Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Ποιο Ελαστικό θα Βάζατε σε Μ///?

Ψήφισαν
38. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • ContiSportContact 3

    16 42,11%
  • Goodyear Eagle F1 (Asymetric)

    12 31,58%
  • Michelin PILOT SPORT 3

    11 28,95%
Δημοσκόπιση Πολλαπλής Επιλογής
Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 37

Θέμα: Ποια Ελαστικα θα Βαζατε?

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Salonica . . .
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    4.592
    Thanked
    5586
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παιδια ολα τα ελαστικα σε διαστασεις μεγαλες ειναι εξισου καλα . . .

    Τωρα αναλογα τι θελει ο καθε ενας μας . . .

    Μερικα ειναι σκληρα μερικα ξεραινονται ευκολα . . .

    Απλα δεν μπορω να ακουω μαρκες οπως τσιν τσον γιαν σε αυτοκινητα που εχουν δυναμη

    και χρειαζονται ποιοτικα ελαστικα . . .

    Εγω απο την λιγη πειρα που εχω σε αυτον τον τομεα ειμαι αναμεσα σε 3 . . .

    Νο1 continental 5p

    Νο2 dunlop sport maxx

    Νο3 pirelli pzero . . .

    Σε Μ5 Ε39 που εχω βαλει προσωπικα σε σε φιλο μου τα conti 5 ειναι απολυτα

    ικανοποιημενος και τα εχει κοντα 15 χιλιαδες χλμ . . .

    Τωρα εχω ακουσει διαφορα κατα καιρους οπως με εναν φιλο μου που εχει 335 (400+++)

    δεν του ειχαν αρεσει στα πρωτα χλμ . . .

    Μετα το στρωσιμο ηταν μια χαρα . . .

    Εγω πιστευω πως αν δεν εχεις προσωπικη αποψη απο 3-4 μαρκες δεν μπορεις να

    καταλαβεις καποια πραγματα . . .

  2. The Following 8 Users Say Thank You to Christos 330 For This Useful Post:

    BILL007 (01-09-11), dark knight (02-09-11), individual (01-09-11), Konstantinos E60 (01-09-11), Kostas_1 (01-09-11), nikos ///M (02-09-11), nikos valvetronic (02-09-11), Ptboul (02-09-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Kαλαματα
    Μηνύματα
    1.003
    Thanked
    1101
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Christos 330 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παιδια ολα τα ελαστικα σε διαστασεις μεγαλες ειναι εξισου καλα . . .

    Τωρα αναλογα τι θελει ο καθε ενας μας . . .

    Μερικα ειναι σκληρα μερικα ξεραινονται ευκολα . . .

    Απλα δεν μπορω να ακουω μαρκες οπως τσιν τσον γιαν σε αυτοκινητα που εχουν δυναμη

    και χρειαζονται ποιοτικα ελαστικα . . .

    Εγω απο την λιγη πειρα που εχω σε αυτον τον τομεα ειμαι αναμεσα σε 3 . . .

    Νο1 continental 5p

    Νο2 dunlop sport maxx

    Νο3 pirelli pzero . . .

    Σε Μ5 Ε39 που εχω βαλει προσωπικα σε σε φιλο μου τα conti 5 ειναι απολυτα

    ικανοποιημενος και τα εχει κοντα 15 χιλιαδες χλμ . . .

    Τωρα εχω ακουσει διαφορα κατα καιρους οπως με εναν φιλο μου που εχει 335 (400+++)

    δεν του ειχαν αρεσει στα πρωτα χλμ . . .

    Μετα το στρωσιμο ηταν μια χαρα . . .

    Εγω πιστευω πως αν δεν εχεις προσωπικη αποψη απο 3-4 μαρκες δεν μπορεις να

    καταλαβεις καποια πραγματα . . .


    Οταν ειχα βαλει τα conti3, τον πρωτο καιρο τα ελαστικα δεν μου αρεσαν, γλιστρουσαν παραπανω απο οτι επρεπε για καινουριο λαστιχο, ειχα αρχισει να "σιχτηριζω" την ωρα και την στιγμη που τα εβαλα!!!
    Μετα απο 1500-2000 χλμ ομως μεταμορφωθηκαν σε σημειο που δεν το πιστευα! στον ιδιο δρομο σε ιδιες στροφες το λαστιχο κολλαγε φοβερα!!
    Απλα μου ειχε φανει περιεργο μιας και οσα λαστιχα ειχα βαλει υστερα απο 700 μαξιμουμ 1000 χλμ ηταν Οκ!
    Το μονο μειον τους για μενα, σε σχεση με τα προηγουμενα ντανλοπ 9000 που ειχα, ηταν στο βρεγμενο, πιο συγκεκριμενα στο πολυ νερο η υδρολισθηση ηταν πολυ εντονη! το ντανλοπ ηταν το καλυτερο απο οσα ειχα φορεσει.

    Ισως να ηταν και η χαραξη του ελαστικου, τι να πω.
    ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΟΣΟΥΣ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ....ΑΦΗΣΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ.

  4. #3
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    Αχαρναι
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    486
    Thanked
    649
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αυτό το μήνα θα αλλάξω κ εγώ λάστιχα μιας κ τα Conti SC3 που φοράω έχουν γίνει σλικ.Επειδή οταν έβαλα τα ζαντολάστιχα ήταν ήδη αρκετά φορεμένα δεν εκφέρω άποψη.

    Βλέπω να καταλήγω στο Pirelli PZero Nero που το φόραγα κ στο Golf 2 Gti που είχα παλιότερα.
    Σε μπροστινοκίνητο τουλάχιστον είχε τα εξής συν-πλην σε σύγκριση με άλλα:
    Δεν ήταν οτι πιο κορυφαίο σε κράτημα ΑΛΛΑ είχε κάτι που για μενα το ανέβασε ψηλά στις προτιμήσεις μου...Είχε απίστευτη προοδευτικότητα κ τέλεια πληροφόρηση στα όρια της υποστροφής-υπερστροφής.....

    Ο φίλος μου ο λαστιχάς μου πρότεινε να δοκιμασω πάλι τα PZerο Νero...αυτή τη φορά όμως στο bmw...μιας κ απο οτι λένε είναι κυρίως λάστιχο που προτιμάται για πισωκίνητα.....

    Και η αλήθεια είναι οτι ψήνομαι.....

  5. #4
    Εγγραφή
    19-03-11
    Περιοχή
    Zimbabwe
    Μηνύματα
    1.665
    Thanked
    2582
    Rides
    1

    Smile

    Έχω βάλει εδώ και 15.000χλμ τα Uniroyal Rainsport2 σε διάσταση 215/45/17w σε 120i.
    Προσωπικά κάνω πολλά ταξίδια και θέλω ένα λάστιχο που να κρατάει εκεί που το χρειάζομαι, σε συνθήκες επικίνδυνες, δηλαδή στο βρεγμένο (υδρολίσθηση, εναλλαγή υγρού οδοστρώματος με λίγα νερά και σημεία που έχει "κρατήσει" περισσότερα κλπ).... και εκεί το λάστιχο αυτό δεν έχει αντίπαλο... είναι σαν να πατάς σε στεγνό. (στη βροχή είναι κλάσεις ανώτερο από τα continental sc3 που είχα).
    Όταν τα αλλάξω, πάλι τα ίδια θα βάλω...





    ...σε βρεγμένο σώζει ζωές...


    Αρνητικό σημείο: αν κάνετε συχνά παντιλίκια ή μπαίνετε σε πίστα με τα λάστιχα που χρησιμοποιείτε στο δρόμο, τότε δεν θα αντέξουν για πολλά χιλιόμετρα σε σύγκριση με άλλα με σκληρότερη γόμα. Σε κάθε άλλη περίπτωση, θα είστε πολύ ικανοποιημένοι... ... και στην βροχή το λάστιχο αυτό απλά δεν υπάρχει !
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 120ie87 : 02-09-11 στις 04:21

  6. The Following 2 Users Say Thank You to 120ie87 For This Useful Post:

    joseph (23-09-11), Ptboul (02-09-11)

  7. #5
    Εγγραφή
    24-11-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    2.454
    Thanked
    1890
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εγω στο Ζ4 φοραω τα Pzero Rosso εδω κ 10.000 χλμ και οι εντυπωσεις μου ειναι θετικοτατες.
    Δεν εχω οδηγησει πολυ στο βρεγμενο αλλα στο στεγνο το θεωρω κορυφαιο.
    Δινει στον οδηγο την αυτοπεποιθηση και τη σιγουρια να πιεσει λιγο παραπανω και να παει τελικα γρηγοροτερα ειδικα σε δρομους με κλειστες στροφες.

  8. #6
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Κατερινη-Νεοι Πόροι
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    2.452
    Thanked
    3569
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    απο προσωπική εμπειρια δεν θα εβαζα ποτε brigestone,δεν λεω καλο λαστιχο αλλα ξερενετε πολυ γρηγορα και ενω εχει ψωμι ακομα επανω του το πετας γιατι γλυστραει υπερβολικα(το ιδιο ακριβως εχω βιωσει και στα φορτηγα)και ετσι δεν τα ξανα εβαλα ποτε.....

    οι τελευταιες 4 τετραδες που εχω αλλαξει σε λαστιχα στα αυτοκινητα μου ειναι ολα conti και δεν τα αλλαζω με τιποτα.
    εχω λιωσει δυο τετραδες sport contact 2 και αλλες δυο σε sport contact 3.
    σε λιγο καιρο θελω λαστιχα τωρα δεν υπαρχει περιπτωση να μην βαλω τα 5αρια....!!!!εχω κλειδωσει εκει και δεν πιστευω να ξανα αλλαξω μαρκα.

  9. The Following User Says Thank You to scania124 For This Useful Post:

    Kostas_1 (02-09-11)

  10. #7
    Εγγραφή
    31-01-11
    Περιοχή
    Kalamata
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    312
    Thanked
    212
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Φίλοι μου σίγουρα θα συμφωνήσετε μαζί μου,

    Μακάρι να είχαμε 2 τετράδες ζαντολαστιχα, χειμερινά και καλοκαιρινά, δυστυχώς πολύ λίγοι από εμάς έχουν αυτή τη δυνατότητα!
    Σίγουρα ένα καθαρά βρόχινο λάστιχο είναι καλύτερο από ένα καλοκαιρινό στο βρεγμένο και το αντίστροφο!

    Τώρα καλώς ή κακώς στη χώρα μας και πιο συγκεκριμένα νότια δεν έχουμε τις βροχές κάποιον βόρειων χωρών, αλλά θέλουμε ένα λάστιχο που να πατάει και στο βρεγμένο.

    Κατά την ταπεινή μου άποψη το όριο ηλικίας ενός λάστιχου είναι τα 15000χλμ, μετά από εκεί σίγουρα έχει χάσει τις ιδιαιτερότητες του αν υπολογίσεις και το χρόνο που έχει περάσει μέχρι να κάνεις αυτά τα χιλιόμετρα!

    Σύμφωνα με το παρακάτω σαιτ,
    https://www.tyrereviews.co.uk/
    Και κοιτάζοντας συγκεκριμένα για Μ5 Ε39 που έχω άποψη έχει την εξής κατάταξη:


    Michelin Pilot Sport PS2 88%
    Continental WinterContact TS 830 P 88%
    Vredestein Ultrac Sessanta 87%
    Hankook Ventus S1 evo 80%
    Toyo R888 80%
    Falken FK452 77%
    Goodyear Eagle F1 GSD3 70%
    Yokohama S Drive 66%

    Βέβαια η παραπάνω κατάταξη δεν είναι και τόσο αντικειμενική για εμάς αφού ο κυρίως όγκος αφορά βόρειες χώρες με διαφορετικές κλιματολογικές συνθήκες από εμάς, που να δει η Γερμανία το καλοκαίρι τη θερμοκρασία που φτάνει το οδόστρωμα στην Ελλάδα έτσι χαλαρά!

  11. #8
    Εγγραφή
    31-01-11
    Περιοχή
    Kalamata
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    312
    Thanked
    212
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ίσως να δοκίμαζα και εγώ το ContiSportContact™ 5 P αλλά δυστυχώς από ότι βλέπω στο σαιτ τους δεν έχουν μεγάλη γκάμα διαστάσεων, ή τουλάχιστον δεν έχουν τη δική μου διάσταση (245/40/18 & 275/35/18)!

    https://www.conti-online.com/generat...p,tabNr=4.html

  12. #9
    Εγγραφή
    24-11-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    2.454
    Thanked
    1890
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ειναι σιγουρα και θεμα 'γουστου'...
    Ο καθενας κανει διαφορετικη χρηση στο αυτοκινητο του.
    Το να παρει καποιος που μπαινει σε ολες τις στροφες με τις παντες βροχινο ελαστικο ειναι χαζο αλλα και απο την αλλη ειναι ανουσιο να βαλεις Pzero στο αυτοκινητο που μεταφερεις τα παιδια σου σχολειο-φροντιστηριο.

    Εκτος απο τα Pzero rosso που φοραω, εχω θετικη αποψη για τα Dunlop SportMaxx. Δεν μου αρεσαν καθολου τα runflat της Bridgestone οπως και τα Michelin ps2.

  13. #10
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    ΚΙΛΚΙΣ
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    900
    Thanked
    1109
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο andreas110080 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φίλοι μου σίγουρα θα συμφωνήσετε μαζί μου,

    Μακάρι να είχαμε 2 τετράδες ζαντολαστιχα, χειμερινά και καλοκαιρινά, δυστυχώς πολύ λίγοι από εμάς έχουν αυτή τη δυνατότητα!
    Σίγουρα ένα καθαρά βρόχινο λάστιχο είναι καλύτερο από ένα καλοκαιρινό στο βρεγμένο και το αντίστροφο!

    Τώρα καλώς ή κακώς στη χώρα μας και πιο συγκεκριμένα νότια δεν έχουμε τις βροχές κάποιον βόρειων χωρών, αλλά θέλουμε ένα λάστιχο που να πατάει και στο βρεγμένο.

    Κατά την ταπεινή μου άποψη το όριο ηλικίας ενός λάστιχου είναι τα 15000χλμ, μετά από εκεί σίγουρα έχει χάσει τις ιδιαιτερότητες του αν υπολογίσεις και το χρόνο που έχει περάσει μέχρι να κάνεις αυτά τα χιλιόμετρα!

    Σύμφωνα με το παρακάτω σαιτ,
    https://www.tyrereviews.co.uk/
    Και κοιτάζοντας συγκεκριμένα για Μ5 Ε39 που έχω άποψη έχει την εξής κατάταξη:


    Michelin Pilot Sport PS2 88%
    Continental WinterContact TS 830 P 88%
    Vredestein Ultrac Sessanta 87%
    Hankook Ventus S1 evo 80%
    Toyo R888 80%
    Falken FK452 77%
    Goodyear Eagle F1 GSD3 70%
    Yokohama S Drive 66%

    Βέβαια η παραπάνω κατάταξη δεν είναι και τόσο αντικειμενική για εμάς αφού ο κυρίως όγκος αφορά βόρειες χώρες με διαφορετικές κλιματολογικές συνθήκες από εμάς, που να δει η Γερμανία το καλοκαίρι τη θερμοκρασία που φτάνει το οδόστρωμα στην Ελλάδα έτσι χαλαρά!


    φυσικα και η συγκριση με τα τεστ που γινοντε στη γερμανια,σουηδια κλπ..
    δεν εχει καμια σχεση με τους ελληνοκους δρομους,οι οποιοι ειναι μονο για πατιναζ και οχι για αυτοκινητα.......
    οσοι εχουν παει ειδικα στις 2 αυτες χωρες και εχουν δει για τι οδοστρωμα μιλαμε,θα καταλαβουν καλυτερα τι εννοω.........μιλαμε για πολυ σπιρωτους δρομους......οπου εκει ειναι που χρειαζεται το σκληρο πελμα.....
    εκει ας πουμε αποκλειεται να εβαζα τα ροσο.....η καποιο αλλο μαλακο πελμα.
    ετσι και για την ιστορια.......εχω διαβασει στο βιβλιο της μπεμπας οτι προτηνεται το DUNLOP οπου ηταν και εργοστασιακη τοποθετηση και συγκεκριμανα το SP SPORT 2000......
    οταν ηρθε το οχημα απο γερμανια φορουσε αυτα.....
    τα οποια ηταν μηνων τοτε και τακουνι πανω απο το 80%....
    αποτελεσμα------μπορουσα να σπινιαρω,οση ωρα ηθελα για πααααααρα πολλα μετρα.....
    αν με βλεπατε θα νομιζατε οτι εχω πανω απο 500 αλογα (που λεει ολογος)χαχαχα
    με τα ροσο....απλα καμια σχεση!!!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη individual : 02-09-11 στις 12:13

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP