mormon (23-08-11)
παραγειλαμε και ενα ψυγειο λαδιου
10 σειρων της MOCAL!
και ψαχνω την βαση του φιλτρου λαδιου απο Μ3 ε46
που εχει εισοδο κ εξοδο για το ψυγειο
Panos 316T (25-08-11)
ωχχχ τι έγινε ρε παιδιά?? έχασα επεισόδια εδώ???
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
παρεληφθει εχθες το μεσημερι το τουρμπο!
precicion PT6776!
με τουρμο a/r 62!
σειρα εχουν τωρα τα εντοσθια του κινητηρα!
εν αναμονη κ υπομονη!
BILL007 (25-08-11), Jimmakos (26-08-11), Karizma Z4 (06-02-12), Kostas_1 (25-08-11), Leonidas_E39 (25-08-11), liakos (25-08-11), nikos valvetronic (28-08-11), Panos 316T (25-08-11)
πόσο το μαλλί ρε φιλε και από που...δώσε πληροφορίες στο λαό..ειμαστε μαζί σου.....
Δεν σηκωνει με τα ιδια εντοσθια 350 αλογα ο m54b30?
Καλα κανεις και αλλαζεις με σφυρηλατα αλλα αν ειναι να φτασεις μεχρι 350 ισως και να τα σηκωνει και οπως ειναι.
mormon (26-08-11)
BILL007 (26-08-11), mormon (26-08-11), Panos 316T (25-08-11)
αν δεν του φεύγουν τα τιμόνια στην ευθεία....
χαχαχαχαχα!!!για σου ρε γιωργάρα, που όταν γράφεις, όλοι κάνουνε γαργάρα...
τσου βρε λάκη που μου θές και αλεξίσφαιρο μοτέρ. αν περάσεις τις 5.000 θα πάς
στην μάνα σου τρέχοντας, και μετά σε πνευματικό για να εξομολογηθείς.
γμσ τα...και η λούγκρα δεν λέει τπτ απο το τηλέφωνο...η παλιοκρυφή.
άιντε καλώς τα δέχθηκες μωρή.
λοιπόν για να κόβω και λίγο την πλάκα.
χρηστάκη καλορίζικο το φυσητήρι. ακόμα μην χάνεις τον χρόνο σου άδικα με
εντόσθια αν μιλάς για 35ο άλογα. το μοτέρ είναι έτσι και αλλιώς αλεξίσφαιρο,
και όπως πολύ σωστά είπαν πιο πάνω, έχουμε τέτοια μοτέρ, που βγάζουν τα
ίδια άλογα, με μαμά μπιελοπίστονα χωρίς πρόβλημα. απο όλα, συμφωνώ μόνο
τις βίδες κεφαλής. τα υπόλοιπα τα βλέπω σαν λόγο για να καθηστερήσεις πολύ
απο το πρότζεκτ. αν αργότερα θέλεις να ανεβάσεις και άλλο, τότε την ψάχνεις
την δουλειά για μπιελοπίστονα.
η γνώμη μου είναι, να το κουμπώσεις μία επάνω με σωστά πράγματα, να δείς πως
πάει, και μετά πάς και για τα υπόλοιπα. δλδ μην σκέφτεσαι για δισκόπλατα κτλ
ακόμα. τα άλογα που λές δεν είναι και κάτι τραγικό σε σημείο που πρέπει να
κουμπώσεις ένα κάρο πράγματα για να κοτσάρεις και το τούρμπο. καλύτερα
δώσε βάση στον προγραμματισμό του αυτοκινήτου έτσι ώστε να δουλεύει σωστά,
και μετά βλέποντας και κάνοντας. απο την αρχή, δεν θα μπορέσεις να βγάλεις
σωστό αυτοκίνητο αγοράζοντας τυφλοσούρτη ότι πιστεύεις εσύ ότι είναι σωστό
να αγοραστεί. και πολά λεφτά, και το χειρότερο, πολά πεταμένα λεφτά που ίσως
να χρειαστεί να ξαναδώσεις απο λάθος αγορά. βάλε τα πράγματα που χρειάζονται
για να τουρμπιστεί το αυτοκίνητο, και μετά βλέποντας και κάνοντας.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
mormon (26-08-11), paganis (27-08-11), pilot (25-08-11), steliosm46 (04-06-13)
ευχαριστω ολους για τα καλα σας λογια
και τις συμβουλες σας!
αυτην την αποψη εχει κ ο μηχανικος που τα συζηταμε!
οποτε προχωραμε για εγκεφαλο αγραφο της ΑΕΜ!