Σελίδα 4 από 5 ΠρώτηΠρώτη ... 2345 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 42

Θέμα: Αλλαγή λαδιών σε ε60

  1. #31
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο hexdec Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μάλιστα, η σιωπή είναι χρυσός, η αλλαγή έγινε σήμερα, η τάπα του κάρτερ δεν είναι μαγνητική, το idrive έχει και παραμέτρους χρήσης, δεν είναι σαν τα παλιά χαρτάκια, τό όριο της αλλαγής είναι μεταβαλλόμενο ανάλογα με την χρήση του αυτοκινήτου, το εγχειρίδιο δεν λέει τπτ για υποχρεωτικές αλλαγές. Αυτά

    Ο Έλληνας πάντα ξέρει περισσότερα !
    To i-drive δεν μπορει να ξερει βρε ανθρωπε αν το λαδι σου εχει ακομη τις ιδιες ιδιοτητες που ειχε!Ειναι οπως ακριβως σου το'πα κι αν το σκιζεις συνεχεια(που σημαινει ψηλοτερη μεση θερμοκρασια λαδιου στα χιλιομετρα που διανυει) θα σου βγαλει ενα στατιστικο μεσο ορο νωριτερης αλλαγης λαδιων.Αν υποθεσουμε λοιπον οτι εσυ μπαινεις καθε βδομαδα πιστα και του πινεις το αιμα για μεσο ορο 100χλμ και μετα κανεις ολη τη βδομαδα αλλα 1000 ηρεμα εκτος πολης,το i-drive δεν μπορει να ''δει'' αν το λαδι σου εχει γεμισει φυσαλιδες απ'το σκισιμο γιατι στατιστικα βλεπει ηρεμη οδηγηση στο 90%...καταλαβες?Ομως σε 10 βδομαδες θα'χεις κανει 11000χλμ το λαδι σου θα'ναι φυτιλι απ'τα 1000χλμ εντος πιστας και το i-drive θα λεει μια χαρα ειναι,αντεχει μεχρι τα 15000.Ολα αυτα τα ηλεκτρονικα δουλευουν με στατιστικες παραμετρους....προγραμμα υπολογιστη ειναι.
    Υ.Γ Γρεζια εχουν ολα τα κινουμενα μηχανικα μερη,οσο καλα επεξεργασμενα κι αν ειναι(που σιγουρα ειναι πλεον εν ετει 2011).Κι αν βγαλεις το καρτερ σου ποτε θα τα δεις.Το αν θα σου δημιουργησουν ζημια ποτε ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο....
    Δεν νομιζω να ρωτησες κανα Γερμανο να σου λυσει τις αποριες σου.Απ'οσο ξερω και στις αντιπροσωπειες Ελληνες δουλευουν.....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  2. #32
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τωρα βεβαια αν το i-drive εχει κανα αισθητηρα ποιοτητας-συνθεσης λαδιου συγχωρεστε με αλλα οσο κι αν εψαξα,πουθενα δεν ανεφερε κατι τετοιο στις προδιαγραφες του......
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  3. #33
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    βρε μικε προς τι τοση επιμονη για την αλλαγη του φιλου μας?
    το να ακολουθουμε τις οδηγιες του κατασκευαστη δεν ειναι παντα λαθος.
    καμια φορα μπορει να ειναι και σωστο.
    ετσι για να βαλει αυτο το συστημα αλλαγης λαδιων η bmw σε συνδυασμο με λαδι ειδικης προδιαγραφης, καπως θα το δοκιμασε και θα ξερει καλυτερα.

    τελος το "σκισιμο", ή η χρησιμοποιηση του αυτοκινητου σε μεγαλες αποστασεις, δεν κανουν κακο στο λαδι ουτε μειωνουν τη διαρκεια ζωης του.
    αντιθετα τη μειωνουν οι μικρες και αραιες διαδρομες εντος πολεως.
    το γιατι το εχω αναλυσει σε παλιοτερο ποστ μου για λαδια...

  4. #34
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    βρε μικε προς τι τοση επιμονη για την αλλαγη του φιλου μας?
    το να ακολουθουμε τις οδηγιες του κατασκευαστη δεν ειναι παντα λαθος.
    καμια φορα μπορει να ειναι και σωστο.
    ετσι για να βαλει αυτο το συστημα αλλαγης λαδιων η bmw σε συνδυασμο με λαδι ειδικης προδιαγραφης, καπως θα το δοκιμασε και θα ξερει καλυτερα.

    τελος το "σκισιμο", ή η χρησιμοποιηση του αυτοκινητου σε μεγαλες αποστασεις, δεν κανουν κακο στο λαδι ουτε μειωνουν τη διαρκεια ζωης του.
    αντιθετα τη μειωνουν οι μικρες και αραιες διαδρομες εντος πολεως.
    το γιατι το εχω αναλυσει σε παλιοτερο ποστ μου για λαδια...
    Εχεις δικιο βρε Σταθη αλλα δεν μπορω ν'ακουω να θεωρουν οτι ενα ηλεκτρονικο προγραμματισμενο συστημα ξερει οτι τα λαδια ειναι οκ.Και να μας λεει και Ελληναρες επειδη ειπαμε την γνωμη μας!Ε οχι ρε φιλε!Δηλαδη αμα χρησιμοποιεις τ'αμαξι 10 χρονια κι εχεις 3000χλμ μονο,υπαρχει περιπτωση να σου πει το i-drive οτι θες λαδια??Ειναι δυνατον να μην θες?
    Προφανως ενα αμαξι με 9000χλμ σε 2 χρονια κανει μικρες και αραιες διαδρομες.Αλλα και το σκισιμο και οι υψηλες θερμοκρασιες ταλαιπωρουν το λαδι και μειωνουν τη διαρκεια ζωης του(αν δεις το δικο μου λαδι μετα απο 1500χλμ μονο πιστα και προπονηση στο δρομο,θα καταλαβεις).Αυτα απο μενα...
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  5. #35
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Κάποιες θεωρίες συνομωσίας παντως λένε πως τα τοσο μεγάλα διαστήματα service δεν υπαγορεύονται μόνο από την πρόοδο της τεχνολογίας σε λιπαντικα και κινητηρες αλλά και απο τις εταιρείες leasing, ποσω μάλλον σε τέτοια αυτοκινητα που αποτελουν την υπ' αριθμ. 1 επιλογή στελεχών εταιρειών στο εξωτερικό.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη S8N : 15-08-11 στις 16:27

  6. #36
    Εγγραφή
    09-01-11
    Περιοχή
    Drama
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    40
    Thanked
    12
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Καλημέρα σας!!
    Επειδή έλειπα σε ολιγοήμερες διακοπές, απαντώ με καθυστέρηση, με ένα απόσπασμα από το εγχειρίδιο ιδιοκτήτη αυτοκινήτου με ημερομηνία εκτύπωσης το 2007, το οποίο ευτυχώς είναι σε απλά Ελληνικά και ελπίζω κατανοητά
    << Σύστημα συντήρησης BMW>> σελίδα 249
    Condition Based Service CBS
    Αισθητήρες και ειδικοί αλγόριθμοι λαμβάνουν υπόψη τις διαφορετικές συνθήκες χρήσης της BMW σας. To Condition Based Service, εξακριβώνει έτσι την τρέχουσα και τη μελλοντική ανάγκη συντήρησης. Το σύστημα σας προσφέρει τη δυνατότητα να προσαρμόσετε τις εργασίες συντήρησης στις προσωπικές σας απαιτήσεις και έτσι να έχετε την BMW σας πάντα στην διάθεση σας.
    Στην οθόνη ελέγχου, μπορείτε να απεικονίσετε διαδοχικά τις υπολειπόμενες χιλιομετρικές αποστάσεις λειτουργίας ή τους υπολειπόμενους χρόνους για τις επιλεγμένες εργασίες συντήρησης καθώς και τυχόν καθορισμένες προθεσμίες ελέγχου.


    Αυτά.....

  7. #37
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Θεσ/νίκη
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.294
    Thanked
    7815
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Φαντάζομαι καταλαβαίνεις οτι κανείς απο τους παραπάνω συμφορουμίτες δεν εχει κανένα κέρδος για το αν θα αλλάξεις λάδια στις 5-10-20.000 χλμ και οτι σου εχουν πεί στο εχουν πεί για το δικό σου καλό !!
    Και μάλλον δεν εχεις δει ανοιγμένο μοτερ απο αμαξι εισαγωγής (Γερμανίας) που άλλαζε "τυπικά" τα λαδάκια του !!!
    Και μιας και εχουμε και ιδιο αμαξι,εγω προσωπικά τα άλλαζα καθε 13-15.000 και τωρα τα αλλαζω στα 10.000 ή μόλις κλεισουν χρόνο και ας έχουν και 500 χλμ !!

  8. The Following 4 Users Say Thank You to Konstantinos E60 For This Useful Post:

    bill_m3 (16-08-11), PANOS-E60 (16-08-11), S8N (16-08-11), Thomelef (16-08-11)

  9. #38
    Εγγραφή
    09-01-11
    Περιοχή
    Drama
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    40
    Thanked
    12
    Rides
    0

    Προεπιλογή Αλλαγή λαδιών σε ε60

    σαφως, αυτο ειναι σιγουρα η μια αληθεια, η δευτερη ειναι οτι ο κατασκευαστης ζητα service με βαση τις πληροφοριες του cbs απο εκει και υστερα δεν πιστευω οτι θα ρισκαρε την φημη του προτεινοντας διαστηματα αλλαγης λαδιων που θα εθεταν σε κινδυνο την αξιοπιστια των αυτοκινητων του. Σε καθε περιπτωση το ερωτημα ηταν για λαδια αλλου κατασκευαστη και ισως αλλων προδιαγραφων και οχι αν εκανα λαθος στην αλλαγη και αν επρεπε να τα αλλαξω νωριτερα, στο ερωτημα αυτο πηρα απαντηση, τα υπολοιπα σχολια εγιναν χωρις αιτια για να κρινουν μια δικη μου ενεργεια για την οποια δεν ζητηθηκε σχολιασμος, το αν ειναι σωστη η λαθος η χρονικη στιγμη της αλλαγης μενει για φανει στο μελλον.

  10. #39
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Θεσ/νίκη
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.294
    Thanked
    7815
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο hexdec Εμφάνιση μηνυμάτων
    σαφως, αυτο ειναι σιγουρα η μια αληθεια, η δευτερη ειναι οτι ο κατασκευαστης ζητα service με βαση τις πληροφοριες του cbs απο εκει και υστερα δεν πιστευω οτι θα ρισκαρε την φημη του προτεινοντας διαστηματα αλλαγης λαδιων που θα εθεταν σε κινδυνο την αξιοπιστια των αυτοκινητων του. Σε καθε περιπτωση το ερωτημα ηταν για λαδια αλλου κατασκευαστη και ισως αλλων προδιαγραφων και οχι αν εκανα λαθος στην αλλαγη και αν επρεπε να τα αλλαξω νωριτερα, στο ερωτημα αυτο πηρα απαντηση, τα υπολοιπα σχολια εγιναν χωρις αιτια για να κρινουν μια δικη μου ενεργεια για την οποια δεν ζητηθηκε σχολιασμος, το αν ειναι σωστη η λαθος η χρονικη στιγμη της αλλαγης μενει για φανει στο μελλον.
    Αν είσαι τόσο πιστός στις οδηγίες του κατασκευαστή τότε η ερώτηση σου για λάδια αλλου κατασκευαστή και αλλων προδιαγραφών είναι άκυρη !!

    P.S Κάνε μια αναζήτηση στο φόρουμ για "πολλαπλασιαστές,αντλίες υψηλής" κ.τ.λ και θα δείς οτι την φήμη και την αξιοπιστία η BMW την αντιλαμβάνεται αλλιώς !!

  11. #40
    Εγγραφή
    09-01-11
    Περιοχή
    Drama
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    40
    Thanked
    12
    Rides
    0

    Προεπιλογή Αλλαγή λαδιών σε ε60

    δεν ειναι σε καμια περιπτωση ακυρη, η bmw δεν ειναι εργοστασιο πετροχημικων για να κανει λαδια, τα λαδια με το σημα της θα μπορουσαν να ειναι παρασκευασμενα απο την aral την castrol motul η καποιον αλλο κατασκευαστη, απλα πρεπει να πληρουν τις προδιαγραφες που θελει η bmw, αυτες ακριβως τις προδιαγραφες ηθελα να μαθω. Αξιοπιστια σε αυτοκινητα τετοιου ειδους πλεον δεν υπαρχει και συμφωνω σε αυτο, Αλλα δεν καταλαβαινω πως οι πολλαπλασιαστες εμπλεκονται στο προγραμμα συντηρησεως, ασχετα εσν απο οτι διαβαζω η αλλαγη τους ειναι συχνη

Σελίδα 4 από 5 ΠρώτηΠρώτη ... 2345 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP