Σελίδα 5 από 11 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 41 έως 50 από 102

Θέμα: Τελη κυκλοφοριας και τεκμηρια. - σοβαρη κουβεντα-

  1. #41
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων

    Τεκμηρια
    ................... εργοστασιακη αξια ΜΗΔΕΝ

    Αυτα με τα τεκμηρια.

    Παμε τωρα στα τελη κυκλοφοριας.


    Τελη κυκλοφοριας εως 1.500 και αρχικη εργοστασιακη αξια 15.000- 300 ευρω


    Επιπλεον τελος για ιπποδυναμεις ανω των 200 ιππων που ισουται με το 30/100 του τελους
    Επιπλεον τελος για ιπποδυναμεις ανω των 300 ιππων που ισουται με το 40/100 του τελους.

    Αυτα.
    Απλα και κατανοητα.
    Τα βρισκετε δικαια;

    Ευχαριστω.

    Μπράβο Σταμάτη για τη πρωτοβουλία.


    Αρχικά βρίσκω υπερβολή το 300άρι στα 1.400, τη στιγμή μάλιστα που μόλις πριν 2-3 χρόνια ήταν αρκετά κάτω από 200e. Όπως και το -20% στα +5-τίας. Προτείνω να μείνει στο -30% όπως είναι σήμερα.

    Όμως δεν έχω καταλάβει -επειδή συνέχεια αναφέρεις την εργοστασιακή αξία- πως θα υπολογίζεται το τέλος κυκλοφορίας / τεκμήριο σε ένα μτχ αυτοκίνητο πχ 5-10 ετών. Θα κατατάσσεται στη κατηγορία με την ιπποδύναμη ? Θα ακολουθούν τους πίνακες τιμών μτχ του Αuto Tρίτη?

    Μπορείς να δώσεις ένα παράδειγμα? Thanks!


    Επίσης συμφωνώ με τούτο εδώ που είπε ο Πάνος.

    Γιά τα τέλη κυκλοφορίας είμαι αντίθετος γενικότερα, θα προτεινα ειδικό φόρο στη βενζίνη, ισοδύναμου εισπρακτικού αποτελέσματος.
    Υπάρχει πάρα πολύς κόσμος που ύστερα από τη προτροπή του Κράτους να ψωνίσει ο κόσμος υψηλού κυβισμού αυτοκίνητο και την αντίστοιχα τεράστια μείωση του τέλους ταξινόμησης πριν τρία χρόνια, έσπευσε να κάνει ακριβώς αυτό. Όμως οι περισσότεροι από δαύτους το έχουν για χρήση σ/κ και συνολικά κάνουν ελάχιστες μετακινήσεις καθ' όλη τη διάρκεια του έτους.

    Με βάση λοιπόν τα παραπάνω και μιας που το Κράτος έχει κι εκείνο το δικό του μεγάλο μερίδιο ευθύνης, όπως εξήγησα, θα πρότεινα πινακίδες κόκκινες / κίτρινες / ροζ / πορτοκαλί / κανελί με βούλες, που θα ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟΥ. Με ελάχιστο / συμβολικό αντίτιμο προς το Κράτος πχ 150 ευρώ / χρόνο ή έστω το Χ ποσό (ανάλογα τα κυβικά ή όπως αποφασισθεί) / 365 x τα σ/κ του έτους. Και για να περιοριστεί το κόστος και το μπέρδεμα, θα μπορούσαν να υπάρχουν και απλά αυτοκολλητάκια που θα τα προμηθεύεται ο ιδιοκτήτης στις αρμόδιες ΔΟΥ.

    Φυσικά ούτε λόγος για έκτακτες εισφορές βάση τεκμηρίων και λοιπά φορομπηχτικά μέτρα. Επίσης μη ξεχνάμε ότι κινήσεις όπως αυτές, το μόνο που έχουν ως αποτέλεσμα είναι α) να ΠΑΓΩΣΕΙ εντελώς η αγορά καινούριου / μτχ υψηλού κυβισμού και β) να απαξιώσει την όποια αξία έχουν αυτά τα αυτοκίνητα ως μτχ.......βλ. τιμές χαμηλότερες και από Γερμανία.

    Τέλος, εύχομαι να εισακουστεί η πρότασή σου, όποια κι αν είναι αυτή, μιας που τα μέχρι στιγμής μέτρα που έχουν ανακοινωθεί αγγίζουν τα όρια του παραλογισμού.

    Έως τότε, οι δικές μου πινακίδες και πολλών ακόμα συμπολιτών μου, θα παραμείνουν στα ράφια των ΔΟΥ να συλλέγουν σκόνη.

  2. The Following 3 Users Say Thank You to Monsta For This Useful Post:

    bill_m3 (25-07-11), kostas 325 (25-07-11), Stathis (25-07-11)

  3. #42
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Συμφωνώμε τον Κώστα, τον Αντώνη και τον Γιάννη, κόστος ανάλογα με την χρήση και όχι με την κατοχή.
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  4. #43
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Z4 DCT Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτο θα ηταν το ιδανικο....κοστος αναλογα με την χρηση του ΙΧ....
    Αυτό θα ήταν ιδανικό...πριν απο τις τρεις τελευταιες αυξησεις του ΕΦΚ όμως.

  5. #44
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων

    Τεκμηρια
    Εως 1.000 κυβικα και 7.000 εργοστασιακη αξια ΜΗΔΕΝ
    εως 1.500 κυβικα και 10.000 εργοστασιακη αξια 3.000 ευρω
    Εως 1.500 κυβικα και μεχρι 20.000 εργοστασιακβ αξια 5.000 ευρω
    Απο τα 1.500 κυβικα και ανω και 20.000 εργοστασιακη αξια και ανω 1.000 ευρω καθε 500 κυβικα.
    Παλαιοτητα ανα 5 χρονια -20/100
    10 χρονια 50/10"
    10 χρονια και ανω 3.000 ευρω παγιο.

    Αυτα με τα τεκμηρια.
    λίγο άδικο για τα μικρού κυβισμού...ένα σεατάκι 1400, να φορολογείτε με μόλις
    τα μισά απο το δικό μου αμάξι πχ. για τις παλαιότητες κτλ κτλ, ποτέ δεν τις κατάλαβα,
    και θεωρώ πως υπάρχουν για να μπερδέυουν την κατάσταση. σε πολές περιπτώσεις,
    ένα παλαιό όχημα, χρειάζεται περισσότερη συντήρηση...όπως και να'χει, εγώ θεωρώ
    χοντρά χοντρά, πως ένα αμάξι σαν το δικό μου, δεν πρέπει να είναι κάτω απο τις
    10.000. στο κάτω κάτω, μιλάμε για ετησίως απο 7κ τον χρόνο, εώς και 13 - 14.
    το ξέρω καλά, γιατί το αμάξι έχει υπάρξει και σαν καθημερινό εργαλείο, και σαν
    αμάξι για σκ τον τελευταίο χρόνο. οπότε μια μέση λύση είναι ότι πρέπει...γενικά
    και μιλώντας απο πλευράς συμφέροντως, είναι ιδανικά τα συγκεκριμένα νούμερα, με
    ίσως λίγη ελαστικότητα στις πρώτες κατηγορίες...

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παμε τωρα στα τελη κυκλοφοριας.

    Υβριδικα εως 2.000 κεκ τελος κυκλοφοριας 100 ευρω παγιο.
    Υβριδικα ανω των 2.000 κεκ τελος κυκλοφοριας αναλογα με την εργοστασιακη τους αξια βαση του τυπου
    Αξια Χ 0,9/100 = τελος κυκλοφοριας.

    Πετρελαιο και βενζινη ελευθερα παντου.


    Παμε στα τελη.
    Τελη κυκλοφοριας εως 1.500 και αρχικη εργοστασιακη αξια 15.000- 300 ευρω
    Τελη κυκλοφοριας εως 2.000 και αρχικη εργοστασιακη αξια 20.000 - 350 ευρω
    Τελη κυκλοφοριας παραπανω απο αυτα, με βαση την εργοστασιακη αξια ανεβαινου ανα 100 ευρω για καθε 5.000 ευρω.

    Επιπλεον τελος για ιπποδυναμεις ανω των 200 ιππων που ισουται με το 30/100 του τελους
    Επιπλεον τελος για ιπποδυναμεις ανω των 300 ιππων που ισουται με το 40/100 του τελους.

    Αυτα.
    Απλα και κατανοητα.
    Τα βρισκετε δικαια;

    Ευχαριστω.
    λοιπόν μην βαρέσετε, αλλά θα το πώ. πιστεύω πως θα έπρεπε να υπάρχει μηχανισμός
    που να ελέγχεται απο το πόσο βενζίνη καίει ένα αυτοκίνητο, και να υπάρχει μια χρέωση
    ανά λίτρο, έτσι ώστε να βγαίνει η ετήσια δαπάνη για το σήμα του κάθε αυτοκινήτου.
    εκεί που βάζεις βενζίνη δλδ, καταγράφεται ο αριθμός κυκλοφορίας, πειγαίνει στο
    υπουργείο, και απο εκεί μοιράζεται στις ΔΟΥ όπου ανήκουν τα οχήματα. πραγματικά
    πιστεύω πως το μόνο δίκαιο σύστημα για να πληρώνει κανείς το σήμα, είναι ανάλογα
    με την χρήση. ο μοναδικός τρόπος νομίζω είναι αυτός, και αυτεπάγγελτα μάλιστα,
    γιατί όπως ε΄ναι γνωστό εμείς οι ίδιοι, ούτε το 1/3 δεν θα εμφανίζουμε...
    όσο για το πινάκιο, το θεωρώ άδικο για τα μεγάλου κυβισμού, μιάς και όπως είναι
    γραμμένο, ένα Μ3 Ε9Χ, πρέπει να πληρώσει για σήμα πάνω απο 2000 ευρώ, +
    το 40% του τέλους το οποίο είναι άλλα 800+...άκρως άδικο θα έλεγα, ειδικά όταν
    πληρώνει τέτοιο φόρο στα καύσιμα ο ιδιοκτήτης ενός αυτοκινήτου που δεν χορταίνει
    απο βενζίνη, + τα τρελά τέλη ταξινόμησης που πληρώνει με την αγορά του αυτοκινήτου.
    επιμένω σε ένα πρότυπο σαν αυτό που έγραψα. είναι το πιο δίκαιο πιστεύω. πρέπει
    ανάλογα με την χρήση που κάνουμ στον δημόσιο δρόμο να χρεωνόμαστε το σήμα...
    βέβαια, αυτό λειτουργεί αντιστρόφος ανάλογα, μιάς και το 2012 πχ, θα καλούμαστε
    να κλείσουμε την προηγούμενη χρονιά. δεν νομίζω πως είναι κακό. άλωστε γιατί να τα
    προκαταβάλουμε.χρησημοποί σα, πληρώνω. γιατί να πληρώσω χωρίς να ξέρω αν
    θα χρησιμοποίησω, και πόσο (όπως την έπαθα εγώ και κάνα δυο άλλοι πχ)...


    ποιός τα μελετάει αυτά ρε σταμάτη???
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  6. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    Monsta (25-07-11)

  7. #45
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    λίγο άδικο για τα μικρού κυβισμού...ένα σεατάκι 1400, να φορολογείτε με μόλις
    τα μισά απο το δικό μου αμάξι πχ. για τις παλαιότητες κτλ κτλ, ποτέ δεν τις κατάλαβα,
    και θεωρώ πως υπάρχουν για να μπερδέυουν την κατάσταση. σε πολές περιπτώσεις,
    ένα παλαιό όχημα, χρειάζεται περισσότερη συντήρηση...όπως και να'χει, εγώ θεωρώ
    χοντρά χοντρά, πως ένα αμάξι σαν το δικό μου, δεν πρέπει να είναι κάτω απο τις
    10.000. στο κάτω κάτω, μιλάμε για ετησίως απο 7κ τον χρόνο, εώς και 13 - 14.
    το ξέρω καλά, γιατί το αμάξι έχει υπάρξει και σαν καθημερινό εργαλείο, και σαν
    αμάξι για σκ τον τελευταίο χρόνο. οπότε μια μέση λύση είναι ότι πρέπει...γενικά
    και μιλώντας απο πλευράς συμφέροντως, είναι ιδανικά τα συγκεκριμένα νούμερα, με
    ίσως λίγη ελαστικότητα στις πρώτες κατηγορίες...



    λοιπόν μην βαρέσετε, αλλά θα το πώ. πιστεύω πως θα έπρεπε να υπάρχει μηχανισμός
    που να ελέγχεται απο το πόσο βενζίνη καίει ένα αυτοκίνητο, και να υπάρχει μια χρέωση
    ανά λίτρο, έτσι ώστε να βγαίνει η ετήσια δαπάνη για το σήμα του κάθε αυτοκινήτου.
    εκεί που βάζεις βενζίνη δλδ, καταγράφεται ο αριθμός κυκλοφορίας, πειγαίνει στο
    υπουργείο, και απο εκεί μοιράζεται στις ΔΟΥ όπου ανήκουν τα οχήματα. πραγματικά
    πιστεύω πως το μόνο δίκαιο σύστημα για να πληρώνει κανείς το σήμα, είναι ανάλογα
    με την χρήση. ο μοναδικός τρόπος νομίζω είναι αυτός, και αυτεπάγγελτα μάλιστα,
    γιατί όπως ε΄ναι γνωστό εμείς οι ίδιοι, ούτε το 1/3 δεν θα εμφανίζουμε...
    όσο για το πινάκιο, το θεωρώ άδικο για τα μεγάλου κυβισμού, μιάς και όπως είναι
    γραμμένο, ένα Μ3 Ε9Χ, πρέπει να πληρώσει για σήμα πάνω απο 2000 ευρώ, +
    το 40% του τέλους το οποίο είναι άλλα 800+...άκρως άδικο θα έλεγα, ειδικά όταν
    πληρώνει τέτοιο φόρο στα καύσιμα ο ιδιοκτήτης ενός αυτοκινήτου που δεν χορταίνει
    απο βενζίνη, + τα τρελά τέλη ταξινόμησης που πληρώνει με την αγορά του αυτοκινήτου.
    επιμένω σε ένα πρότυπο σαν αυτό που έγραψα. είναι το πιο δίκαιο πιστεύω. πρέπει
    ανάλογα με την χρήση που κάνουμ στον δημόσιο δρόμο να χρεωνόμαστε το σήμα...
    βέβαια, αυτό λειτουργεί αντιστρόφος ανάλογα, μιάς και το 2012 πχ, θα καλούμαστε
    να κλείσουμε την προηγούμενη χρονιά. δεν νομίζω πως είναι κακό. άλωστε γιατί να τα
    προκαταβάλουμε.χρησημοποί σα, πληρώνω. γιατί να πληρώσω χωρίς να ξέρω αν
    θα χρησιμοποίησω, και πόσο (όπως την έπαθα εγώ και κάνα δυο άλλοι πχ)...


    ποιός τα μελετάει αυτά ρε σταμάτη???
    μπέρδεψα την εργοστασιακή τιμή με την τιμή αντιπροσωπείας...my bad. αν και πάλι
    αρκετά είναι, αν υπολογίσουμε πως μέχρι το 2009 πληρώναμε 500 κάτι ευρώ...
    επίσεις η λύση του σάρκυ είναι αυτό που λέω εγώ, με άλλο τρόπο, και σαφώς πολύ
    πιο απλό και καλύτερο...μιλάω πάντα για τα τέλη...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Thomelef : 25-07-11 στις 21:20
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  8. #46
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.927
    Thanked
    3250
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Άκρως ενδιαφέρουσα η πρόταση σου Σταμάτη. Και όπως προτείνεις θα την εφαρμόσω πρώτα στην δική μου περίπτωση, να συγκρίνω τι κόστος μου βγάζει με το τι πληρώνω τώρα και εν συνεχεία θα σου πω την άποψη μου.


    Έχουμε και λέμε, λοιπόν:

    > Volvo S60 2.0T αγορασμένο το 2004 καινούριο, τιμή αγοράς 33000¤ και εργοστασιακή 18000¤:

    Φέτος πλήρωσα 600¤ τέλη και με το τεκμήριο δεν είχα πρόβλημα. Για του χρόνου μου έρχεται κάτι λιγότερο από 1000¤ αν θυμάμαι καλά, και το τεκμήριο μου δημιουργεί πρόβλημα.

    Με την πρόταση σου, το τεκμήριο δεν μου δημιουργεί πρόβλημα, ενώ τα τέλη μου θα είναι 350¤. Άκρως δίκαιο, μιας και όταν πρωτοπήρα το αυτοκίνητο, τα τέλη ήταν ακριβώς 354¤.

    > Renault Clio 1.4 αγορασμένο το 1990 καινούριο, τιμή αγοράς 2.500.000δρχ και άγνωστης εργοστασιακής αξίας.

    Φέτος πλήρωσα 350¤ λόγω παλαιότητας, ενώ με το τεκμήριο δεν έχω θέμα. Για του χρόνου δεν ξέρω αν θα πληρώσω τέλη γιατί έχω την εντύπωση ότι πάλιωσε. Από την άλλη, έχω την εντύπωση ότι δεν μπορώ να πάρω άλλο, άρα μάλλον θα το κρατήσω και του χρόνου. Κόστος δεν έχω υπολογίσει.

    Με την πρόταση σου, το τεκμήριο δεν δημιουργεί πρόβλημα και τα τέλη είναι 300¤.

    Σε αυτή την περίπτωση τα τέλη μου κακοφαίνονται γιατί μέχρι και πέρισυ, το Clio μου στοίχιζε λιγότερο από 250¤.

    *** Όσον αφορά την πρόταση σου:

    > Τεκμήρια: Με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνο. Είναι σε λογικά πλαίσια όσον αφορά τον κυβισμό, αλλά και την παλαιότητα.

    > Τέλη κυκλοφορίας: Παρότι είμαι και 'γω από αυτούς που θεωρούν γελοίο το να πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας, ωστόσο καταλαβαίνω ότι δεν υπάρχει περίπτωση να καταργηθούν. Άρα, η άποψη μου σχετικά με την πρόταση σου είναι η εξής:

    Κατ'αρχάς διαφωνώ με την διάκριση των υβριδικών. Θα ήμουν πιο ικανοποιημένος άν η κατηγορία με πάγιο τέλος 100¤ περιελάμβανε τα υβριδικά με κυβισμό κάτω των 2000κ.εκ., αλλά και όσα βενζινο/ντιζελοκίνητα αυτοκίνητα έχουν εκπομπές CO2 κάτω των 100γρ/χλμ.

    Δεν καταλαβαίνω γιατί το Prius να έχει τέλος 100¤, ενώ το VW Polo 1.4 BlueTech Diesel που έχει και μικρότερη κατανάλωση και λιγότερες εκπομπές διοξειδίου να πληρώνει 300% πάνω. Επειδή δεν έχει μπαταρίες, δηλαδή δεν έχει ένα περιττό βάρος τουλάχιστον 100 κιλών? Είναι πιο οικονομικό, πιο αποδοτικό και πιο φιλικό προς το περιβάλλον από το πιο διαδεδομένο υβριδικό, οπότε είναι παράλογο να έχει 3 φορές πάνω τα τέλη κυκλοφορίας του.

    Επίσης διαφωνώ με την κατηγορία των υβριδικών άνω των 2000κ.εκ. Κατά τη γνώμη μου, θα έπρεπε να ανήκουν στην ίδια κατηγορία με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα, καθώς έχουν ήδη παράλογα μεγάλο κυβισμό, για να θεωρούνται φιλικά προς το περιβάλλον. Μια Lexus LS600h με 6 λίτρα μοτέρ, δεν μπορεί να θεωρηθεί με καμία παναγία φιλικό προς το περιβάλλον, άσχετα πόσες αλκαλικές Duracel έχει στο πορτ-μπαγκάζ.

    Τα τέλη 350¤ της δεύτερης κατηγορίας τα βρίσκω λογικά, όχι όμως και τα 300¤ της πρώτης. Δεν μπορεί το Smart των 600 κυβικών να έχει ίδια τέλη με το Golf 1.4TSI των 160 ίππων. Εγώ θα πρότεινα να σπάσει αυτή η κατηγορία ως εξής:

    * κυβισμός έως 1200: τέλη 250¤
    * κυβισμός από 1200 έως και 1600: τέλη 300¤
    * κυβισμός από 1600: τέλη 350¤

    και οι εργοστασιακές αξίες, ανάλογα.

    Τα επιπλέον τέλη ανάλογα με την ιπποδύναμη με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνο!

    Ελπίζω να βοήθησα.

    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiannisRob : 25-07-11 στις 21:22

  9. The Following 3 Users Say Thank You to GiannisRob For This Useful Post:

    asot (25-07-11), Stamatis (25-07-11), Thomelef (25-07-11)

  10. #47
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    εκεί που βάζεις βενζίνη δλδ, καταγράφεται ο αριθμός κυκλοφορίας, πειγαίνει στο
    υπουργείο, και απο εκεί μοιράζεται στις ΔΟΥ όπου ανήκουν τα οχήματα. πραγματικά
    πιστεύω πως το μόνο δίκαιο σύστημα για να πληρώνει κανείς το σήμα, είναι ανάλογα
    με την χρήση. ο μοναδικός τρόπος νομίζω είναι αυτός, και αυτεπάγγελτα μάλιστα,

    Πάρα πολύ δίκαια η πρόταση του Θωμά, αλλά ακόμα κι αν συμφωνούσαν όλοι μεταξύ τους, θα έπαιρνε έτη φωτός μέχρι να υλοποιηθεί.

    Επίσης με το τρόπο αυτό θα μπορούν να παρακολουθούν τα χλμ που κάνουν ΟΛΑ τα αυτοκίνητα της ΚΑΘΕ οικογένειας και να έρθει ένα ΣΥΝΟΛΙΚΟ τέλος κυκλοφορίας για όλα, μία κι έξω (ένα χαρτάκι).

  11. The Following User Says Thank You to Monsta For This Useful Post:

    Thomelef (25-07-11)

  12. #48
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ενα αμαξι 3000CC με 25000 χλμ/χρονο δεν εχει εξοδα συντηρησης πανω απο 8000ε!!, και μεσα ολα, οπως , βενζινες,σερβις,λαστιχα,ασ αλεια,τελη,διοδια....οποτε τα τεκμηρια της ταξης των δεκαδων ευρω δεν εχουν νοημα, αν μιλαμε για τεκμηρια συντηρησης/χρονο...
    Οποτε ειναι πολυ ευκολο να υπολογιστουν με αντικημενικοτατα κριτηρια, με βαση τα πραγματικα εξοδα...

    Τα τελη το ειπα και παραπανω....με βαση την χρηση, μεσο της βενζινης, και ειμαι σιγουρος οτι θα εχουν πολυ μεγαλυτερα εσοδα απο τα τωρινα, γιατι απλα τα λιγα λιγα δεν χτυπανε τοσο ασχημα οσο το μαζεμενο ποσο....και ειναι και πιοο κοινωνικο το μετρο.....θελεις κυριε να πας με το αμαξι ακομα καιστο περιπτερο θα πληρωσεις...
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  13. #49
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    2.756
    Thanked
    1695
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ναι αλλα με την λογικη αυτη του να νσωματωθουν τα τελη στη βενζινη θα φτασω εγω πχ που κανω με το μηχανακι μου 300cc 15000χλμ το χρονο να πληρωνω τελη 150 200 300ε?????????? μπααα καπου δεν κολλαει ετσι δεν ειναι?

  14. #50
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ναι αλλα αφου ειναι τελη χρησης, ετσι πρεπει να ειναι αναλογα με την χρηση του οχηματος....και γω κανω παρα πολλα χλμ με την μηχανη....αλλα μην κοιταμε μονο εμας τα θεμα ειναι γενικο και πως θα γινει δικαιο...
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  15. The Following 2 Users Say Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    Samaro (26-07-11), Thomelef (25-07-11)

Σελίδα 5 από 11 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP