Thread automatically updated every 5 second(s).
Automatic thread refreshing has been stopped because you appear to be idle. Un-Idle
-
Ανανέωση
-
Το 2003 ξεκινά η παραγωγή του πλέον αμφιλεγόμενου μοντέλου της σειράς, του μοντέλου με την κωδική ονομασία "Ε60".
Δεν μοιάζει σε τίποτα με τα προηγούμενα μοντέλα της σειράς, δεν θυμίζει σχεδιαστικά κανένα μοντέλο της φίρμας.
Γίνεται εκτεταμένη χρήση αλουμινίου στο αμάξωμα για μείωση του βάρους του σε σχέση με τον προκάτοχό του, αλλά και για πραγματική "50-50" κατανομή του στους άξονες, έχει φουτουριστικά για την εποχή φωτιστικά σώματα, μοντέρνο εσωτερικό με λιτό για την κατηγορία διάκοσμο, καμπυλοειδή σχήματα παντού, επαναστατικό σύστημα πολλαπλών λειτουργιών μέσω joystick και κεντρικής οθόνης στο ταμπλώ, εξελιγμένα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου ευστάθειας, έξυπνα συστήματα παθητικές ασφάλειας με δίκτυο οπτικής ίνας, νέο εξ ολοκλήρου σύστημα διεύθυνσης, νέα εξελιγμένη αναρτήση, 6τάχυτη μετάδοση σε όλα τα μοντέλα.
Γίνεται γρήγορα πόλος έλξης των "Hi-Tec" οπαδών της φίρμας και όχι μόνο. Δεν είχε κατασκευαστεί ως τότε ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας αυτής που να διαθέτει συγκεντρωμένα όλα αυτά τα εξελιγμένα χαρακτηριστικά.
Η παραγωγή ξεκινά με τα sedan μοντέλα 520i 525i 530i και 545i και 1 χρόνο αργότερα και σε touring εκδόσεις, με ξεχωριστή για πρώτη φορά κωδική ονομασία ως "Ε61".
Το 2004 επίσης λανσάρονται και τα πετρελαιοκίνητα turbo 525d, 530d και το twin-turbo 3λιτρο 535d με 272hp και πολύ χαμηλή κατανάλωση, το οποίο αποσπά για πολλά συνεχή χρόνια τo βραβείο του καλύτερου diesel κινητήρα που κατασκευάστηκε ποτέ για αυτοκίνητα παραγωγής. Ταυτόχρονα παρουσιάζονται και τετρακίνητες εκδόσεις για τα μοντέλα 525(x)i, 530(x)i, 530(x)d σε sedan και touring.
E60 520i


E60 535d


E61 530xi

Με την πάροδο του χρόνου το νέο μοντέλο αρχίζει να γίνεται αρκετά αποδεκτό από τις μεγάλες διεθνείς αγορές.
Το 2005 στη γκάμα των πετρελαιοκίνητων προστίθενται και το μοναδικό diesel 4κύλιδρο, το 520d, το οποίο εντυπωσιάζει με τη χαμηλή του κατανάλωση που είναι ανάλογη ενός αυτοκινήτου 1000cc.
Στα τέλη του 2005 παρουσιάζεται το "Μ Powered" μοντέλο της σειράς, εφοδιασμένο με ένα 5λιτρο V10 κινητήρα 507 ίππων, τον S85B50, με 7τάχυτο σειριακό κιβώτιο. Ένας "σταθμός" στην ιστορία των ατμοσφαιρικών κινητήρων για αυτοκίνητα παραγωγής.
E60 M5




S85B50

Συνεχίζεται....
-
The Following 5 Users Say Thank You to NickE60 For This Useful Post:
330Ci (26-01-10), Christos 330 (26-01-10), Kostas E60 (31-01-10), Thomelef (26-01-10), Κωνσταντίνος (26-01-10)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP