ειναι κλασσικη αναβαθμιση του Ε36 328,να βαζει καποιος εισαγωγη απο το Μ50.
αξιζει αυτη η αναβαθμιση?
χρειαζεται και αλλα περιφερειακα?
οταν το αμαξι ειναι εντελως μαμα,η εισαγωγη θα κανει διαφορα?
ειναι κλασσικη αναβαθμιση του Ε36 328,να βαζει καποιος εισαγωγη απο το Μ50.
αξιζει αυτη η αναβαθμιση?
χρειαζεται και αλλα περιφερειακα?
οταν το αμαξι ειναι εντελως μαμα,η εισαγωγη θα κανει διαφορα?
παντα υπαρχει καποιος πιο μαγκας απο εμας....
η εισαγωγή δε μπαίνει έτσι απλά θέλει πατέντα η kit από αμερικα να ξέρεις ότι χάνεις στ χαμηλά ένω ψηλά κερδίζεις αρκετά από κει κ πέρα εσύ αποφασίζεις κόστος για όλα από 350 έως 650 ευρω ανάλογα τον τρόπο τοποθετήσεις
BILL007 (10-08-11)
Mπορεις να παρεις ετοιμο και το κιτ της Αλπινα με περιπου 370 λιρες που εχει και μεγαλυτερη πεταλουδα.....
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....
δηλαδη δε φτανει μονο η εισαγωγη?χρειαζονται και αλλα ετσι?
παντα υπαρχει καποιος πιο μαγκας απο εμας....
Οχι εχουν διαφορες μεταξυ τους.....μπορει να μπει κι ετσι με ψιλοπατεντες αλλα εγω προσωπικα δεν θα το'κανα....και δεν το'χα κανει τοτε...
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....
τοσα χρηματα δεν υπαρχει περιπτωση να δωσω τωρα.απλα εχω βρει εισαγωγη απο ιδιωτη σε τιμη 100 ευρω.αν εμπαινε ετσι θα την επερνα αλλιως δεν μπορω να δωσω τωρα χρηματα ετσι
παντα υπαρχει καποιος πιο μαγκας απο εμας....
100 ευρω αγορα+αλλα τοσα τοποθετηση+150 αγορα του κιτ απ'την Turner ή 400 ευρω ετοιμη απ'την αλπινα μαζι με μεγαλυτερη πεταλουδα που την βαζεις και μονος σου αν πιανουν τα χερια σου λιγακι??Και +20hp με το καλημερα!χμμμμμμμμ.........Εγω παντως γι'αυτην πηγαινα οταν πουλησα την Μ50 που'χα...αλλα τωρα αλλαξαν τα σχεδια...
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....
BILL007 (10-08-11)
Πράγματι η τοποθέτηση θέλει λίγο πατεντάρισμα σε σωληνάκια αναθυμιάσεων, υποπιέσεων, βαλβίδα ρελαντί, αλλά τό σημαντικότερο είναι ότι... αναγκαστικά είχαμε αφήσει την πεταλούδα απο το Μ50!
Η ειαγωγή πάντως ....δηλ οι αυλοί της Μ50 εφάπτονταν κουτί στο καπάκι του Μ52!
Το αποτέλεσμα ήταν μάλλον απογοητευτικό καθώς το αμάξι έχανε ιδιαίτερα σε ροπή σχεδόν παντού και χρειαζότανε πρόγραμμα για να αποδώσει σωστά!
Κατά την άποψή μου εισαγωγές...όπως η "αλπίνα" και η "σρίκ" είναι καλύτερες για την συγκεκριμένη μετατροπή!