Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dimitrios Εμφάνιση μηνυμάτων
Ο συνονόματος Δημήτρης έχει δίκιο όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες μέχρι και αερόσακο οδηγού, εμφανίστηκαν στο Ε30 ακόμα και ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης(υπήρχαν από το Ε21) για σύγκρουση είχε. Να ξέρουμε τι λέμε. Επιπλέον η πίσω ανάρτησγ δεν ήταν ίδια αλλά με ξεχωριστά αμορτισέρ-ελατήρια και γωνία βραχιόνων στις 15 μοίρες για καλύτερο κράτημα. Ακόμα και η αεροδυναμική ήταν βελτιωμένη και τέλος ήταν το πρώτο αμάξι που σχεδιάστηκε με cad εξ ού και το χαμηλότερο βάρος σε σχέση με το Ε21.

Να μη τα μπερδεύουμε τα πράγματα, επειδή μοιάζει με τα παλιά μπεμβέ δε σημαίνει ότι η τεχνολογία ήταν πίσω.

Η αλλαγή στο σχεδιασμό έγινε με το Ε36 το οποίο είχε καλύτερο συντελεστή αεροδυναμικής και το βασικότερο πίσω πολλαπλούς συνδέσμους, αυτό ήταν και το βασικότερο πλεονέκτημα.
Αυτά, για απορίες ρωτήστε κάτι αν θέλετε!!
Ψάξε μερικά πράγματα καλύτερα.
Αερόσακο η Ε30;
Βάρος π.χ για 320, η Ε21 1030kg, η Ε30 1125kg και αντίστοιχα βαρύτερα και τα άλλα κυβικά.

Ενα βασικό control management με λαμπάκια για έλεγχο των service είχε και όπως σωστά γράφεις μια τροποποιημένη προς το καλύτερο πίσω ανάρτηση σε σχέση με το Ε21.
Μιά και ο συνονόματος σου παρέθεσε φωτογραφίες, η Ε30 που πλησιάζει περισσότερο στην Ε21 η την Ε36;
Με το τρόπο αυτό βγάζεις την διαφοροποίηση ματαξύ των μοντέλων όπως φυσικά και τις σημαντικές βελτιώσεις στα μηχανολογικά, ηλεκτρικά και εξοπλισμό της Ε36.