την συνταγή του csl, με τα 10 χρόνια περαιτέρω εξέλιξης που σχεδόν μας χωρίζουν απο την πρώτη...
πιο συγκεκριμένα, θόρυβο που να σε ανατριχιάζει μέχρι αηδίας, αντίστοιχα καθήσματα, αντίστοιχα
εξαρτήματα απο κάρμπον, επιθετικό και ταυτόχρονα διακριτικό λουκ, αντίστοιχο βάρος, και να μην
είναι συλλεκτικό...γενικά εγώ πιστεύω, πως απο εκεί έπρεπε να συνεχίσει η bmw, και όχι να το
αφήσει σαν ένα πετυχημένο πρότζεκτ που έμεινε πλέον στην ιστορία. όποιος είχε την τύχη
έστω και να συνοδηγήσει, πιστεύω πως συμφωνεί...όσο για τις μεγαλύτερες σειρές, νομίζω
πως πέραν των τουρμποκινητήρων και μερικών ενστάσεων στην εξωτερική εμφάνιση, θα τα πάνε
μια χαρά, μιάς και η άνεση και η τεχνολογία των αυτοκινήτων συνεχώς εξελίσεται, και η bmw είναι
πολύ γερά στο παιχνίδι, εδώ και αρκετά χρόνια τώρα...σε καμμία περίπτωση τετρακίνητα όμως...
αυστηρά πισωκούνα, με μπλοκέ. οτιδήποτε άλλο, δεν είναι Μ...τέλος.