Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 9 από 9

Θέμα: Η ιστορία της σειράς 5

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ωραίος ρε Νικόλα...
    Πολύ ενδιαφέρον θέμα η ιστορία
    της πενταρας. Thx man.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    NickE60 (26-01-10)

  3. #2
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πάτρα
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    3.147
    Thanked
    4325
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το 1972 κάνει το ντεμπούτο της και επίσημα η "σειρά 5" με την κωδική ονομασία "Ε12" και τα μοντέλα 520 και 520i
    Το 1972 με injection ;;;;;
    Ωραίο θέμα με χρήσιμες πληροφορίες.........

  4. The Following User Says Thank You to Κωνσταντίνος For This Useful Post:

    NickE60 (26-01-10)

  5. #3
    Εγγραφή
    18-01-10
    Περιοχή
    AΘΗΝΑ
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    798
    Thanked
    766
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    μπραβο φιλε πολυ καλο. ευχομαι να φτιαχνουν αναλογα και για την 3 αρα καθως και για αλλες σειρες

  6. The Following User Says Thank You to Moufas E46 For This Useful Post:

    NickE60 (26-01-10)

  7. #4
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Κωνσταντίνος Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το 1972 με injection ;;;;;
    Ωραίο θέμα με χρήσιμες πληροφορίες.........
    Ναι
    BMW και MB το χρησιμοποιούν από το 1935 σε διαφορετική μορφή στους κινητήρες αεροπλάνων του Β' Παγκοσμίου πολέμου ...και χάρις στη Bosch η οποία είχε το "μονοπώλιο" στους πετρελαιοκινητήρες, από το 1965 το χρησιμοποιούν και το εξελίσσουν BMW, Porsche, Mercedes Benz, Volkswagen, Alfa romeo, GM, Maserati, Lancia, Peugeot, Aston Martin, Triumph, κ.α. στους "top-end" βενζινοκινητήρες τους ...λόγω υψηλού κόστους ...και από το '85-'90 και μετά ...χρησιμοποιείται σχεδόν παντού, και συνεχώς βελτιώνεται... efi, gdi, mpi, dfi, sci, fsi κλπ

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP