M6
911
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Thomelef (22-07-11)
Kostas_1 (22-07-11)
Λογω διακοπων δεν εχω μπαταρια να διαβασω ολο το αρθρο...παρ ολα αυτα θα ηθελα να εκφερω και εγω την αποψη μου επι του θεματος...Το καθε ενα απο αυτα τα αμαξια εχει τα δικα του + και -...το Μ6 ειναι τοσο καλο που συγκρινεται μονο με 911 τουρμπο,η συγκριση του με οποια αλλη πορσε δεν εχει νοημα,το Μ6 ειναι καλυτερο..Και μην μιλησουμε τωρα για GT ειδικες εκδοσεις της πορσε...αυτες δεν εχουν τον εξοπλισμο και την ανεση του Μ6...
το αστειο ειναι οτι πριν περιπου ενα χρονο ειχαμε με το σταθη την ευκαιρια να δοκιμασουμε και οι 2 αυτα τα 2 οχηματα βγαζοντας τα οποια συμπερασματα μας...Το τελευταιο διαστημα οδηγαω πολυ συχνα ενα Μ5 Ε60 στα 550 αλογα...και η αληθεια ειναι οτι το εχω αγαπησει...Το κακο ειναι οι ελληνικοι δρομοι...γλιστρανε και η 911 ειναι τετρακινητη...εκει μαλλον κρινεται το παιχνιδι αν μας ενδιαφερει η μετακινηση 2 ατομων...για παραπανω...το Μ ειναι σε δικη του κατηγορια...
Understeer is when you hit the wall with the front of the car
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
Ρε Δημητρη μηπως εισαι κρυφοΜ??
Τωρα ειδα η υπογραφη σου ειναι ιδια με τον αριθμο των μηνυματων σου
Καλα να περνας
Γίνονται εντελώς λάθος αναφορές και συγκρίσεις. Το μόνο κοινό των αυτοκινήτων είναι η ιπποδυναμη τους στην περίπτωση του 911 turbo. Κατα τ΄αλλα όσοι είναι γνωστες της αυτοκίνησης γνωρίζουν ότι το ένα είναι αυτοκίνητο μεγάλου τουρισμού (ίσως το καλύτερο ever) και το άλλο ένα πολύ βατό super sport . Και λέω βατό διότι χρησιμοποιείται με χαραχτηριστικη άνεση και καθημερινά όταν αλλά super sport νιώθουν να στραγγαλιζονται στην κίνηση της πόλης. Τι σχέση έχει να μιλάτε για 911 GT όταν γνωρίζετε ότι απευθύνεται σε ειδικό κοινό με πισταδικες βλέψεις η για το turboτο οποίο εξαιρετικοτατο μεν αλλά για κάποιον που θέλει να διασχίσει και ταξιδέψει ανα την Ευρωπη με άνεση και στυλ το Μ6 είναι αξεπέραστη. Απλά στα σύγχρονα φορουμς και αυτοκινητιστικες παρέες όλα είναι συνάρτηση του ποσά βγάζει και σε ποια ρίχνει. Το Μ6 συγκρίνεται με κάποιο 550 η 575 (παρότι παλαιότερα), με Scaglieti, με Αston Martin , Mercedes CL και μη βιαστούν κάποιοι να πουν ότι κάποια απ΄ αυτά είναι πολύ ακριβότερα διότι και το 997 turbo είναι σαφώς ποιο ακριβό.
Κάντε σωστές αναφορές και συγκρίσεις και όχι απλά πολλς να περνάει η ώρα.
Διαφορετικά Θυμίζουμε λίγο τους ΄συντακτες ΄ γνωστού περιοδικού που μόλις βγήκε η M5 E60 την εχωσαν στα Μεγαρα και δήλωσαν δυσαρεστημένοι που το διτονο δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες τους να γυρίζει γρηγορότερα απ΄ το KTM.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Nikos : 23-07-11 στις 22:19
Και μετά το μήνυμα του Δημήτρη Σκανδάλη που τα είπε κυριολεκτικά όλα σε 5 αράδες, θα δικαιολογήσω κι εγώ την επιλογή μου:
Μ6 γιατί:
1. Αγαπώ Bangle. Ο άνθρωπος είναι δεκαετίες μπροστά από την εποχή του. Τόσο μεγαλοφυής αλλά τόσο παρεξηγημένος...
2. Ο S85 μου φέρνει στο μυαλό την καλή δεκαετία της F1 όπου οι V12 ήταν πολύ παρωχημένοι και οι V8 πολύ παιδικοί. Επίσης, θα ψάρωνα τους πάντες με τη συλλογή μου με τις 'πεταλούδες'.
3. Ούτε είμαι Walter Rohrl για να καταλάβω τη διαφορά των 2mm στη θέση της αντιστρεπτικής αλλά ούτε και πρόκειται ν' αξιοποιήσω 500 ίππους σε δημόσιους δρόμους ώστε ν' ανησυχώ για την 4κίνηση.
4. Κατά την ταπεινή μου άποψη οι τελευταίες πραγματικές 911 ήταν αερόψυκτες, όπως για πολλούς εδώ μέσα οι τελευταίες πραγματικές Μ είναι ατμοσφαιρικές.
5. Δε μ' ενδιαφέρει αν τα φτιάχνουν Τούρκοι, Κινέζοι, Ναζί ή Βραζιλιάνες παρθένες. Θέλω τις τσίχλες μου 100% sugarfree και τα αυτοκίνητά μου 100% VAG unrelated.