να σου απαντησω φιλε..
ας μην ξεχναμε οτι το ε30 ειναι ενα παλιο αμαξι..δηλαδη την ευελιξια αλλα και την ζωντανια στην οδηγηση την εχει αλλα μαζι με αυτα εχει και πιο χαμηλα και αποτομα ορια..σκεψου οτι εγω φοραω 19αρα ζαντα και το ε30 15αρα..μονο και μονο απο λαστιχο κερδιζω προσφυση..το 46αρι για να καταλαβεις το αισθανεσαι πολυ ουδετερο στις αντιδρασεις του την στιγμη που το 30αρι καμια φορα μπορει να σου κανει και κανα περιεργο εκει που δεν το περιμενεις..πρεπει να εισαι παντα προετοιμασμενος δηλαδη για αντιδραση οπως ηταν ολα τα παλια πισωκινητα..το 46αρι αντιστοιχα το νιωθεις βαρυ..και ας ειναι και αυτο τρελλα ζυγισμενο σαν αμαξι...δηλαδη για να το βαλεις πιστα θα εριχνες αρκετα κιλα θεωρω...με λιγα λογια πρεπει να εισαι εκπληκτικος οδηγος στο 30αρι για να μπορεσεις να μεινεις μπροστα απο το 46αρι..σε μια στροφοδιαδρομη..και παλι δυσκολα...
απο κει και περα σε θεμα drift..σαφως 30αρι..το τιμονι ειναι απιστευτο..εστω και αν το 46αρι ειναι πολυ πιο δυνατο...και απλωνει πολυ παραπανω..αλλα και σαφως πιο δυσκολο..το 46αρι ειναι αρκετα ευκολο...για τα αλογα του..το μονο κακο στο drift με το 30αρι ειναι οτι δεν εχει πολυ ροπη....ενα εξακυλινδρο παιζει καλυτερα!!!