Σελίδα 7 από 11 ΠρώτηΠρώτη ... 56789 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 61 έως 70 από 102

Θέμα: Τελη κυκλοφοριας και τεκμηρια. - σοβαρη κουβεντα-

  1. #61
    Εγγραφή
    08-07-11
    Περιοχή
    Αθήνα
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    98
    Thanked
    45
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αυτή τη στιγμή τα τέλη κυκλοφορίας τα έχουν κάνει φόρο κυκλοφορίας και τα κυβικά είναι άδικα - δεν είναι διαμέρισμα που πάει με τα τετραγωνικά η αξία ενός οχήματος.
    Σαν φόρος θα μπορούσε να πηγαίνει σαν ένα ποσοστό της αντικειμενικής αξίας του αυτοκινήτου, όπως είναι οι πίνακες του autotriri - έτσι υπολογίζουν και οι ασφαλιστικές την μικτή-κλοπής που με το χρόνο μειώνεται. πχ αν βάζαμε 2% για αυτοκίνητο 40000 βγαίνει 800ε ενώ για 15000 300ε. Φυσικά τα τέλη θα μειώνονταν σαν πάλιωνε το αυτοκίνητο κάτι που δεν θα άρεσε στους φοροεισπράκτορες.

  2. #62
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.125
    Thanked
    23232
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    αυτό ακριβώς που λες, περιγράφει η πρόταση.

  3. #63
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δεν υπαρχει καποιο κρατος που να εχει ηδη λυσει αυτο το θεμα με τις αδικιες σε τελη και τεκμηρια και απλως να κανουμε το ιδιο?
    ...γιατι θα πρεπει να δημιουργησουμε ενα νεο συστημα φορολογησης και να μπερδευτουμε με νουμερα που δεν ξερουμε καν τι σημαινουν και προπαντων που στο καλο "επενδυονται"....

    ΥΣ...σωστος ο Σταθης με την προταση "Τελη Κυκλοφοριας" θα πρεπει να αφορουν την ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ KAI OXI THN KATOXH!!!....αρα να προσαρμοστουν στα καυσιμα.

  4. #64
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    ισως δεν το διαβασες καλά


    Μ5 = 1.000 ευρώ ως τα 1.500 και απο εκεί και πάνω ακόμα 3.500 κυβικά = 6.500 = συνολο 8.000 ευρώ τεκμήριο.
    δηλαδή ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ για να συντηρείς ένα Μ5 (και να τρως και να πλένεσαι και να βγαίνεις για καφέ κτλ)= 8.000 ευρώ.
    Ξέρεις πολλούς με 8.000 ευρώ ΕΙΣΟΔΗΜΑ το χρόνο να έχουν Μ5? (και πηγαίνουν τα παιδιά τους σχολείο κτλ) μιλάμε για μισθό 600 ευρω το μήνα.
    Αν κάποιος με 600 ευρώ το μήνα εχει Μ5, να μας πεί πως τα κατέφερε.

    Anyway, ούτε το υπερασπίζομαι ούτε το κατακεραυνώνω, απόψεις ζητάω να ακούσω για το αν είναι πιο δικαιο απο οτι υπάρχει η όχι.
    M5 δεν είναι μόνο τα Ε60...είναι και τα Ε39 και τα Ε34
    είναι εύκολο για κάποιον που δεν έχει οικογένεια,δεν πίνει,δεν καπνίζει να έχει πάρει ένα Ε39 ή Ε34 για την τρέλα του και να το βγάζει βόλτα μόνο σαβ/κο, με 8000 ευρω εισόδημα
    ακριβώς γι'αυτόν τον λόγο τα τεκμήρια είναι σύστημα ζιμπάμπουε

  5. #65
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.125
    Thanked
    23232
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aristent Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν υπαρχει καποιο κρατος που να εχει ηδη λυσει αυτο το θεμα με τις αδικιες σε τελη και τεκμηρια και απλως να κανουμε το ιδιο?
    ...γιατι θα πρεπει να δημιουργησουμε ενα νεο συστημα φορολογησης και να μπερδευτουμε με νουμερα που δεν ξερουμε καν τι σημαινουν και προπαντων που στο καλο "επενδυονται"....

    ΥΣ...σωστος ο Σταθης με την προταση "Τελη Κυκλοφοριας" θα πρεπει να αφορουν την ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ KAI OXI THN KATOXH!!!....αρα να προσαρμοστουν στα καυσιμα.
    Tax on passenger cars and motor bicycles
    Individual or company registering a passenger car or motorcycle or a van for the first time must pay the tax on passengerΆs cars. If the passenger car is new, the importer pays the tax on behalf of the buyer. The tax has to be paid before the passenger car is registered. When the car is imported the tax must be paid before the road in the Netherlands is first used. For instance, the tax rate is:

    for new petrol-driven passenger cars the tax rate is 42.3 % of the net catalogue price
    Ολλανδία πχ.
    ο φόρος είναι το 42.3% της εργοαστασιακής τιμή του αυτοκινήτου
    και απο εκεί και μετά 0.03 το κάθε χιλιόμετρο που κάνεις.
    απο το 2012 θα έχουν ένα ειδικό απαραβίαστο GPS σε κάθε αυτοκίνητο να μετράει τι έγραψες και θα σου βγάζει λογαριασμό το ΚΤΕΟ.

    Πως το βλέπεις?

  6. The Following 2 Users Say Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    Samaro (26-07-11), Stathis (25-07-11)

  7. #66
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    γενικώς, είναι δυνατόν με ένα τεκμήριο να φορολογούνται χιλιάδες διαφορετικές περιπτώσεις με χιλιάδες διαφορετικά εισοδήματα;

    τόσο δύσκολο είναι να φορολογείται ένας άνθρωπος στο πραγματικό του εισόδημα;
    γιατί δηλαδή θεωρούμε δεδομένο ότι πρέπει να υπάρχει τεκμήριο;;;

  8. #67
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    γενικώς, είναι δυνατόν με ένα τεκμήριο να φορολογούνται χιλιάδες διαφορετικές περιπτώσεις με χιλιάδες διαφορετικά εισοδήματα;

    τόσο δύσκολο είναι να φορολογείται ένας άνθρωπος στο πραγματικό του εισόδημα;
    γιατί δηλαδή θεωρούμε δεδομένο ότι πρέπει να υπάρχει τεκμήριο;;;
    Γιατι θεωρειται δεδομενη η φοροδιαφυγη στα ελ.επαγγελματα.

  9. #68
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    γενικώς, είναι δυνατόν με ένα τεκμήριο να φορολογούνται χιλιάδες διαφορετικές περιπτώσεις με χιλιάδες διαφορετικά εισοδήματα;

    τόσο δύσκολο είναι να φορολογείται ένας άνθρωπος στο πραγματικό του εισόδημα;
    γιατί δηλαδή θεωρούμε δεδομένο ότι πρέπει να υπάρχει τεκμήριο;;;
    διοτι δυστυχως οποιος μπορει να κλεψει, κλεβει.
    ετσι η εφορια προσπαθει να πιασει οτι μπορει.
    τι διακριση να κανει?
    βγαζει μια μαλακι@, οτι σκεφτει ο καθενας τους και προσπαθει να βαλει μεσα οσους περισσοτερους γινεται.
    ειναι εκ των προτερων βεβαιο οτι καποιοι παλι θα ξεφυγουνε και καποιοι θα αδικηθουνε.
    αλλα αφου ολοι μαθαμε να κλεβουμε, πως αλλιως το κρατος θα βγαλει τα εσοδα του?

  10. #69
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.125
    Thanked
    23232
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    M5 δεν είναι μόνο τα Ε60...είναι και τα Ε39 και τα Ε34
    είναι εύκολο για κάποιον που δεν έχει οικογένεια,δεν πίνει,δεν καπνίζει να έχει πάρει ένα Ε39 ή Ε34 για την τρέλα του και να το βγάζει βόλτα μόνο σαβ/κο, με 8000 ευρω εισόδημα
    ακριβώς γι'αυτόν τον λόγο τα τεκμήρια είναι σύστημα ζιμπάμπουε
    μερικές φορές αναρωτιέμαι....

    ΤΕΚΜΗΡΙΑ

    10 χρονια και ανω 3.000 ευρω παγιο
    Αν και με 3.000 ευρώ το χρόνο, δηλαδή 250 ευρώ το ΜΗΝΑ, 250 ΕΥΡΩ ΤΟ ΜΗΝΑ, το ξαναλέω, υπάρχει θέμα, ε τότε δεν έχω να πώ κάτι.

    Πραγματικά δηλαδή, φτάσμε να κουβεντιάζουμε ότι κάποιος με 250 ευρώ εισόδημα το μήνα, έχει Μ5 και γκρινιαζει γιατί θα φορολογηθεί.
    Θα φορολογηθεί με ΠΟΣΟ?
    ΜΕ ΚΑΘΟΛΟΥ γιατί το αφορολόγητο είναι 12.000 ευρώ.

    το κάνεις για να πειράξεις, παραδέξου το.

  11. #70
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο fanisk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιατι θεωρειται δεδομενη η φοροδιαφυγη στα ελ.επαγγελματα.
    βλέπεις λοιπόν πόση παθογένεια υπάρχει στο σύστημα;
    θεωρείται δεδομένη και την αποδεχόμαστε...
    όταν λοιπόν ένας δεν είναι ελεύθερος επαγγελματίας γιατί υπάγεται στα τεκμήρια;
    όταν ένας πολίτης εμφανίζει αμελητέο εισόδημα και οδηγεί ferrari, το κράτος σώζεται με το τεκμήριο; δηλαδή σε τί δυσκολεύεται να του κάνει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΌ ΕΛΕΓΧΟ και να τον φορολογήσει στα εισοδήματα που απέκρυψε;
    αλλά το τεκμήριο τους βολέυει όλους...

Σελίδα 7 από 11 ΠρώτηΠρώτη ... 56789 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP