πόσο το μαλλί ρε φιλε και από που...δώσε πληροφορίες στο λαό..ειμαστε μαζί σου.....
πόσο το μαλλί ρε φιλε και από που...δώσε πληροφορίες στο λαό..ειμαστε μαζί σου.....
Δεν σηκωνει με τα ιδια εντοσθια 350 αλογα ο m54b30?
Καλα κανεις και αλλαζεις με σφυρηλατα αλλα αν ειναι να φτασεις μεχρι 350 ισως και να τα σηκωνει και οπως ειναι.
mormon (26-08-11)
BILL007 (26-08-11), mormon (26-08-11), Panos 316T (25-08-11)
αν δεν του φεύγουν τα τιμόνια στην ευθεία....
χαχαχαχαχα!!!για σου ρε γιωργάρα, που όταν γράφεις, όλοι κάνουνε γαργάρα...
τσου βρε λάκη που μου θές και αλεξίσφαιρο μοτέρ. αν περάσεις τις 5.000 θα πάς
στην μάνα σου τρέχοντας, και μετά σε πνευματικό για να εξομολογηθείς.
γμσ τα...και η λούγκρα δεν λέει τπτ απο το τηλέφωνο...η παλιοκρυφή.
άιντε καλώς τα δέχθηκες μωρή.
λοιπόν για να κόβω και λίγο την πλάκα.
χρηστάκη καλορίζικο το φυσητήρι. ακόμα μην χάνεις τον χρόνο σου άδικα με
εντόσθια αν μιλάς για 35ο άλογα. το μοτέρ είναι έτσι και αλλιώς αλεξίσφαιρο,
και όπως πολύ σωστά είπαν πιο πάνω, έχουμε τέτοια μοτέρ, που βγάζουν τα
ίδια άλογα, με μαμά μπιελοπίστονα χωρίς πρόβλημα. απο όλα, συμφωνώ μόνο
τις βίδες κεφαλής. τα υπόλοιπα τα βλέπω σαν λόγο για να καθηστερήσεις πολύ
απο το πρότζεκτ. αν αργότερα θέλεις να ανεβάσεις και άλλο, τότε την ψάχνεις
την δουλειά για μπιελοπίστονα.
η γνώμη μου είναι, να το κουμπώσεις μία επάνω με σωστά πράγματα, να δείς πως
πάει, και μετά πάς και για τα υπόλοιπα. δλδ μην σκέφτεσαι για δισκόπλατα κτλ
ακόμα. τα άλογα που λές δεν είναι και κάτι τραγικό σε σημείο που πρέπει να
κουμπώσεις ένα κάρο πράγματα για να κοτσάρεις και το τούρμπο. καλύτερα
δώσε βάση στον προγραμματισμό του αυτοκινήτου έτσι ώστε να δουλεύει σωστά,
και μετά βλέποντας και κάνοντας. απο την αρχή, δεν θα μπορέσεις να βγάλεις
σωστό αυτοκίνητο αγοράζοντας τυφλοσούρτη ότι πιστεύεις εσύ ότι είναι σωστό
να αγοραστεί. και πολά λεφτά, και το χειρότερο, πολά πεταμένα λεφτά που ίσως
να χρειαστεί να ξαναδώσεις απο λάθος αγορά. βάλε τα πράγματα που χρειάζονται
για να τουρμπιστεί το αυτοκίνητο, και μετά βλέποντας και κάνοντας.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
mormon (26-08-11), paganis (27-08-11), pilot (25-08-11), steliosm46 (04-06-13)
Η πλακα ειναι οτι σου παταει και thanks ο Χρηστος!!
Χρηστο μην πτοεισαι με τιποτα,ειμαι σιγουρος οτι γελας κατω απο τα μουστακια σου....Ο τελευταιος γελαει καλυτερα Θωμα...!! Και οταν με το καλο ο Χρηστος βγαλει το πιστολι στο δρομο μη πολυερχεσαι με το Μ3 στον καφε
Τωρα με τα μπιελοπιστονα και τα συναφη ο Χρηστος λιγο παρασυρθηκε,ενταξει ρε παιδια στην TOYOTA δουλευει ο ανθρωπος του εχει γινει πλυση εγκεφαλου για την αξιοπιστια!
mormon (10-01-14)
Λευτέρη το ξέρεις πολύ καλά οτι αμα μπείς σε τέτοιες διαδικασίες, "τελειωμό" δεν έχει.
Τα 350 θα τα βγάλει σχετικά ευκολα με μια πίεση γύρω στα 0,6 bar και με τα ενυσχιμένα εντόσθια και πίεση γύρω στο 1-1,1 bar θα πλησιάσει τα 450.
Το θέμα όμως είναι το πώς θα βγεί αυτή η δύναμη στο δρόμο (και δεν εννοώ το ενισχυμένο δίσκο-πλατώ).
Για να εκιμεταλευτείς τέτοια δύναμη θέλεις, μπλοκέ διαφορικό και άλλες σχέσεις μετάδοσης, π.χ. μια 1η όσο μακριά του Μ3 Ε92, μια 2α όση του 335 Ε92, αλλιώς με 400 άλογα, 1η και 2α ή δεν θα τις πατάει ή απλά θα καίει -πολύ- λάστιχο.
Επίσης, για την αναβάθμιση που σκέφτεται ο mormon, η προσθήκη kit μεθανόλης -με ασφαλή χρήση εννοώ- θα τον εντυπωσιάσει (για λεπτομέριες για το θέμα ας απευθυνθεί στον deepBLUE).
Απο εμένα: ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ !!!
![]()
mormon (28-08-13)