Σελίδα 2 από 6 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 52

Θέμα: E30 M10 CARBURETOR

  1. #11
    Εγγραφή
    16-01-10
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    949
    Thanked
    748
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ναι και μου ειπαν θελει ολο αλλαγμα.....αν και δεν μπορω να καταλαβω πως μπορει να εχει χαλασει...
    μαλλον δεν ξερει να το φτιαξει μου φαινεται

  2. #12
    Εγγραφή
    16-01-10
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    949
    Thanked
    748
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    κατι ελεγε οτι ειναι ηλεκτρονικο και περιπλοκο και δεν μπορει να βαλει χερι και θελει αλλο...και κατι τετοια

  3. #13
    Εγγραφή
    13-09-10
    Περιοχή
    Εδώ
    Μηνύματα
    1.477
    Thanked
    1476
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο DIMITr|S Εμφάνιση μηνυμάτων
    λοιπον το ρελαντι παιζει απο τις 1000-900 στροφες χρονια τωρα..
    τι μπορει να φταει?
    κανενα σωληνακι με αναθυμιασεισ?
    εχει μαφ το συγκεκριμενο μοντελο?παιζει να εχει χαλασει?
    τι αλλο μπορει να ειναι?
    maf δεν έχουν ούτε τα m40 θα χει το m10 carb που ούτε κάν εγκέφαλο δεν εχει

    ps άλλαξε μάστορα άμα τα m10 για αυτον είναι περιπλοκα τότε για το m43 τι θα λεγε
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ziaba : 12-08-11 στις 08:20

  4. The Following User Says Thank You to ziaba For This Useful Post:

    Jimmakos (12-08-11)

  5. #14
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.276
    Thanked
    14156
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ziaba Εμφάνιση μηνυμάτων
    ps άλλαξε μάστορα άμα τα m10 για αυτον είναι περιπλοκα τότε για το m43 τι θα λεγε
    +1000000



  6. #15
    Εγγραφή
    19-04-10
    Περιοχή
    Πειραιας
    Μηνύματα
    718
    Thanked
    1240
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ερωτηση: τι μοντελο ειναι το Ε30 , ποσα cc και ποσα ps

  7. #16
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Λοιπόν Δημήτρη το πρόβλημα σου δεν ειναι το MAF καθώς δεν έχεις.

    Κατά 99% είναι μια βαλβίδα η λεγόμενη και χρυσή, η οποία ρυθμίζει το μείγμα στο ρελαντί, επίσης για το ρελαντί έχει και μια φούσκα κοντά στην πεταλούδα, θα την δεις όταν τραβάς γκάζι απότομα και το αφήνεις αυτή φουσκώνει και ουσιαστικά κάθεται η πεταλούδα εκεί πάνω για να μην πέσουν οι στροφές αρκετά γρήγορα. Δουλεύει με ένα λεπτό σωληνάκι υποπίεσης το οποίο λογικά τα έχει φάει τα ψωμιά του.

    ΑΝ σε ζορίζει να πάρει μπρος όταν είναι κρύο κατά 99% είναι η χρυσή η βαλβίδα, η οποία αν θυμάμαι καλά πρέπει να λυθεί όλο το καρμπ για να βγει, δεν επισκευάζεται αντικαθίσταται μόνο.

    Πρώτα όμως αντικατέστησε το σωληνάκι υποπίεσης που πηγαίνει στην φούσκα και μετά όλα τα άλλα.

    Σε ένα καρμπυρατερά (είδος που σπανίζει πλέον) πλήρης ανακατασκευή και ρύθμιση του καρμπυρατέρ (ΕΚΤΟΣ από την πλαστική βάση που κάθεται πάνω στην πολλαπλή) πάει γύρω στα 150 με 200¤ ΧΩΡΙΣ την χρυσή βαλβίδα.

    Θα βρω τα στοιχεία μέσω bmwfans.info ή realoem, και θα τα ποστάρω, δώσε μου κανά δυο μερούλες όμως γιατί έχω λίγο διάβασμα.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  8. The Following 2 Users Say Thank You to oldcarskickass For This Useful Post:

    BILL007 (12-08-11), DIMITr|S (12-08-11)

  9. #17
    Εγγραφή
    16-01-10
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    949
    Thanked
    748
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    1766 cc μ10
    316 λεει η αδεια του 87 παραγωγης συμφωνα με το vin
    αλογα δεν ξερω

  10. #18
    Εγγραφή
    19-04-10
    Περιοχή
    Πειραιας
    Μηνύματα
    718
    Thanked
    1240
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ειναι αυτο το μοτερ σου? ? ?



    αν ειναι αυτο που κατα 90% αυτο ειναι Μ10 1800CC 105ps
    ΔΕΝ ειναι καρμπιρατερ αλλα με ψεκασμο L-Jetronic

  11. #19
    Εγγραφή
    16-01-10
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    949
    Thanked
    748
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    οχι εμενα ειναι το αλλο το καρμπιρατερατο

  12. #20
    Εγγραφή
    16-01-10
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    949
    Thanked
    748
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    μερικες φωτογραφιες απο το καρμπιρατερ








    αυτο το λαστιχακι δεν ξερω τι κανει...αλλα ειναι ταπωμενο απο τη μια μερια με μια βιδα και δεν ξερω γιατι?


    εδω φαινονται οι στροφες π παιζουν


    και εδω φαινεται το εμβολακι που τραβαει την ντιζα και κανει τις στροφες να παιζουν
    οποτε αν μαθω για ποιο λογο αυτο το εμβολακι τρεμοπαιζει ισως βρεθει και η λυση του προβληματος

Σελίδα 2 από 6 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP