Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 31

Θέμα: The Turbo Era - ορθο το αναγκαιο;

  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή The Turbo Era - ορθο το αναγκαιο;

    Παρακολουθω τις εξελιξεις στην τεχνολογια και μου προκαλει εντυπωση το οτι επιστρεφουμε σε παλιες λυσεις με νεα "ρουχα".
    Τα τουρμπο στην δεκαετια του 80-90 ηταν ακριβες κατασκευες με αποδοση αναμφιβολα εξαιρετικη για τον κυβισμο τους.
    Οι υλοποιησεις στα Ουνο και Ρενω με το αντιπαλο δεος της Πεζω στα Τ16 205, τα διλιτρα Αλφα Ρομεο και Φιατ, ακομα και τα Εσκορτ/ Σιερα με την τετρακινηση εδιναν το στιγμα των σπορ κατασκευων.
    Μετα μπηκε στο παιχνιδι η Σουμπαρου με την Μιτσουμπισι και ο χαρακτηρας τους απογειωσε τους θερμοκεφαλους σε μια νιρβανα ιπποδυναμης και βελτιωτικης μανιας.
    Σημερα, με τα 1.600 των Μοντεο, Αλφα, οπως και με τον πασπαρτου της bmw, σε Πεζω, Σιτροεν και συντομα στα πισωκινητα δικα μας, το τουρμπο εχει ορισει το μεσαιο οικογενειακο ως ενα αυτοκινητο με 1.500 κιλα βαρος και περιπου 160 αλογα δυναμη.
    Βολικο για τη δικη μας πραγματικοτητα, οπως και ακομα πιο βολικο το τουρ-μπρεσορ της vag στα 1.200 και 1.400, αλλα εχω την αισθηση οτι καπου χανουμε τη μεγαλη εικονα.
    Στη γενια μας μαθαμε να θαυμαζουμε την προσπαθεια των μηχανικων επανω σε απλες λυσεις.
    Τις καλοκουρδισμενες αναρτησεις των Αλφα, το πολυστροφο θαυμα της Χοντα, την κατανομη στο βαρος και την απολυτη αισθηση των μεγαλων BMW.
    Σημερα ηλεκτρονικοι φυλακες αγγελοι φροντιζουν οχι τοσο να μη σκοτωθεις, αλλα να καλυπτουν τις ατελειες των κατασκευων στο οριο.
    Ηρθε και το τουρμπο να δωσει την απλη λυση της δυναμης χωρις κοπο.
    Το κανει καλα και Πανω απο ολα φθηνα.
    Οταν θα πεσει και το τελευταιο καστρο, οι υπερκατασκευες που λεγονται Ferrari (στο μυαλο μου τα εχω ως ιδιατερα, για την αισθηση που δινουν πανω απο ολα στον οδηγο και ας μην ειναι τα απολυτως καλυτερα σε ολους τους τομεις) τι θα μεινει για τους σχεδιαστες μηχανικους να καυχηθουν;
    Η ατμοσφαιρα εκλεισε την εξελιξη της.
    Το τελευταιο ικανο παραδειγμα το ειδαμε στον v10 της bmw, τον v8 της Italia και τους επεισοδιακους σε εξελιξη των Λαμπορκινι-Αουντι.
    Το τουρμπο αραγε ειναι το μελλον ή μια προσωρινη λυση αποδοσης της εσωτερικης καυσης πριν το τελος της;
    Αν ο νεος θεος λεγεται μπαταρια υψηλης χωρητικοτητας κυριως για λογους αυτονομιας, πισω της θα κρυβεται ενας χημικος η ενας φυσικος και αιγουρα οχι ο κλασικος οραματιστης μηχανικος.
    Στις αναρτησεις ενας προγραμματιστης λογισμικου και παει λεγοντας.
    Ισως φτασαμε στο τελος της αναζητησης και μπαινουμε σε νεα εποχη πλεον.
    Σιγουρα παντως το τουρμπο ειναι ο προαγγελος του τελους της εσωτερικης καυσης, κυριως γιατι μου δειχνει οτι κρατανε χαμηλα το κοστος περιμενοντας το επομενο βημα.
    Ισως τελικα ο τελευταιος κινητηρας οπως τον ξερουμε να ειναι αυτος.
    Ειδωμεν.

  2. The Following 15 Users Say Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    aristent (21-08-11), BILL007 (23-08-11), Dimitrios (22-08-11), GiannisRob (21-08-11), joseph (21-08-11), katsaraios (21-08-11), Leonidas_E39 (21-08-11), Monsta (21-08-11), nik200 (21-08-11), Nikos (21-08-11), nikos1400 (22-08-11), Panos 316T (21-08-11), PapajimG (22-08-11), S8N (21-08-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ακριβως αυτο πιστευω και εγω Σταματη....τα ατμοσφαιρικα μοτερ εφτασαν στο peack της εξελιξης συμφωνα με τα σημερινα δεδομενα, που την εξελιξη ''κανονιζει'' και η περιβαλλοντικη μολυνση, αν δεν ειχαμε τετοιο προβλημα σιγουρα υπαρχουν και αλλα περιθωρια εξελιξης...αλλα πλεον βαδιζουμε σε ενα ηλεκτρικο-ηλιακο μελλον...
    Ακομα και στην F1 το γυριζουν στο turbo.....ειμαι σιγουρος οτι η τεχνολογια υπαρχει και δοκιμαζετε, μολις αρχισουν να εκλειπουν και οι λογοι που κρατανε στην ζωη τους θερμικους κινητηρες (oil), και προσαρμοστουν και η ''μεγαλες αδελφες'' , τοτε τσουπ θα σκανε σαν τα βαρελοτα τα υπεροχα ηλεκτρικα μοτερ με αυτονομια 400χλμ και τρομερες ευκολιες...
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  4. The Following 3 Users Say Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    aristent (21-08-11), GiannisRob (21-08-11), Panos 316T (21-08-11)

  5. #3
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το υδρογονο το εχουμε απορριψει?
    Προσωπικα πιστευω οτι θα υβριδικα ειναι ενα ψεμα για να συνεχισουμε να πληρωνουμε πετρελαιο καθυστερωντας την αφιξη του υδρογονου που θα φερει τα πανω κατω.

    Οσο για τον καθαρο ηλεκτρισμο? Σε ελαφρυ αυτοκινητακι ναι... Θα μπει ενα ηλεκτροκινητηρας και θα του χαρισει σεβαστες επιδοσεις και αυτονομια.

    Μα οταν ερθει η ωρα για κατι βαρυ μαλλον ο κινητηρας εσωτερικης καυσης ειναι μονοδρομος... Και στα αλλα μεσα μεταφορας τι θα γινει? Τα πλοια που θα πανε με ρευμα?
    Μονο με μπαλαντεζα απο την ακτη γιατι με μπαταριες ουτε αγκυρες δε θα μπορεσουν να σηκωσουν...
    Η θα τα κανουμε πυρηνικα? Ελατε τωρα δεν γινεται... Ειδικα τα μικρα (50-150μ πχ).

    Το μελλον ειναι στο υδρογονο. Και καποια μικρα τυπου σμαρτ η και λιγο μεγαλυτερα ισως γινουν ηλεκτρικα.
    Μα ειναι και κατι που δε συμφερει κανεναν οσο ο πλανητης εχει πετρελαιο.
    Δεν μπορουν να το αφησουν να βγει σε μαζικη παραγωγη...

    Τωρα για το τουρμπο...
    Γιατι οχι? Γιατι να ειναι ατμοσφαιρικο ενα μοτερ οταν μπορει να ειναι τουρμπο?
    Ειδικα τωρα με τον αμεσο ψεκασμο τα μειγματα μπορουν να φτωχεινουν πολυ...
    Η οικονομια που μπορει να επιτευχθει ειναι εξωπραγματικη. Η ατμοσφαιρα δεν υπαρχει περιπτωση να το πλησιασει...


    Τωρα ενταξει. Ενα πισωκινητο θα το ηθελα ατμοσφαιρικο.
    Οταν ειμαι πανω στη στροφη χωρις ηλεκτρονικα δε θελω ουτε lag ουτε ξεσπασματα...
    Θελω να μπορω να το ζυγισω με ακριβεια και μεχρι στιγμης δεν εχω οδηγησει καποιο τουρμπο που να μπορει να το κανει...

    Αρα θα ηθελα το πισωκινητο αυτοκινητο μου να ειναι ατμοσφαιρικο.
    Ομως πλεον δεν γινεται να σκεφτονται αυτους που στο οριο οδηγουν με dsc off, μπαινουν μπουνια και το κοντερ χαιδευει τα 200.

    Σκεφτονται το πληθος!
    Ας ελπισουμε να μεινει καποιο μοντελο και για μας στο μελλον.
    Αν και προσωπικα ισως αλλαξοπιστήσω και παρω τουρμπο καποια στιγμη.

    Βλεπετε... Ειναι πολυ γλυκια η δυναμη...
    Και αν δε μπορω να το ελεγξω... Ας ειναι τετρακινητο!!!

    ΥΓ. Αναφερθηκαν πολλα παλια τουρμπο που αφησαν εποχη.
    Δεν ειδα καπου τη lancia...
    Ισως αυτη ηταν που τσιγκλισε τους Ιαπωνες να την αντιγραψουν...
    Ισως μετα οι ευρωπαιοι θελησαν να κερδισουν απο το πελατολογιο των Ιαπωνων...
    Ισως πισω απ ολα να κρυβετε μια integrale!!!!

  6. The Following 7 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    BILL007 (23-08-11), GiannisRob (21-08-11), Nino (21-08-11), Panos 316T (21-08-11), PANOS-E60 (21-08-11), S8N (21-08-11), Stathis (21-08-11)

  7. #4
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.932
    Thanked
    3254
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ωραίο θέμα ανοίξατε κύριοι, αλλά δυστυχώς ότι φεύγω για ψάρεμα, αφού έφαγα κάτι απίστευτα κοκκινιστά σουτζουκάκια, ευγενική χορηγία της μητρός.

    Θα επανέλθω το βραδάκι με αρκετά facts και επιχειρήματα, καθώς και την άποψη ενός πρώην μηχανικού εξέλιξης της Subaru, που μου είπε σε μία κρίση αφοπλιστικής ειλικρίνειας πριν λίγο καιρό.


  8. #5
    Εγγραφή
    17-12-10
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    668
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εγώ αργά ή γρήγορα θα ξαναγυρίσω στα παλιά και καλά μοτέρ χωρίς εγκεφάλους/αισθητήρες και ότι συνεπάγεται..... Δόξα τον Θεό υπάρχουν καρότσες που περιμένουν καρτερικά κάποιον να τις ξαναβγάλει στον δρόμο.......

    Το Old school ποτέ δεν πεθαίνει!

  9. The Following User Says Thank You to Jimmakos For This Useful Post:

    nikos1400 (22-08-11)

  10. #6
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Με τα προβληματα που συνεπαγεται η ελλειψη τεχνολογιας.
    Τρυπες στην αποδοση, μπερδεμα στις υψομετρικες διαφορες, τεραστιες ποσοτητες καυσιμου για ελαχιστη αποδοση και κυριως ρυπανση που μην κρυβομαστε ενοχλει πλεον.
    Η εξελιξη εφερε διαφορες δεσμευσεις αλλα εφερε και ευκολιες που ισως δεν κανουμε χωρις αυτες.
    Ανεξαρτητα παντως απο τα παραπανω περι υδρογονου και εναλλακτικης ενεργειας, το θεμα ειναι κατα ποσο τα τουρμπο ειναι το "κυκνειο ασμα" της τεχνολογιας οπως την ξερουμε και τη θαυμασαμε.
    Η εσωτερικη καυση εχει φτασει εκει που μπορουσε να φτασει.
    Η σε καραβι η σε σκουτερ, τιποτα καινουργιο δεν θα μπορεσει να δωσει την παραπανω αποδοση που ισως χρειαστει εκτος απο μια δυο η τρεις τουρμπινες.
    Σε αυτο πιστευω πως μπορουμε να συμφωνησουμε.
    Με το τουρμπο θα κλεισει ο κυκλος.
    Ειναι αδυνατον να βγαλεις 250 αλογα απο διλιτρο ατμοσφαιρικο και ταυτοχρονα να γυριζει μεχρι τις 6.000 με ωφελιμο ευρος 1.500-5.500.
    Κλεισαμε τον κυκλο.

    Ακομα και με υδρογονο Εφ οσον ο λογος αποδοσης προς ογκο εφτασε στο κρισιμο σημειο εξελιξης, το μονο που περιμενω ειναι να δω καλυτερη τεχνολογιανστα τουρμπο.

    Μεχρι να ερθει ο ηλεκτρισμος.

    Οσο για τα βαπορια, με τετοια επιφανεια, ειναι ιδανικα ηλιακα "παρκα"
    Το μονο προβλημα στον ηλεκτρισμο ειναι οι συσσωρευτες.
    Κατι που με προβληματιζει καθως μαλλον το κοιταμε λαθος.
    Δεν χρειαζεται να κρατανε περισσοτερο, απλα να φορτιζουν πιο γρηγορα.

  11. The Following 3 Users Say Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    ghost-rider (21-08-11), Monsta (21-08-11), Stathis (21-08-11)

  12. #7
    Εγγραφή
    17-12-10
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    668
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Με τα προβληματα που συνεπαγεται η ελλειψη τεχνολογιας.
    Τρυπες στην αποδοση, μπερδεμα στις υψομετρικες διαφορες, τεραστιες ποσοτητες καυσιμου για ελαχιστη αποδοση και κυριως ρυπανση που μην κρυβομαστε ενοχλει πλεον.
    Η εξελιξη εφερε διαφορες δεσμευσεις αλλα εφερε και ευκολιες που ισως δεν κανουμε χωρις αυτες.
    Ανεξαρτητα παντως απο τα παραπανω περι υδρογονου και εναλλακτικης ενεργειας, το θεμα ειναι κατα ποσο τα τουρμπο ειναι το "κυκνειο ασμα" της τεχνολογιας οπως την ξερουμε και τη θαυμασαμε.
    Η εσωτερικη καυση εχει φτασει εκει που μπορουσε να φτασει.
    Η σε καραβι η σε σκουτερ, τιποτα καινουργιο δεν θα μπορεσει να δωσει την παραπανω αποδοση που ισως χρειαστει εκτος απο μια δυο η τρεις τουρμπινες.
    Σε αυτο πιστευω πως μπορουμε να συμφωνησουμε.
    Με το τουρμπο θα κλεισει ο κυκλος.
    Ειναι αδυνατον να βγαλεις 250 αλογα απο διλιτρο ατμοσφαιρικο και ταυτοχρονα να γυριζει μεχρι τις 6.000 με ωφελιμο ευρος 1.500-5.500.
    Κλεισαμε τον κυκλο.

    Ακομα και με υδρογονο Εφ οσον ο λογος αποδοσης προς ογκο εφτασε στο κρισιμο σημειο εξελιξης, το μονο που περιμενω ειναι να δω καλυτερη τεχνολογιανστα τουρμπο.

    Μεχρι να ερθει ο ηλεκτρισμος.

    Οσο για τα βαπορια, με τετοια επιφανεια, ειναι ιδανικα ηλιακα "παρκα"
    Το μονο προβλημα στον ηλεκτρισμο ειναι οι συσσωρευτες.
    Κατι που με προβληματιζει καθως μαλλον το κοιταμε λαθος.
    Δεν χρειαζεται να κρατανε περισσοτερο, απλα να φορτιζουν πιο γρηγορα.
    Σε πιάνω αδιάβαστο
    https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_S2000

    Η εσωτερική καύση έχει πολλά να δώσει ακόμα.... Άσχετα που όλες οι εταιρίες βγάζουν κάτι φασόν με μικροπαραλλαγές για να γίνεται τζέρτζελο....

    Τώρα για την ρύπανση του περιβάλλοντος τα ακούω βερεσέ,
    μας ψεκάζουν χημικά, τρώμε φυτοφάρμακα άγνωστης προέλευσης στα οπωρολαχανικά.
    Φτάσαμε χειμόνα να τρώμε ντομάτα και καρπούζια με ενέσιμες ορμόνες, ο θυροειδής έχει αρχίσει πάλι να φουντώνει.
    Το νερό μας λένε είναι μολυσμένο, οι τρελές αγελάδες καραδοκούν ακόμα.
    Τα σούπερ μάρκετ μας ταίζουν με κρέατα γεμάτα βακτήρια που οι ίδιες οι εταιρίες μετά λένε πως ήταν λάθος τους που δεν αντιλήφθηκαν το τάδε βακτήριο αλλά η κατανάλωση του προιόντος έγινε απο εκκατομύρια κόσμο και μικρά παιδιά.
    Οι πυρινικοί πόλεμοι συνεχίζουν να γίνονται και κάθε τρείς και λίγο έχουμε σκόνη απο την Αφρική.
    Τα εργοστάσια βγάζουν απόβλητα σε θάλασσες και ωκεανούς ανα τον κόσμο.
    Η λέπρα, η ηπαττίτηδα, το aids κλπ έχουν εξαπλωθεί παντού.
    Αρρώστιες παντού και καινούρια αντιβιωτικά κάθε 3 και λίγο που αφού πάνε να τα κάνουν οι άνθρωποι μετά απο λίγο είναι χειρότερα στην υγεία τους αντί να θεραπευτούν.
    Οι αλυσίδες junk food κάνουν παραγωγή μέσα σε δωμάτια με ορμόνες, ενέσεις, φάρμακα, βιταμίνες που σε 1 εβδομάδα σου έχει έτοιμο χοιρινό/βοδινό κρέας για κατανάλωση στον πάγκο του restaurant που πας και τρώς με τα παιδιά σου....

    Και μας πείραξε η εσωτερική καύση και τα βλαβερά καυσαέρια κατα τα άλλα....
    Ας είναι και έτσι, ένας κούκος δεν θα φέρει ποτέ την άνοιξη. Τα συμπεράσματα δικά σας....

  13. The Following User Says Thank You to Jimmakos For This Useful Post:

    katsaraios (21-08-11)

  14. #8
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ευτυχώς η δική μας γενιά πρόλαβε και έζησε κάποια από τα αυτοκίνητα που περιέγραψες στο 1ο σου ποστ. Και είμαστε σε κρίσιμη ηλικία. Δεν αναφέρομαι φυσικά στα 'καθημερινά' αυτοκίνητα πόλης που θα αναγκαστούμε να προσαρμοστούμε αργά ή γρήγορα. Εμείς οι βενζινοκέφαλοι τι θα κάνουμεεε;

  15. #9
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    @ jimakos το χοντα το αναφερω πρωτο πρωτο. Ενα ηταν αλλο δεν βγηκε.
    Οσο για τη ρυπανση, παντου υπαρχει δεν ειναι αναγκη να την κανουμε μεγαλυτερο προβλημα.

    @monsta, προλαβαμε τη δικη μας πραγματικοτητα.
    Οι πιο παλιοι μπορει να θυμουνται τον τρομο που σκορπιζαν οι BRM στο περασμα τους.
    Ακομα πιο πισω καποιος μπορει να αναπολησει την πρωτη βολτα με σουστες αντι για σταθερο αξονα.

    Γεγονος ειναι οτι ακομα μπορουμε να χαρουμε.

  16. #10
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Και αυτή είναι μια εποχή,όπου θα δούμε σημαντικές αλλαγές ειδικά στο χώρο της αυτοκίνησης...
    Τα turbo είναι λύση ανάγκης, μιας και η επιτακτική ανάγκη για μείωση κατανάλωσης -ρύπων παράλληλα με αξιοπρεπείς επιδόσεις,απο τους ατμοσφαιρικους κινητήρες ξεπέρασε τα όρια η μηχανολογια δεν μπορει να κάνει κάτι περισσότερο!!
    Η λύση λοιπόν το turbo τό οποίο έχει αρκετά περιθώρια εξελιξης και αν πρόκειται για κυκνειο άσμα... Σίγουρα θα κρατήσει καιρό.

  17. The Following User Says Thank You to Nino For This Useful Post:

    Panos 316T (22-08-11)

Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP