Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 278

Θέμα: Νεα πνοη στον κινητηρα

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    202
    Thanked
    123
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    πόσο το μαλλί ρε φιλε και από που...δώσε πληροφορίες στο λαό..ειμαστε μαζί σου.....
    Ζήσε το σήμερα και άσε το αύριο

    https://www.bmwfans.gr/forum/album.php?albumid=37

  2. #2
    Εγγραφή
    31-01-10
    Περιοχή
    Larisa
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    681
    Thanked
    281
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δεν σηκωνει με τα ιδια εντοσθια 350 αλογα ο m54b30?
    Καλα κανεις και αλλαζεις με σφυρηλατα αλλα αν ειναι να φτασεις μεχρι 350 ισως και να τα σηκωνει και οπως ειναι.

  3. The Following User Says Thank You to merbeind For This Useful Post:

    mormon (26-08-11)

  4. #3
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο merbeind Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν σηκωνει με τα ιδια εντοσθια 350 αλογα ο m54b30?
    Καλα κανεις και αλλαζεις με σφυρηλατα αλλα αν ειναι να φτασεις μεχρι 350 ισως και να τα σηκωνει και οπως ειναι.
    εχουμε αρκετα δειγματα κομπρεσσορατων , με εργοστασιακα εντοσθια με πανω απο 350 ιππων και ολα καλα! αν λοιπον δεν προκειτε να ανεβεις παραπανω...μπορεις για αρχη να τα κρατησεις..

  5. The Following 3 Users Say Thank You to paganis For This Useful Post:

    BILL007 (26-08-11), mormon (26-08-11), Panos 316T (25-08-11)

  6. #4
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos e46 16v Εμφάνιση μηνυμάτων
    Προβλεπω πολλα Μ3 να στεναχωριουνται....
    Με το καλο Χρησταρα,ολα να πανε καλα
    αν δεν του φεύγουν τα τιμόνια στην ευθεία....
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αλλη πνοη αλλα και προωρο θανατο
    χαχαχαχαχα!!!για σου ρε γιωργάρα, που όταν γράφεις, όλοι κάνουνε γαργάρα...
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mormon Εμφάνιση μηνυμάτων
    ευχαριστω ολους για τα καλα σας λογια!
    επισης ευχαριστω πολυ που ανοιξατε και καινουργια ενοτητα για το συγκεκριμενο
    εγχειρημα!
    η ολη διαδικασια θα γινει αργα και με πολυ προσοχη κ μελετη!
    η συγκεκριμενη μετατροπη δεν εχει καμια σχεση με τον γνωστο τουρκο!
    ολα θα γινουν και θα αγοραστουν απο εμενα και το μηχανικο!
    για αρχη εχουμε βαλει σκοπο γυρω στα 300-350 αλογα!
    η τουρμπινα εχει παροχη για 700 αλογα! οποτε για αρχη θα την δουλεψουμε με χαμηλη πιεση!
    πρωταρχικος σκοπος ειναι να γινει οσο πιο αλεξισφαιρο γινεται το μοτερ!
    πιστονια-μπιελες-στροφαλος-κουζινετα-εκεντροφορια-ελατηρια-φλαντζες-βιδες κεφαλης!
    αγραφος εγκεφαλος ΑΕΜ,μαπ σενσορ και καταργηση του μαφ!
    προγραμμα απο οτι δειχνουν ολα θα κατεβω στην αθηνα στον μετρ του ειδους κ. Ανδριανακη!
    υγεια να εχουμε και θα γινουν ολα γιατι εκτος απο χρονο ολα αυτα χρειαζονται και πολυ χρημα και καθοτι οι καιροι δυσκολοι πρεπει να κραταμε και καμια καβατζα!
    τσου βρε λάκη που μου θές και αλεξίσφαιρο μοτέρ. αν περάσεις τις 5.000 θα πάς
    στην μάνα σου τρέχοντας, και μετά σε πνευματικό για να εξομολογηθείς.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    ωχχχ τι έγινε ρε παιδιά?? έχασα επεισόδια εδώ???
    γμσ τα...και η λούγκρα δεν λέει τπτ απο το τηλέφωνο...η παλιοκρυφή.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mormon Εμφάνιση μηνυμάτων
    παρεληφθει εχθες το μεσημερι το τουρμπο!
    precicion PT6776!
    με τουρμο a/r 62!
    σειρα εχουν τωρα τα εντοσθια του κινητηρα!
    εν αναμονη κ υπομονη!
    άιντε καλώς τα δέχθηκες μωρή.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο paganis Εμφάνιση μηνυμάτων
    εχουμε αρκετα δειγματα κομπρεσσορατων , με εργοστασιακα εντοσθια με πανω απο 350 ιππων και ολα καλα! αν λοιπον δεν προκειτε να ανεβεις παραπανω...μπορεις για αρχη να τα κρατησεις..



    λοιπόν για να κόβω και λίγο την πλάκα.
    χρηστάκη καλορίζικο το φυσητήρι. ακόμα μην χάνεις τον χρόνο σου άδικα με
    εντόσθια αν μιλάς για 35ο άλογα. το μοτέρ είναι έτσι και αλλιώς αλεξίσφαιρο,
    και όπως πολύ σωστά είπαν πιο πάνω, έχουμε τέτοια μοτέρ, που βγάζουν τα
    ίδια άλογα, με μαμά μπιελοπίστονα χωρίς πρόβλημα. απο όλα, συμφωνώ μόνο
    τις βίδες κεφαλής. τα υπόλοιπα τα βλέπω σαν λόγο για να καθηστερήσεις πολύ
    απο το πρότζεκτ. αν αργότερα θέλεις να ανεβάσεις και άλλο, τότε την ψάχνεις
    την δουλειά για μπιελοπίστονα.
    η γνώμη μου είναι, να το κουμπώσεις μία επάνω με σωστά πράγματα, να δείς πως
    πάει, και μετά πάς και για τα υπόλοιπα. δλδ μην σκέφτεσαι για δισκόπλατα κτλ
    ακόμα. τα άλογα που λές δεν είναι και κάτι τραγικό σε σημείο που πρέπει να
    κουμπώσεις ένα κάρο πράγματα για να κοτσάρεις και το τούρμπο. καλύτερα
    δώσε βάση στον προγραμματισμό του αυτοκινήτου έτσι ώστε να δουλεύει σωστά,
    και μετά βλέποντας και κάνοντας. απο την αρχή, δεν θα μπορέσεις να βγάλεις
    σωστό αυτοκίνητο αγοράζοντας τυφλοσούρτη ότι πιστεύεις εσύ ότι είναι σωστό
    να αγοραστεί. και πολά λεφτά, και το χειρότερο, πολά πεταμένα λεφτά που ίσως
    να χρειαστεί να ξαναδώσεις απο λάθος αγορά. βάλε τα πράγματα που χρειάζονται
    για να τουρμπιστεί το αυτοκίνητο, και μετά βλέποντας και κάνοντας.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  7. The Following 4 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    mormon (26-08-11), paganis (27-08-11), pilot (25-08-11), steliosm46 (04-06-13)

  8. #5
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.607
    Thanked
    6729
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων

    τσου βρε λάκη που μου θές και αλεξίσφαιρο μοτέρ. αν περάσεις τις 5.000 θα πάς
    στην μάνα σου τρέχοντας, και μετά σε πνευματικό για να εξομολογηθείς.

    Η πλακα ειναι οτι σου παταει και thanks ο Χρηστος!!
    Χρηστο μην πτοεισαι με τιποτα,ειμαι σιγουρος οτι γελας κατω απο τα μουστακια σου....Ο τελευταιος γελαει καλυτερα Θωμα...!! Και οταν με το καλο ο Χρηστος βγαλει το πιστολι στο δρομο μη πολυερχεσαι με το Μ3 στον καφε
    Τωρα με τα μπιελοπιστονα και τα συναφη ο Χρηστος λιγο παρασυρθηκε,ενταξει ρε παιδια στην TOYOTA δουλευει ο ανθρωπος του εχει γινει πλυση εγκεφαλου για την αξιοπιστια!

  9. The Following User Says Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    mormon (10-01-14)

  10. #6
    Εγγραφή
    12-01-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    3.649
    Thanked
    4339
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos e46 16v Εμφάνιση μηνυμάτων

    Η πλακα ειναι οτι σου παταει και thanks ο Χρηστος!!
    Χρηστο μην πτοεισαι με τιποτα,ειμαι σιγουρος οτι γελας κατω απο τα μουστακια σου....Ο τελευταιος γελαει καλυτερα Θωμα...!! Και οταν με το καλο ο Χρηστος βγαλει το πιστολι στο δρομο μη πολυερχεσαι με το Μ3 στον καφε
    Τωρα με τα μπιελοπιστονα και τα συναφη ο Χρηστος λιγο παρασυρθηκε,ενταξει ρε παιδια στην TOYOTA δουλευει ο ανθρωπος του εχει γινει πλυση εγκεφαλου για την αξιοπιστια!

  11. #7
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο paganis Εμφάνιση μηνυμάτων
    εχουμε αρκετα δειγματα κομπρεσσορατων , με εργοστασιακα εντοσθια με πανω απο 350 ιππων και ολα καλα! αν λοιπον δεν προκειτε να ανεβεις παραπανω...μπορεις για αρχη να τα κρατησεις..
    Λευτέρη το ξέρεις πολύ καλά οτι αμα μπείς σε τέτοιες διαδικασίες, "τελειωμό" δεν έχει.

    Τα 350 θα τα βγάλει σχετικά ευκολα με μια πίεση γύρω στα 0,6 bar και με τα ενυσχιμένα εντόσθια και πίεση γύρω στο 1-1,1 bar θα πλησιάσει τα 450.
    Το θέμα όμως είναι το πώς θα βγεί αυτή η δύναμη στο δρόμο (και δεν εννοώ το ενισχυμένο δίσκο-πλατώ).
    Για να εκιμεταλευτείς τέτοια δύναμη θέλεις, μπλοκέ διαφορικό και άλλες σχέσεις μετάδοσης, π.χ. μια 1η όσο μακριά του Μ3 Ε92, μια 2α όση του 335 Ε92, αλλιώς με 400 άλογα, 1η και 2α ή δεν θα τις πατάει ή απλά θα καίει -πολύ- λάστιχο.

    Επίσης, για την αναβάθμιση που σκέφτεται ο mormon, η προσθήκη kit μεθανόλης -με ασφαλή χρήση εννοώ- θα τον εντυπωσιάσει (για λεπτομέριες για το θέμα ας απευθυνθεί στον deepBLUE).

    Απο εμένα: ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ !!!

  12. The Following User Says Thank You to VanVIC For This Useful Post:

    mormon (28-08-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP