Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 91 έως 100 από 102

Θέμα: Τελη κυκλοφοριας και τεκμηρια. - σοβαρη κουβεντα-

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #30
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θ

    Τεκμηρια
    Εως 1.000 κυβικα και 7.000 εργοστασιακη αξια ΜΗΔΕΝ
    εως 1.500 κυβικα και 10.000 εργοστασιακη αξια 3.000 ευρω
    Εως 1.500 κυβικα και μεχρι 20.000 εργοστασιακβ αξια 5.000 ευρω
    Απο τα 1.500 κυβικα και ανω και 20.000 εργοστασιακη αξια και ανω 1.000 ευρω καθε 500 κυβικα.
    Παλαιοτητα ανα 5 χρονια -20/100
    10 χρονια 50/10"
    10 χρονια και ανω 3.000 ευρω παγιο.

    Αυτα με τα τεκμηρια.
    Δεν συμφωνώ με τα τεκμήρια γενικά, σε θέμα αρχής, απλά και μόνο γιατί μπορεί η αγορά να προέρχεται από οικονομίες.

    Σαφώς είναι πιο δίκαια από τώρα, αυτά που προτείνεις.

    Όμως το τεκμήριο να βγαίνει ανάλογα με το όχημα και σε ποσόστωση της ιδιοκτησίας. Δλδ αν ένας έχει 50% της άδειας να έχει το 50% του τεκμηρίου.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παμε τωρα στα τελη κυκλοφοριας.

    Υβριδικα εως 2.000 κεκ τελος κυκλοφοριας 100 ευρω παγιο.
    Υβριδικα ανω των 2.000 κεκ τελος κυκλοφοριας αναλογα με την εργοστασιακη τους αξια βαση του τυπου
    Αξια Χ 0,9/100 = τελος κυκλοφοριας.

    Πετρελαιο και βενζινη ελευθερα παντου.
    Παμε στα τελη.
    Τελη κυκλοφοριας εως 1.500 και αρχικη εργοστασιακη αξια 15.000- 300 ευρω
    Τελη κυκλοφοριας εως 2.000 και αρχικη εργοστασιακη αξια 20.000 - 350 ευρω
    Τελη κυκλοφοριας παραπανω απο αυτα, με βαση την εργοστασιακη αξια ανεβαινου ανα 100 ευρω για καθε 5.000 ευρω.

    Επιπλεον τελος για ιπποδυναμεις ανω των 200 ιππων που ισουται με το 30/100 του τελους
    Επιπλεον τελος για ιπποδυναμεις ανω των 300 ιππων που ισουται με το 40/100 του τελους.

    Ευχαριστω.
    Έως 2000 κυβικά όμως, όχι 1929... (αντίστοιχα και στις άλλες κλίμακες, δλδ 1400, όχι 1320 πχ).

    Για τις ιπποδυνάμεις το θεωρώ απαράδεκτο.
    Επίσης καλό είναι για μια πενταετία να ισχύει αυτό με την εργοστασιακή αξία, μετά καλό θα είναι να προσαρμόζεται στην ΑΓΟΡΑΙΑ αξία. Να γίνει το σύστημα πιο ζωντανό, να ανταποκρίνεται στην αγορά και τη ζήτηση.

    Και το έξτρα κατοστάρικο θα το έβαζα ανά 10.000¤, όχι 5. Γιατί στο συν 5 πας με απλά έξτρα.

    Α και όλα τα παραπάνω με την προϋπόθεση να μείνουν οι φόροι της βενζίνης ίδιοι αν όχι χαμηλότεροι.

    ΥΓ: το θεωρώ ΑΚΥΡΟ ακόμα και ως εισπρακτικό μέσο το να συζητάμε για την αφαίμαξη μέσω των Ι.Χ. (γιατί ακόμα και τίποτα από τα παραπάνω να μην πληρώσεις, μόνο οι δασμοί που πληρώνουμε, ΗΘΙΚΑ, είναι αφαίμαξη) όταν στην καλύτερη έχουμε έσοδα περί τα 2δις, δλδ λιγότερο από το 10% του Α.Ε.Π.. Δλδ πόσο καλύτερα να πάει; Στα 2,5δις; ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ. Δλδ πέρα από τα οικονομικά μεγέθη πρέπει να κοιτάμε τα πρακτικά και τα λογικά.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  2. The Following User Says Thank You to oldcarskickass For This Useful Post:

    Stamatis (26-07-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP