρ.απο Γερμανια ετοιμο με την μεμβρανη.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη aristent : 04-09-11 στις 21:55
BILL007 (04-09-11), Dimitra Gk (05-09-11), Ptboul (05-09-11)
Εννοείται πως πρέπει να το βάψεις, πολύ απλά διότι έχεις κάνει τη παραπάνω ζημιά.
Η μεμβράνη ΔΕΝ είναι κάτι μόνιμο. Κάποια στιγμή αργά ή γρήγορα ο ιδιοκτήτης θα θέλει να επαναφέρει το αυτοκίνητο στην αρχική του μορφή. Όταν θα γίνει αυτό, θα έχεις και πάλι ένα αυτοκίνητο με ζημιά από κάτω.
Επίσης όταν θα πας να το πουλήσεις, είναι πολύ πιο τίμιο ο επόμενος ιδιοκτήτης να το πάρει 'επισκευασμένο', από το να το πάρει ........'καλυμμένο' από ζημιές.