Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Ποιο θα προτιμούσατε για τις καθημερινές μετακινήσεις της γυναίκας σας?

Ψήφισαν
64. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • Citroen DS3 1.4

    7 10,94%
  • Fiat 500 900cc Twin Air

    38 59,38%
  • Όλο μαλακίες αυτό το παιδί...

    19 29,69%
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 100

Θέμα: Οικονομικό αυτοκίνητο πόλης

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χανια
    Μηνύματα
    1.195
    Thanked
    524
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Συνονόματε, τo ds3 είναι σε όλα πιο "πολύ" αυτοκίνητο από το 500άρι, πιο ευρύχωρο (2 άτομα πίσω στο 500 δεν κάθονται με την καμία άνετα μιας και το ανέφερες), πιο ποιοτικό, καλύτερο οδηγικά, ασφαλέστερο και στιβαρότερο.
    Από την άλλη, το 500 είναι πιο εύχρηστο για κίνηση μέσα στην πόλη και επιπλέον, ο κινητήρας που σκέφτεσαι είναι πολύ οικονομικός και έχει και το πλεονέκτημα οτι είναι λιγότερα κυβικά (τέλη, ασφάλιστρα).
    Τέλος, εμφανισιακά είναι και τα 2 πανέμορφα, αν και το ds3 για'μενα μετράει λίγο παραπάνω μιας και κυκλοφορούν πολύ λιγότερα στο δρόμο, ενώ τα 500 κοντεύουν να γίνουν όσα και τα σμαρτ.

    Ως προς την αξιοπιστία μιας και την ανέφερε ο φίλος Νίκος, τα γαλλικά των τελευταίων ετών είναι πολύ μπροστά ακόμα και από την πλειοψηφία των Γερμανών (4,5 χρόνια το 207 μου δεν έχει βγάλει ΤΙΠΟΤΑ) και ο (πολύ καλός για την κατηγορία του) 1,4 vti του ds3 είναι δοκιμασμένος εδώ και καιρό σε αρκετά peugeot-citroen χωρίς το παραμικρό πρόβλημα.

    Πιο ολοκληρωμένο λοιπόν από τα 2 το ds3 και προσωπικά αυτό θα επέλεγα, αλλά αν επρόκειτο για γυναίκα μπορεί να πήγαινα και στο 500 αφού παρκάρεται πιο εύκολα και γενικά ταιριάζει καλύτερα στο "ασθενές" φύλο.

    Βέβαια, για την πόλη υπάρχουν πιο φθηνά αυτοκίνητα που είναι πολύ καλά, όπως το spark 1.2 και τα splash-agila 1.2 (το οποίο έχει η μάνα μου και δεν καίει πραγματικά ΤΙΠΟΤΑ και γενικά είναι μια χαρά αμαξάκι και ιδιαίτερα σβέλτο) και μάλλον προς τα εκεί θα έκλινα, αλλά σίγουρα δεν είναι τόσο ιδιαίτερα εμφανισιακά και ποιοτικά όσο τα 2 που σκέφτεσαι.
    Συγγνωμη που ρωτω αλλα εχεις εμπειρια απο το πισω καθισμα του 500 και λες οτι δεν καθονται 2 ατομα με την καμια?Γιατι εγω που εχω καθημερινη μπορω να σε διαψευσω.Εκτος αν αναζητας απο το αυτοκινητο πολης την ανεση που εχει το Χ5

  2. #2
    Εγγραφή
    13-01-10
    Περιοχή
    Fangcheng
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    1.354
    Thanked
    1525
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mitsos_chania Εμφάνιση μηνυμάτων
    Συγγνωμη που ρωτω αλλα εχεις εμπειρια απο το πισω καθισμα του 500 και λες οτι δεν καθονται 2 ατομα με την καμια?Γιατι εγω που εχω καθημερινη μπορω να σε διαψευσω.Εκτος αν αναζητας απο το αυτοκινητο πολης την ανεση που εχει το Χ5
    Θα συμφωνησω με τον Γιαννη για τους πισω χωρους του 500ακι.

    Επειδη ο κολλητος μου το εχει (1.2 σπορτ με τα 69 αλογα) και τυχαινει να το εχω κανει μερικες βολτες θα εβαζα στα πλεονεκτηματα τα εξης
    -Ειναι ντιζαινατο
    -Οικονομικο
    -Για 69 αλογα δεν περιμενα να ειναι τοσο δυνατο
    -Εχει παναλαφρο τιμονι,πιο ελαφρυ και απο την τιμονιερα μου.

    Στα μειον θα εβαζα τους πισω χωρους..Ειμαι 1.85 και πισω καθομαι με δυσκολια..Αν ο οδηγος ειναι 1.55 τοτε σιγουρα χωραω αλλα 4 ατομα με υψος 1.70 +/- χωραμε ωριακα.

  3. The Following User Says Thank You to Skyline_IS For This Useful Post:

    S8N (16-08-11)

  4. #3
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    δεν θα κατσω να συζητησω για γαλλικη-ιταλικη-ιαπωνικη αξιοπιστια γιατι παλι δεν θα βγαλουμε ακρη, ο καθενας εχει τις εμπειριες του καλως ή κακως, απλα αυτα που ξερατε εχουν αλλαξει, οο ναι τα toyota μενουν, χεχε
    το καθε αμαξι ειναι τυχη, μπορεις να παρεις το πλεον "σκυλι" αμαξι που το ειχε και ο κολλητος σου και εχει κανει 200 000κμ με τα ιδια λαδια ταπα, να το γυαλιζεις ολη μερα εσυ και να το προσεχεις σαν τα ματια σου και στα 10 000κμ να σου ξεραθει στον δρομο, γιαυτο απο το να ψαχνεται γαλλικο ιαπωνικο ταιλανδεζικο, ψαχτε εγγυησεις, ποιοτητα, και τιμες ανταλλακτικων...
    σαν επιλογη προτεινω kia ceed... χωροι,7 χρονια εγγυηση, δυνατο μοτερ, και μεσαιο αυτοκινητο κοντα στα 13 000ευρο, και βαζεις και ενα 500αρακι στο πορτ παγκαζ! επισης να κοιτατε και την ασφαλεια,(χααχαχ δες ποιος μιλαει για ασφαλεια ο τυπος με το κονσερβοκουτι), επειδη μεσα βρισκονται οι γυναικες σας και τα παιδακια σας, δειτε τι παθαινει (και μονο με την λογικη) ενα ωραιο μουρατο 500αρακι και ενα μεσαιο αυτοκινητο!

  5. The Following 7 Users Say Thank You to spar@ For This Useful Post:

    aristent (17-08-11), Driver M (16-08-11), ghost-rider (19-08-11), joseph (16-08-11), oldcarskickass (17-08-11), Ptboul (17-08-11), S8N (16-08-11)

  6. #4
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Με την 5-ετή εγγυηση που λεει ο Μονστα ψηφιζω 500 (απο τις επιλογες σου).



    ...αλλα συμφωνω και με τον νεότατο αλλα σοφό spar@...

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο spar@ Εμφάνιση μηνυμάτων
    δεν θα κατσω να συζητησω για γαλλικη-ιταλικη-ιαπωνικη αξιοπιστια γιατι παλι δεν θα βγαλουμε ακρη, ο καθενας εχει τις εμπειριες του καλως ή κακως, απλα αυτα που ξερατε εχουν αλλαξει, οο ναι τα toyota μενουν, χεχε
    το καθε αμαξι ειναι τυχη, μπορεις να παρεις το πλεον "σκυλι" αμαξι που το ειχε και ο κολλητος σου και εχει κανει 200 000κμ με τα ιδια λαδια ταπα, να το γυαλιζεις ολη μερα εσυ και να το προσεχεις σαν τα ματια σου και στα 10 000κμ να σου ξεραθει στον δρομο, γιαυτο απο το να ψαχνεται γαλλικο ιαπωνικο ταιλανδεζικο, ψαχτε εγγυησεις, ποιοτητα, και τιμες ανταλλακτικων...
    σαν επιλογη προτεινω kia ceed... χωροι,7 χρονια εγγυηση, δυνατο μοτερ, και μεσαιο αυτοκινητο κοντα στα 13 000ευρο, και βαζεις και ενα 500αρακι στο πορτ παγκαζ! επισης να κοιτατε και την ασφαλεια,(χααχαχ δες ποιος μιλαει για ασφαλεια ο τυπος με το κονσερβοκουτι), επειδη μεσα βρισκονται οι γυναικες σας και τα παιδακια σας, δειτε τι παθαινει (και μονο με την λογικη) ενα ωραιο μουρατο 500αρακι και ενα μεσαιο αυτοκινητο!
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  7. The Following User Says Thank You to nikos1400 For This Useful Post:

    S8N (17-08-11)

  8. #5
    Εγγραφή
    17-01-10
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    1.024
    Thanked
    2300
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Επειδή έκανα πρόσφατα ανάλογο ψαχτήρι για την αδερφή μου, διαπίστωσα ότι οι δύο καλύτερες και συμφέρουσες λύσεις είναι το Ford fiesta και το νέο Suzuki Swift, τελικά κατέληξα στο Swift 1.2 GLX και στον λίγο καιρό που είναι στην οικογένεια και το έχω οδηγήσει έχω ξετρελαθεί. Είναι πολύ οικονομικό αλλά και αρκετά σβέλτο με τα 92 αλογάκια του.
    318 I (Άει) S (Σιχτίρ)

    Κάποτε αδιαφορούσα, τώρα απλά δεν με νοιάζει...
    Μου το 'χα πει!!!

  9. The Following 5 Users Say Thank You to DaywalkeR For This Useful Post:

    bill_m3 (17-08-11), halkida116mpack (17-08-11), nik200 (17-08-11), paganis (17-08-11), S8N (17-08-11)

  10. #6
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο DaywalkeR Εμφάνιση μηνυμάτων
    Επειδή έκανα πρόσφατα ανάλογο ψαχτήρι για την αδερφή μου, διαπίστωσα ότι οι δύο καλύτερες και συμφέρουσες λύσεις είναι το Ford fiesta και το νέο Suzuki Swift, τελικά κατέληξα στο Swift 1.2 GLX και στον λίγο καιρό που είναι στην οικογένεια και το έχω οδηγήσει έχω ξετρελαθεί. Είναι πολύ οικονομικό αλλά και αρκετά σβέλτο με τα 92 αλογάκια του.
    ακριβως μεταξυ των 2 κατεληξα , ξαχνωντας για τον πατερα μου! το εψαξα παρα πολυ..και πιστευω πως αυτα τα δυο, ειναι οτι καλυτερο για τα λεφτα τους στην μικρη κατηγορια! εμεις βεβαια διαλεψαμε στο φιεστα...(το σουιφτ το εχει η γυναικα μου)..και η εντυπωσεις μου ειναι παρα πολυ καλες! πολυ καλος εξοπλισμος ,συμπεριλαμβανει esp και τα υπολοιπα ηλεκτρονικα, ακομα και blue tooth στον στανταρ εξοπλισμο! απο ποιοτητα κατασκευης ειναι ανω απο το μεσο ορο..και η οδικη συμπεριφορα ειναι μεγαλυτερης κατηγοριας, επισης για 1250cc...ειναι αρκετα ροπατο απο χαμηλα...λιγο στα φρενα δεν μου αρεσε στο οριο...αλλα δεν ειναι εξ ορισμου για πιστα!
    αν λοιπον θελεις κατι οικονομικο (13000 κομπλε)...με αρκετους χωρους για μικρο, αξιοπιστια ..και ασφαλεια..νομιζω το φιεστα ,αξιζει μια ματια!

  11. The Following User Says Thank You to paganis For This Useful Post:

    S8N (18-08-11)

  12. #7
    Εγγραφή
    17-01-10
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    1.024
    Thanked
    2300
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο paganis Εμφάνιση μηνυμάτων
    ακριβως μεταξυ των 2 κατεληξα , ξαχνωντας για τον πατερα μου! το εψαξα παρα πολυ..και πιστευω πως αυτα τα δυο, ειναι οτι καλυτερο για τα λεφτα τους στην μικρη κατηγορια! εμεις βεβαια διαλεψαμε στο φιεστα...(το σουιφτ το εχει η γυναικα μου)..και η εντυπωσεις μου ειναι παρα πολυ καλες! πολυ καλος εξοπλισμος ,συμπεριλαμβανει esp και τα υπολοιπα ηλεκτρονικα, ακομα και blue tooth στον στανταρ εξοπλισμο! απο ποιοτητα κατασκευης ειναι ανω απο το μεσο ορο..και η οδικη συμπεριφορα ειναι μεγαλυτερης κατηγοριας, επισης για 1250cc...ειναι αρκετα ροπατο απο χαμηλα...λιγο στα φρενα δεν μου αρεσε στο οριο...αλλα δεν ειναι εξ ορισμου για πιστα!
    αν λοιπον θελεις κατι οικονομικο (13000 κομπλε)...με αρκετους χωρους για μικρο, αξιοπιστια ..και ασφαλεια..νομιζω το φιεστα ,αξιζει μια ματια!
    Έτσι ακριβώς και τα δύο είναι πολύ καλά εξοπλισμένα για να μην πω ότι έχουν τα πάντα, και παίζουν στα 12.500-13.000 χιλιάρικα, απλά η τελική επιλογή για εμένα έγινε βάση εμφάνισης μιας και στην αδερφή μου άρεσε περισσότερο το Swift
    318 I (Άει) S (Σιχτίρ)

    Κάποτε αδιαφορούσα, τώρα απλά δεν με νοιάζει...
    Μου το 'χα πει!!!

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP