Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 18 από 18

Θέμα: Yaris turbo πρόβλημα

  1. #11
    Εγγραφή
    17-12-10
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    668
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Lambros46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ο ρυθμιστής πίεσης είναι no name , λογικά κάποιος κινέζικος , αλλά γιατί το πρόβλημα προκύπτει στις συγκεκριμένες στροφές;

    Η τρόμπα βενζίνης είναι η εργοστασιακή , την οποία φοράει άλλο yaris με μοτέρ glanza με περίπου 1.5 bar πίεση και δεν έχει κάνει κιχ.

    Τα μπεκάκια δεν έιχαν ούτε 10.000 χιλιόμετρα , δεν έχει γίνει ογκομέτρηση.

    Νούμερα afr δε γνωρίζω.
    Γιατί εκεί ζητάει καύσιμο ο κινητήρας και ο ρυθμιστής "κρεμάει"
    Τα μπεκάκια καλό είναι να μετρηθούν πρώτα..... Μπορεί και ένα να μην ψεκάζει σωστά και να κάνει όλο αυτό το πρόβλημα!

  2. #12
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    2 πραγματα ειναι σιγουρα:τα μπεκ ειναι ετσι κι αλλιως πολυ μικρα,δεν κανουν.Αλλα και παλι δεν θα'κοβε ετσι αλλα απλως θα παρεμενε σχεδον σταθερο το διαγραμμα λογω ελλειψης καυσιμου...Κι εδω ερχομαστε στο 2ο πραγμα:Αν υποθεσουμε οτι φταινε τα μπεκ για λειψη παροχη(που ειναι 100% σιγουρο οτι δεν φτανουν) τοτε γιατι ο εγκεφαλος κοβει τοσο πολυ την παροχη??Οι απαντησεις ειναι και παλι 2:τ'αμαξι θελει map sensor και το afm σάς δουλευει ψιλο γαζι,ή ο παραλληλος εγκεφαλος δεν δουλευει καθολου....
    Αρα ξεκινατε πρωτα να βαλετε μεγαλυτερα μπεκ,αν παλι δεν αλλαξει τιποτα τοτε ειναι θεμα ηλεκ/κης μορφης αρα πατε για map sensor.Οπως καταλαβαινεις ψαχνοντας με σειρα θα βρεις το προβλημα και οχι χυμα...
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  3. The Following User Says Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    Lambros46 (22-08-11)

  4. #13
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Jimmakos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιατί εκεί ζητάει καύσιμο ο κινητήρας και ο ρυθμιστής "κρεμάει"
    Τα μπεκάκια καλό είναι να μετρηθούν πρώτα..... Μπορεί και ένα να μην ψεκάζει σωστά και να κάνει όλο αυτό το πρόβλημα!
    Δεν ισχυει...ο ρυθμιστης στελνει σταθερο το καυσιμο απ'την τρομπα.Εφοσον λεει οτι η τρομπα αυτη επαρκουσε στο ιδιο αμαξι με 1.5 μπαρ δεν εχει προβλημα.Αν ενα-δυο μπεκ δεν ψεκαζαν σωστα,θα'χε κατσαρη καμπυλη με μικρη ανοδο οχι αποτομη πτωση...Και θα'κανε εντονα κοψιματα-ρεταρισματα αν δεν ψεκαζαν καθολου
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  5. The Following User Says Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    Jimmakos (22-08-11)

  6. #14
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.125
    Thanked
    23232
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Κατ αρχην να πω οτι δεν ειμαι γνωστης των γιαρις.
    Το κοιταξα στο ιντερνετ, οποτε οτι πω, δεν ξερω να το υποστηριξω.
    Μια "πρακτικη" τεχνικη να δει αν ειναι καυσιμο ειναι να ρολλαρει χαλαρα μεχρι τις 4.000 στροφες και μετα να το σανιδωσει.
    Αν κοψει παλι, ειναι ηλεκτρικο μαλλον.
    Αν "δωσει" ειναι καυσιμο.

    Διαβαζω τωρα που το κοιταω στο ιντερνετ πως πολλοι μιλανε για υο τουρμπο της greddy οτι τους ειχε ζουρλανει στις 4.500 και προτεινουν μεγαλυτερη τουρμπινα.

  7. The Following User Says Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    Lambros46 (22-08-11)

  8. #15
    Εγγραφή
    17-12-10
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    668
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το βασικότερο δεν είπαμε.... Η τουρμπίνα είπες είναι ανακατασκευασμένη. Είναι εντάξει? Έχει τίποτα τζόγους?

  9. #16
    Εγγραφή
    20-05-10
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    1.586
    Thanked
    2083
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Η τουρμπινα ειναι οκ!

  10. #17
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    μετρηστε την τρομπα βενζινης, και τον ρυθμιστη....μπορει να κοβει με υψηλο φορτιο! και στο τελος δοκιμασε αυτο που σου ειπα για i/c και καταλυτη, εδω ειμαστε... ειναι προβλημα που θελει ψαξιμο!

  11. #18
    Εγγραφή
    20-05-10
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    1.586
    Thanked
    2083
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Θα κοιταξουμε ολα αυτα που μου ειπατε και επανερχομαι!!χιλια ευχαριστω παιδες!να'στε καλα!ηξερα οτι θα βοηθησετε...!

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP