-
Yaris turbo πρόβλημα
Το θέμα αυτό το ανοίγω για κάποιον φίλο μου που μόλις τούρμπισε το yaris του και σήμερα το πήγε για προγραμματισμό.Το αμάξι είναι
1)1,3
2)φοράει ολόσωμη εξάτμιση,downpipe και external
3)Τουρμπίνα από lancia HF 1.6 (ανακατασκευασμένη)
4)Παράλληλο εγκέφαλο
5)Μεγαλύτερα μπεκ
6)Καινούρια μπουζί ιριδίου
Τελικά δεν μπόρεσε να το ρυθμίσει γιατί στις 4,500 το αμάξι κρέμαγε χωρίς να ξέρουμε το λόγο.
Η ρύθμιση δοκιμάστηκε να γίνει στα 0,8bar.Ακόμα και στα 0,6 που προσπαθήσαμε το αμάξι πάλι κρέμαγε.
Ορίστε και το διάγραμμα : 
Έχει κανείς καμία ιδέα για το τί μπορεί να φταίει?
ΥΓ:Αν χρειάζονται και άλλα στοιχεία που μπορεί να σας βοηθήσουν να διαμορφώσετε άποψη,ρωτήστε με!
Ευχαριστώ για τη βοήθειά σας
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Kostas_1 : 22-08-11 στις 21:01
Αιτία: ανεβασμα φωτο
-
-
το διαγραμμα..ειναι περιεργο....δηλαδη στις 4 και μετα παει να δωσει και αλλο..σαν να τουρμπιζει δευτερη φορα..τα μπεκ επαρκουν????μηπως το προγραμμα ειναι πολυ πλουσιο..στις στροφες που παει να ξαναδωσει???
εγω θα ρυθμιζα παλι μειγματα στις 2000-4500...
-
-
η μετατροπη εγινε σε επαγγελματια??
εχετε παραλληλο εγκεφαλο ή αγραφο? ή παραλληλο με εξτρα μπεκ δλδ 5ο μπεκ?
εχετε μετρησει λ να δειτε αν λειτουργει?
εχετε μετρησει αντλια βενζινης και ρυθμιστη πιεση βενζινης?
μαπ/μαφ τι εχει? αυτοι οι αισθητηρες θελουν μετατροπη ωστε να να συνεργαζονται με τον εξτρα αερα που θα χει η εισαγωγη...
στην συνεχεια αν ολα αυτα ειναι καλα, συζηταμε....
ερωτησεις.... το αμαξι κρεμαγε δεν ανεβαζε καθολου? ρεταριζε? κοψιματα?
-
-
Τι εκκεντροφορο εχει;
Το vvti το εχει απομονωσει;
-
-
Δεν έχει εξτρά μπεκ.Φοράει μπεκ από celica ts vvtl-i τα οποία μπαίνουν κουτί, έχει air flow meter εργοστασιακό και έχει αντάπτορα του turbo kit για να ταιριάζει, ο προγραμματιστής είπε ότι το afm παίρνει σωστές ενδείξεις και δεν χρειάζεται να βάλει map sensor.
Το αμάξι δίνει σταθερά 0,8 πίεση και τραβάει κανονικά μέχρι τις 4500 ώπου και κόβει απότομα όπως φαίνεται και στο διάγραμμα.
Και ο emanage (παράλληλος) και ο εργοστασιακός εγκέφαλος δείχνουν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα.
-
-
Εκκεντροφόρους μαμά και το vvti λειτουργεί.Το απομονώσαμε κιόλας για να σιγουρευτούμε και έκανε ακριβώς το ίδιο πράγμα..!
-
-
o καταλυτης ειναι καινουριος???
και κατι αλλο που εχει συμβει... βγαλτε το I/c βαλτε ενα σωληνα και καντε ενα πατημα....
τα μπεκ ειναι καθαρισμενα?
-
-
Ατροφία έχει.... Κοιτάξτε τρόμπα καυσίμου, μπέκ, σωληνώσεις, ρυθμιστή πίεσης βενζίνης κλπ....
-
-
Μακαρι α βρεθει η λυση,,γιατι εχω περασει απο τις γνωστες σπαζοκεφαλιες
των μετατροπων...
Εγω απο πλευρας μου θα ελεγα βενζινες.....Εαν δεν μας πεις,,σας πει,,
τα ακριβη νουμερα afr,δεν θα εχουμε και αντικειμενικη αποψη για να βοηθήσουμε περαιτερω...Το μοτερακι μηπως στεγνωνει???
Τι ρυθμιστη πιεσης φωραει??
Γνωστο-κινεζικο-3bar-6bar???
Τι τρομπα βενζινης φωραει,παροχη?
στα μπεκ πριν τα βαλει εκανε ογκομετριση να σιγουρευτεί
οτι ψεκαζουν ολα σωστα???
-
-
Ο ρυθμιστής πίεσης είναι no name , λογικά κάποιος κινέζικος , αλλά γιατί το πρόβλημα προκύπτει στις συγκεκριμένες στροφές;
Η τρόμπα βενζίνης είναι η εργοστασιακή , την οποία φοράει άλλο yaris με μοτέρ glanza με περίπου 1.5 bar πίεση και δεν έχει κάνει κιχ.
Τα μπεκάκια δεν έιχαν ούτε 10.000 χιλιόμετρα , δεν έχει γίνει ογκομέτρηση.
Νούμερα afr δε γνωρίζω.
-
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP