 
 
		Θωμά, τα 1000αρια supersport εδώ και μια πενταετία και ίσως και παραπάνω δεν είναι μηχανές δρόμου. Είναι αγωνιστικές μοτο με φώτα,καθρεφτες,και πινακίδα. Ειδικά τα τελευταία μοντέλα έχουν χαμηλότερο βάρος και μεγαλύτερη ιπποδυναμη απ΄τα WSB πριν από 12-14 χρόνια....... Φαντασου σα να λέμε το Μ3 Ε46 GTR να πωλείται σε έκθεση στους ιδιώτες....αγωνιστικές κατασκευές 100%. Και γω τα φοβόμουν παρά πολύ. Πιάνουν τελικές σε απίστευτα μικρό χρονικό διάστημα και έχουν μεσαίες που τρομάζουν. Φοβερή εξέλιξη που κάποτε για να την πλησιασεις πληρωμές τρελλα λεφτά για κάποιο ducati sp ας πούμε.
 
 
		αν νομίζεις πως με αυτό το ποστ τα φοβάμαι λιγότερο, γελάστηκες...
όταν ο pilot είπε στην γιωργάρα να τον πάει βόλτα με το cbr 1000 rr, η γιωργάρα
γύρισε και του είπε...άσε ρε γιώργο καλύτερα. έτσι και γίνει καμμιά στραβή και φύγουμε
πάνω απο αυτό το πράγμα, ούτε με ξυραφάκι δεν θα μας ξεκολάνε απο κάτω.
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ αχαχαχα
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
 
 
		Η αλλιώς θα μας ξυνουν με καμία σπατουλα από κανένα βράχο......ίσα ίσα στο είπα για να τρομαξεις περισσότερο. Προσωπικά τα θεωρώ απαρραδεκτα να πωλούνται τέτοιες μηχανές για χρήση δρόμου. Είναι σκοτωστρες αν και η εμπειρία έδειξε ότι μπορείς εύκολα να σκοτωθεις μ΄ενα adventure 950 με 70 χιλιόμετρα μεσα σε κίνηση. Βέβαια οι νέοι αναβάτες έχουν και την τύχη να μπορούν να μάθουν σωστή οδήγηση τέτοιας μοτο απ΄τα διάφορα σχολεία που παλιότερα δεν υπήρχαν και προσπαθουσαμε σα χαζοι να ξυσουμε γόνατο πλαγιαζοντας και βγαίνοντας απ΄τη μηχανή εντελώς λάθος μιμουμενοι τον KR. Τρομάρα μας......
 a different view
 a different view
		_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________
RTFM