Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 34

Θέμα: "i", BMWΆs new sub-brand!

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #15
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.930
    Thanked
    3252
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πρέπει να τους κάνει ένα σεμινάριο η Audi για το πως φτιάχνουμε supercars....
    Δε βλέπουνε πως ο ανταγωνισμός δίνει στους petrolheads κορυφαία δημιουργήματα όπως το sls και το r8 GT και αυτοί παρουσιάζουν το φλώρικο τρικύλινδρο υβριδικό με 0-100 σε 5 sec... Κατ εμέ εφαρμόζουν λάθος στρατηγική: Βγάλε ένα Μ8 οχτακύλινδρο τουρμπάτομε 650 άλογα και μετά παρουσιάζεις και την οικολογική εκδοχή του Ι8!
    Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω σε αυτό φίλε μου.

    Κατ' αρχήν, λες να πάρει η BMW παράδειγμα από την Audi, που έφτιαξε το R8, για να βγάλει κάτι αντίστοιχο. Οπότε τίθεται το πρώτο ερώτημα. Γιατί έβγαλε η Audi το R8?

    Κατά τη γνώμη μου, σίγουρα όχι επειδή έτσι γούσταραν κάποιοι μηχανικοί εξέλιξης, ούτε επειδή ήταν Πέμπτη. Η Audi έχει σοβαρό πρόβλημα με την εικόνα της στην παγκόσμια αγορά, αφού δεν έχει την ιστορία, τη βαρύτητα και την παράδοση που έχουν η BMW και η Mercedes. Η Audi σαν Audi πρωτοεμφανίστηκε το 1965 ως ο διάδοχος της DKW, με τα νέα μοντέλα της DKW να αλλάζουν απλά το σήμα τους, με τους 4 κύκλους. Μέχρι τη δεκαετία του '90 σε επίπεδο εικόνας ήταν έντονα παραγνωνισμένη από την VW, εκτός λίγων εξαιρέσεων, όπως κάποιες επιτυχίες σε αγώνες και το Quattro. Πέρα από αυτά όμως, μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του '90, η Audi δεν έχει να επιδείξει κάτι. Και τότε ήταν που προσπάθησε να αναβαθμίσει την εικόνα της και να ανταγωνιστεί και την BMW και την Mercedes.

    Αυτό ήταν μεγάλο λάθος, γιατί οι εν λόγω εταιρίες βρίσκονταν σε αντίθετα άκρα στο κάθε segment που ήταν παρούσες. Η μία προωθούσε μια έντονα σπορ εικόνα, ενώ η άλλη την κλασσική πολυτέλεια. Η Audi προσπάθησε να μπει στη μέση.

    Σιγά σιγά, όμως, η Audi προσπάθησε να δώσει μια πιο σπόρ νότα στα μικρά και μεσαία μοντέλα της, και μια πιο πολυτελή χρειά στα μεγαλύτερα. Παράδειγμα το Α8 που στοχεύει στο target group που συχνά αποκαλείται "old luxury".

    Τι πιο στοχευμένο, λοιπόν, προς μια σπορ εικόνα, από ένα supercar? Και έτσι εγέννετο R8. Καθαρά για λόγους marketing.

    Μην ξεχνάς όμως, πως σαν project, ήταν απίστευτα βιώσιμο, λόγω ύπαρξης τεχνογνωσίας από την αδελφή Lamborghini, αλλά και τις τεράστιες δυνατότητες μείωσης του κόστους που προσφέρει η economy of scales, πατώντας στις πλάτες της μαμάς VAG.

    Πίσω στη BMW τώρα. Η εικόνα της εταιρίας είναι σαφής εδώ και πολλές δεκαετίες. Σπορ αυτοκίνητα καθημερινής χρήσης. Αν εξαιρέσουμε το Μ1, που βγήκες καθαρά για λογους homologation, η BMW δεν είχε ποτέ σχέση με supercars. Αντίθετα, πάντα είχε τη φήμη του πιο σπορ μοντέλου στην κάθε κατηγορία. Η σειρά 3, είχε, έχει και θα έχει την φήμη του πιο σπορ μεσαίου σεντάν. Αυτό ακριβώς είναι η BMW.

    Και αυτή η εταιρική εικόνα, δεν έχει ανάγκη από supercars για να στηριχτεί. Στηρίζεται από τα κλασσικά μοντέλα της εταιρίας. Ότι πιο απλό, δηλαδή!

    Μιλάς για petrolheads. Ανέκαθεν ο μέσος petrolhead οικογενειάρχης αγόραζε BMW. Και θα συνεχίσει να το κάνει. Ο άλλος petrolhead όμως, που αφήνει τα παιδιά στο σπίτι και έχει περισσότερα λεφτά, πάντοτε έπαιρνε Porsche, Ferrari, κλπ. Τώρα στο παιχνίδι μπήκε και η Audi, προσπαθώντας να φτιάξει το image της. Η BMW δεν το έχει ανάγκη αυτό. Οπότε δεν υπάρχει λόγος ύπαρξης τέτοιου μοντέλου.

    Όσον αφορά τα "φλώρικα υβριδικά" εγώ σου λέω ότι ήταν απίστευτα έξυπνη κίνηση. Όλα δείχνουν ότι η αυτοκίνηση πάει προς τα εκεί, και λογικό είναι η BMW να μη θέλει να μείνει πίσω. Και όπως όλα δείχνουν, το υβριδικό όπως το σκέφτηκε η BMW, έχει μεγαλύτερο "potential" απ' όπως το σκέφτηκαν άλλοι.

    Επίσης, δες τα βίντεο που ανέβασα παραπάνω για την τεχνολογία πίσω από το σασί των δύο αυτών μοντέλων. Monocoque από CFRP. Δεν είναι και αμελητέα ποσότητα!

  2. The Following 3 Users Say Thank You to GiannisRob For This Useful Post:

    EVERGET (03-08-11), m-power_01 (27-08-11), Stathis (27-08-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP