Δεν μπορώ να δεχτώ ότι με τους ισχύοντες μέσους χρόνους και μέσες ταχύτητες των ΜΜΜ θα πρέπει να υπάρχει τεκμήριο στα Ι.Χ..
Δεν μιλάω για όλα τα Ι.Χ. αλλά για αυτά που αγοράστηκαν μέχρι 36 μισθούς (όχι γενικούς, του ατόμου που το αγόρασε) και μέχρι συνολικής αξίας 50.000¤, είτε μιλάμε για καινούριο είτε για μεταχειρισμένο.
Με την παρούσα κατάσταση των δρόμων ΑΡΝΟΥΜΑΙ να πληρώσω έστω και ΕΝΑ ευρώ τέλος κυκλοφορίας. Οι εθνικές οδοί είναι πλέον ιδιωτικοί δρόμοι και ΟΧΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ, οπότε πληρώνεις τέλος κυκλοφορίας με το που θες να τους διανύσεις, καθώς και για τους δρόμους στις πόλεις, πληρώνουμε δημοτικά τέλη.
Ας πάρουν ιδιώτες μάνατζερ οι δήμαρχοι, στα @@ μου, αλλά ας διαχειριστούν τα έσοδα τους ΣΩΣΤΑ και αντικειμενικά, και ΕΝΑΣ από τους λόγους που πληρώνω δημοτικά τέλη είναι ΚΑΙ οι δρόμοι.
Τα πληρώνουμε που τα πληρώνουμε τριπλά τα γ@@@@να λόγω των Ευρωπαϊκά ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ δασμών. Δλδ το φορολογήθηκα και το πλήρωσα ΠΡΙΝ καν το χρησιμοποιήσω.
Δεν είναι σε καμία περίπτωση σοβαρό (ΑΠΟ όποια σκοπιά και αν το δεις), Σταμάτη, να πληρώνει ο ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ τέλος κυκλοφορίας βάσει του κυβισμού.-