συμφωνώ. γι'αυτό και πρότεινα μια μέση λύση, και έδωσα παράδειγμα απο το δικό μου αυτοκίνητο.
γενικώς πιστεύω πως το τεκμήριο είναι κάτι το οποίο θα μπορούσε να το δώσει έτοιμο και
υπολογισμένο το κάθε εργοστάσιο κατασκευής, μιάς και αυτό γνωρίζει για την τακτική
συντήρηση, τι καίει, και γενικότερα τι χρειάζεται. δίνονται 2 τιμές, μια με ελάχιστη χρήση
περί τα 5 - 7 κ τον χρόνο, και μία με 20κ τον χρόνο. βγάζουν τον μέσο όρο, και έχεις
το τεκμήριο.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Δεν συμφωνώ με τα τεκμήρια γενικά, σε θέμα αρχής, απλά και μόνο γιατί μπορεί η αγορά να προέρχεται από οικονομίες.
Σαφώς είναι πιο δίκαια από τώρα, αυτά που προτείνεις.
Όμως το τεκμήριο να βγαίνει ανάλογα με το όχημα και σε ποσόστωση της ιδιοκτησίας. Δλδ αν ένας έχει 50% της άδειας να έχει το 50% του τεκμηρίου.
Έως 2000 κυβικά όμως, όχι 1929... (αντίστοιχα και στις άλλες κλίμακες, δλδ 1400, όχι 1320 πχ).
Για τις ιπποδυνάμεις το θεωρώ απαράδεκτο.
Επίσης καλό είναι για μια πενταετία να ισχύει αυτό με την εργοστασιακή αξία, μετά καλό θα είναι να προσαρμόζεται στην ΑΓΟΡΑΙΑ αξία. Να γίνει το σύστημα πιο ζωντανό, να ανταποκρίνεται στην αγορά και τη ζήτηση.
Και το έξτρα κατοστάρικο θα το έβαζα ανά 10.000¤, όχι 5. Γιατί στο συν 5 πας με απλά έξτρα.
Α και όλα τα παραπάνω με την προϋπόθεση να μείνουν οι φόροι της βενζίνης ίδιοι αν όχι χαμηλότεροι.
ΥΓ: το θεωρώ ΑΚΥΡΟ ακόμα και ως εισπρακτικό μέσο το να συζητάμε για την αφαίμαξη μέσω των Ι.Χ. (γιατί ακόμα και τίποτα από τα παραπάνω να μην πληρώσεις, μόνο οι δασμοί που πληρώνουμε, ΗΘΙΚΑ, είναι αφαίμαξη) όταν στην καλύτερη έχουμε έσοδα περί τα 2δις, δλδ λιγότερο από το 10% του Α.Ε.Π.. Δλδ πόσο καλύτερα να πάει; Στα 2,5δις; ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ. Δλδ πέρα από τα οικονομικά μεγέθη πρέπει να κοιτάμε τα πρακτικά και τα λογικά.
Stamatis (26-07-11)
Αν και προσωπικα ανηκω στις παραπλευρες απωλειες...τω 600-1000 χλμ το χρονο,θεωρω υπερ-δικαια τα παρακατω(τουλαχιστον για αυτη την δυσκολη χρονικη συγκυρια), οπως ακριβως τα αναφερει ο ιδιαιτερα συμπαθης συμφουριτης "Stamatis"
ΤΕΚΜΗΡΙΑ
Εως 1.000 κυβικα και 7.000 εργοστασιακη αξια ΜΗΔΕΝ
εως 1.500 κυβικα και 10.000 εργοστασιακη αξια 3.000 ευρω
Εως 1.500 κυβικα και μεχρι 20.000 εργοστασιακβ αξια 5.000 ευρω
Απο τα 1.500 κυβικα και ανω και 20.000 εργοστασιακη αξια και ανω 1.000 ευρω καθε 500 κυβικα.
Παλαιοτητα ανα 5 χρονια -20/100
10 χρονια 50/10"
10 χρονια και ανω 3.000 ευρω παγιο.
ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
Υβριδικα εως 2.000 κεκ τελος κυκλοφοριας 100 ευρω παγιο.
Υβριδικα ανω των 2.000 κεκ τελος κυκλοφοριας αναλογα με την εργοστασιακη τους αξια βαση του τυπου
Αξια Χ 0,9/100 = τελος κυκλοφοριας.
Πετρελαιο και βενζινη ελευθερα παντου.
Τελη κυκλοφοριας εως 1.500 και αρχικη εργοστασιακη αξια 15.000- 300 ευρω
Τελη κυκλοφοριας εως 2.000 και αρχικη εργοστασιακη αξια 20.000 - 350 ευρω
Τελη κυκλοφοριας παραπανω απο αυτα, με βαση την εργοστασιακη αξια ανεβαινου ανα 100 ευρω για καθε 5.000 ευρω.
Επιπλεον τελος για ιπποδυναμεις ανω των 200 ιππων που ισουται με το 30/100 του τελους
Επιπλεον τελος για ιπποδυναμεις ανω των 300 ιππων που ισουται με το 40/100 του τελους.
Υ.Γ: Ναι στα τελη κυκλοφοριας με βαση την εργοστασιακη αξια να ανεβαινου ανα 100 ευρω για καθε 5.000 ευρω, εφοσον το μεταχειρισμενο πληρωνει με ΑΠΟΜΕΙΩΣΗ...
Nino (27-07-11)
Και μακάρι να μάθουν και οι υπόλοιποι τον τρόπο.
Φοβερό, αλλά στο ελληνικό δημόσιο των 9με1, το οποίο πληρώνει επίδομα χειρισμού Η/Υ (2011) για γνώση υπολογιστή << πατάω κουμπί on και μόνο>> επιστημονική φαντασία.
Έλα ντε; Εγώ παράδειγμα πήρα το αμάξι το 09, 09 με 10 ήμουν φαντάρος (8,7 το μήνα), μπήκα μέσα με τις οικονομίες μου. Προς το παρών άνεργος(κυρίως κατεπιλογή, και δυνατότητα) και ζω ακόμα με τις οικονομίες που είχα κάνει τότε. Ζω με τον πατέρα μου. ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ το αμάξι και ΜΠΟΡΩ να το συντηρώ με έσοδα που απέκτησα ΝΟΜΙΜΑ και μάλιστα τα φορολογήθηκα και πλήρωσα και περαίωση (ενώ κάθε χρόνο έκανα αυτοπεραίωση).
Ρε φίλε δεν υπάρχει λογική δεν υπάρχει. Απλά δεν υπάρχει. Και γίνεται συζήτηση και μάλιστα τόσο πολύ για ένα μέτρο που στην καλύτερη θα φέρει 2δις... ενώ όπως είπε ο σταμ πιο πάνω το κέρδος από τις φορολογικές δηλώσεις είναι 100 εκατ... Τι συζητάμε λοιπόν γενικότερα. Μην το ψάχνεις, απλά είμαστε σε ένα αυτοκινητιστικό φόρουμ (το οποίο θα καταλήξει σε φόρουμ στατικών μοντέλων) και πρέπει να πούμε μια -και καλά- λύση.
Δεν εχω διαβασει ολα τα ποστς.
Σε ενα κρατος το οποιο ο στοχος του ειναι η εξαθλιωση των πολιτων του, δεν με απασχολει ποσο θα ειναι τα τεκμηρια και ποσο τα τελη κυκλοφοριας.
Με τι "μουτρα" ζητας απο καποιον που εχει ενα m3 (πχ), να σου δωσει και τελη κυκλοφοριας, οταν σου αγορασε ενα 5μετρο φουσκωτο με τους φορους που του εβαλες να πληρωσει οταν το αγορασε.
Τι τελη κυκλοφοριας ζητας που απο την Τριπολη μεχρι την Κορινθο (65χλμ) θες 5 ευρω διοδια?
Τι τελη κυκλοφοριας ζητας, που ο καθε βενζινας με (& σε) κλεβει καθε μερα? Που ριχνει και λιγο πλεμπα στο ρεζερβουαρ μου.
Και πολλλλλλαααα ακομη....
Ρε ουστ απο 'δω
Μάστορα, τι έγινε κατέθεσες τελικά καμιά πρόταση?
Κάτι πήρε τ αυτί μου ότι αρχίζουν και πάλι να το συζητάνε το θέμα....
Για κάμε ένα update.
Απο βδομαδα Κωστα.
Αιντε βρε πρόεδρε, μπας και παρουμε κανα αμάξι!
zizu (03-08-11)