Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
Εως 1.000 κυβικα και 7.000 εργοστασιακη αξια ΜΗΔΕΝ
εως 1.500 κυβικα και 10.000 εργοστασιακη αξια 3.000 ευρω
Εως 1.500 κυβικα και μεχρι 20.000 εργοστασιακβ αξια 5.000 ευρω
Απο τα 1.500 κυβικα και ανω και 20.000 εργοστασιακη αξια και ανω 1.000 ευρω καθε 500 κυβικα.
Παλαιοτητα ανα 5 χρονια -20/100
10 χρονια 50/10"
10 χρονια και ανω 3.000 ευρω παγιο.
Σωστό σε βρίσκω, αρκεί να αφαιρέσεις τα κυβικά.

Σα μηχανολόγος (που θέλω να) είμαι, δεν μπορώ να καταλάβω την συσχέτιση του μεγέθους του κινητήρα με την φορολογία.

Σε όλα τα υπόλοιπα πάνω κάτω συμφωνώ.


Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
Αυτα με τα τεκμηρια.

Παμε τωρα στα τελη κυκλοφοριας.

Υβριδικα εως 2.000 κεκ τελος κυκλοφοριας 100 ευρω παγιο.
Υβριδικα ανω των 2.000 κεκ τελος κυκλοφοριας αναλογα με την εργοστασιακη τους αξια βαση του τυπου
Αξια Χ 0,9/100 = τελος κυκλοφοριας.

Πετρελαιο και βενζινη ελευθερα παντου.
Παμε στα τελη.
Τελη κυκλοφοριας εως 1.500 και αρχικη εργοστασιακη αξια 15.000- 300 ευρω
Τελη κυκλοφοριας εως 2.000 και αρχικη εργοστασιακη αξια 20.000 - 350 ευρω
Τελη κυκλοφοριας παραπανω απο αυτα, με βαση την εργοστασιακη αξια ανεβαινου ανα 100 ευρω για καθε 5.000 ευρω.

Επιπλεον τελος για ιπποδυναμεις ανω των 200 ιππων που ισουται με το 30/100 του τελους
Επιπλεον τελος για ιπποδυναμεις ανω των 300 ιππων που ισουται με το 40/100 του τελους.
Ευχαριστω.
Υβριδικά 0 τέλη κυκλοφορίας, μέχρι την πενταετία, μετά την πενταετία σύφμωνα με την εργοστασιακή αξία μείον τις ετήσιες απομειώσεις.

Εννοείται βενζίνη και πετρέλαιο ελεύθερα.

Εγώ τότε λοιπόν θα πρότεινα τέλος κυκλοφορίας βάσει των ΚΙΛΩΝ που ζυγίζει κάθε όχημα. Δεν μπορώ να το ποσοτικοποιήσω, αλλά πιστεύω με διαφορές στις κλάσεις να παίζουν στα 200 κιλά είναι πιστεύω ένα καλό κριτήριο, και περιβαλλοντικό αλλά και κριτήριο του πόσο κοστίζει ένα Ι.Χ.. Γιατί στην τελική οι φθορές που προκαλεί ένα Ι.Χ. είναι κυρίως εξαρτημένες από το βάρος του.

Ή αν δε θες τέλος κυκλοφορίας βάσει κιλών, τότε βάλε τέλος κυκλοφορίας βάσει EURO NCAP. Όσο λιγότερα αστέρια τόσο περισσότερα τέλη (και αν το σκεφτείς έχει μια λογική, γιατί στην περίπτωση του έξαποδω, αυτός με τα λιγότερα αστέρια έχει περισσότερες πιθανότητες να χρησιμοποιήσει ένα νοσοκομείο)