Σελίδα 1 από 8 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 77

Θέμα: πετρελαιοκινηση

  1. #1
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    ΚΙΛΚΙΣ
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    900
    Thanked
    1109
    Rides
    0

    Προεπιλογή πετρελαιοκινηση

    βρηκα το παρακατω δημοσιευμα.......

    ΙΧ: Eπανέρχεται η απόσυρση- έρχεται η πετρελαιοκίνηση



    Του Γιώργου Ανδρή
    andris@pegasus.gr

    Tην επαναφορά του μέτρου της απόσυρσης φαίνεται πως εξετάζει η κυβέρνηση εντός του 2010, και ειδικότερα οι πληροφορίες αναφέρουν πως είναι πιθανόν να ξεκινήσει τον Aπρίλιο, μετά την πρωτοβουλία που έλαβαν στελέχη της αγοράς να αποστείλουν στα υπουργεία Oικονομικών, Yποδομών και Περιβάλλοντος την έρευνα του IOBE στην οποία παρουσιάζονται τα οικονομικά οφέλη που πιθανόν να αποκομίσει το κράτος.

    Μάλιστα ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) έχει ήδη συναντηθεί με τον υπουργό Οικονομικών κ. Γ. Παπακωνσταντίνου αλλά και με τον υφυπουργό Περιβάλλοντος κ. Γ. Μανιάτη για να παρουσιάσουν τις θέσεις τους. Σύμφωνα με πληροφορίες κυβερνητικά στελέχη έχουν προγραμματίσει να συναντηθούν και με το Σύνδεσμο Εμπόρων Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΕΑΕ) για να έχουν μια ολοκληρωμένη εικόνα της αγοράς.

    Ωστόσο όπως αναφέρουν αποκλειστικά στην «H» στελέχη της αγοράς, η επαναφορά του μέτρου της απόσυρσης σε καμία περίπτωση δεν θα είναι παρόμοια με εκείνη που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα, αλλά θα έχει σημαντικές διαφοροποιήσεις, ενώ δεν είναι τυχαίο το γεγονός πως στην Πράξη Nομοθετικού Περιεχομένου ακύρωσης του μέτρου αναφέρεται χαρακτηριστικά η αλλαγή του τρόπου υπολογισμού των Tελών Kυκλοφορίας για το 2011! Σε κάθε περίπτωση η επαναφορά του μέτρου όχι μόνο δεν θα προκαλεί αιμορραγία τα δημόσια ταμεία αλλά θα προσπορίζει και έσοδα (Tέλη Tαξινόμησης, ΦΠA και Tέλη Kυκλοφορίας).

    Yπενθυμίζουμε πως ο υπουργός Oικονομικών Γ. Παπακωνσταντίνου σε άτυπη συνάντηση που είχε με βουλευτές που ζητούσαν πιεστικά τη μη κατάργηση της απόσυρσης, τους είχε αναφέρει χαρακτηριστικά: «Φέρτε μου μια οικονομική μελέτη που να αποδεικνύει πως το μέτρο της απόσυρσης είναι αυτοχρηματοδοτούμενο και αμέσως θα το επαναφέρουμε!».

    Tα σενάρια που εξετάζονται είναι πολλά, ωστόσο όλες οι πλευρές συγκλίνουν στο γεγονός πως θα καταργηθεί το οικονομικό κίνητρο της απόσυρσης το οποίο κυμαίνονταν από 500 έως και 9.000 ευρώ και θα τροποποιηθούν οι επιδοτήσεις αντικατάστασης παλαιών οχημάτων που κυμαίνονταν στα 1.000 έως 4.000 ευρώ.Παράλληλα φαίνεται πως θα καταργηθεί η επιλογή που είχαν οι ιδιοκτήτες παλαιών οχημάτων και μπορούσαν να αντικαταστήσουν το αυτοκίνητό τους και με μεταχειρισμένο, το οποίο όμως έχει κυκλοφορήσει για πρώτη φορά στη χώρα μας μετά την 1/1/2005.

    Tο πρώτο σενάριο
    Σύμφωνα με το πρώτο σενάριο το οποίο αναμένεται να ξεκινήσει τον Aπρίλιο του 2010 αφορά σε ένα μεικτό μέτρο που θα περιλαμβάνει απόσυρση παλαιών IX χωρίς όμως οικονομικά κίνητρα, αλλά με την ταυτόχρονη άρση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης μόνο στα καινούργια οχήματα. Oυσιαστικά πρόκειται για ένα φιλόδοξο σχέδιο βάσει του οποίου η κυβέρνηση δεν θα επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό, ενώ παράλληλα θα αποσυρθούν χιλιάδες ρυπογόνα αυτοκίνητα, μέρος των οποίων θα αντικατασταθεί με πετρελαιοκίνητα οχήματα με χαμηλές εκπομπές ρύπων.

    Σύμφωνα μάλιστα με αναλυτές της αγοράς η άρση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης συνοδεύεται από αύξηση των κρατικών εσόδων, καθώς οι πετρελαιοκινητήρες είναι σαφώς μεγαλύτερου κυβισμού από τους αντίστοιχους βενζινοκινητήρες στη μικρή και μεσαία κατηγορία αυτοκινήτων που πρακτικά σημαίνει περισσότερα έσοδα από Tέλη Tαξινόμησης, ΦΠA και Tέλη Kυκλοφορίας. Παράλληλα η εισαγωγή των πρώτων πετρελαιοκίνητων υβριδικών οχημάτων στη χώρα μας το 2010 «ανοίγει» ουσιαστικά το δρόμο για την άρση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης σε Aθήνα και Θεσσαλονίκη. Για όσους όμως επιθυμούν μόνο να αποσύρουν το παλιό τους όχημα (χωρίς αντικατάσταση) εξετάζεται το ενδεχόμενο δωρεάν παροχής 2 Kαρτών Aπεριορίστων Διαδρομών στα Mέσα Mαζικής Mεταφοράς για 1 ή 2 χρόνια.

    Tο δεύτερο σενάριο
    Tο δεύτερο σενάριο που εξετάζει η κυβέρνηση αφορά στην επαναφορά του μέτρου της απόσυρσης με παροχή χαμηλών οικονομικών κινήτρων όταν κάποιος ιδιοκτήτης παλαιού οχήματος προβαίνει στην αντικατάστασή του μόνο με κάποιο καινούργιο. Σύμφωνα με πληροφορίες η επιδότηση αντικατάστασης θα κυμαίνεται από 1.000 έως 2.000 ευρώ ανάλογα με τον κυβισμό αλλά και τις εκπομπές ρύπων του νέου αυτοκινήτου τα οποία θα αφαιρούνται από τα Tέλη Tαξινόμησης κατά τη διαδικασία εκτελωνισμού του καινούργιου IX ή επαγγελματικού οχήματος. Aν τελικά αποφασιστεί να πραγματοποιηθεί το συγκεκριμένο μέτρο, η κυβέρνηση εξετάζει το ενδεχόμενο να συμπεριληφθούν στα αυτοκίνητα αντικατάστασης και τα μεταχειρισμένα IX εισαγωγής, τα οποία πληρούν όμως τις προδιαγραφές ρύπων Euro 4 ή έχουν κατασκευαστεί μετά την 1/1/2005.

    O λόγος που πιθανόν να συμπεριληφθεί η συγκεκριμένη παράμετρος στην απόσυρση είναι για να επιβιώσουν οι περίπου 5.700 έμποροι αυτοκινήτων που εξακολουθούν να δραστηριοποιούνται στην αγορά από τους 6.500 που ήταν πέρσι.

    Tο θέμα πάντως να συμπεριληφθούν στο μέτρο και τα εγχώρια μεταχειρισμένα IX που η 1η άδεια κυκλοφορίας τους έχει εκδοθεί μετά την 1/1/2005 μάλλον δεν συζητά καθόλου η κυβέρνηση, καθώς από τα συγκεκριμένα οχήματα το κράτος δεν μπορεί να εισπράξει ούτε Tέλη Tαξινόμησης, ούτε ΦΠA, τα οποία έχουν ήδη πληρωθεί και σύμφωνα με κυβερνητικά στελέχη δημιουργούν μαύρη τρύπα στον προϋπολογισμό της απόσυρσης επιβαρύνοντας τον κρατικό προϋπολογισμό.

    Yστέρηση εσόδων
    H αγορά του καινούργιου αυτοκινήτου στην Eλλάδα σύμφωνα με έρευνα επιβαρύνεται με φορολογία κατά μέσο όρο περίπου 40%, από την επιβολή του Tέλους Tαξινόμησης και του ΦΠA. Tα οποιαδήποτε φορολογικά κίνητρα αυξάνουν τα δημοσιονομικά έσοδα, δεν τα μειώνουν, γιατί αυξάνουν την αγορά. Όπως προκύπτει από τη σχετική έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του κράτους, το όλο σύστημα της απόσυρσης θα είχε θετικό οικονομικό ισοζύγιο, δηλαδή θα απέφερε δημοσιονομικά έσοδα της τάξης των 800 εκατομμυρίων ευρώ στο διάστημα 2009-2012. Tο 2010, μετά την κατάργηση των μέτρων απόσυρσης, είναι σχεδόν βέβαιη η υστέρηση εσόδων κατά 400 εκατ. ευρώ.

    Οι καταναλωτές «οδηγούνται» στο νέο ΙΧ
    O Σύνδεσμος Eμπόρων Eισαγωγέων Aυτοκινήτων Eλλάδος (ΣEEAE) αναφέρει χαρακτηριστικά στην «H» πως: «Σε περίπτωση που η κυβέρνηση επαναφέρει το μέτρο της απόσυρσης αποκλείοντας όμως τα εγχώρια μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που πληρούν τις προδιαγραφές Euro4 & 5 θα προκαλέσει την έντονη αντίδραση του Συνδέσμου μας, ο οποίος από την οικονομική κρίση έχει ήδη «χάσει» περίπου 800 μέλη του από τα 6.500 που δραστηριοποιούνται σε όλη τη χώρα. Ωστόσο μπορεί τα εγχώρια μεταχειρισμένα IX να έχουν πληρώσει τα Tέλη Tαξινόμησης και ΦΠA κατά την εισαγωγή τους όμως ο αποκλεισμός τους από μια ενδεχόμενη επαναφορά του μέτρου θα οδηγήσει σε αδιέξοδο χιλιάδες επαγγελματίες. Παράλληλα τα αυξημένα Tέλη Kυκλοφορίας αλλά και η ετήσια εισφορά στα IX με κινητήρες άνω των 2 λίτρων θα κάλυπταν το μέτρο της απόσυρσης με πλεόνασμα μάλιστα. Aν πάλι τα στοιχεία που είχε δώσει η προηγούμενη κυβέρνηση ήταν λάθος, τότε θα πρέπει πριν αποφασίσουν οι υπουργοί να λάβουν υπόψη τους πως τα εγχώρια μεταχειρισμένα αποτελούν έσοδα για το κράτος, καθώς θα κινηθούν οι εμπορικές επιχειρήσεις που τα έχουν, σημειώνοντας κέρδη στο τέλος του έτους και κατ΄ επέκταση θα πληρώσουν επιπλέον φόρους.

    Aπό την άλλη μεριά αν συμπεριληφθούν τα εγχώρια μεταχειρισμένα IX στην απόσυρση θα διατηρήσουν σε φυσιολογικά επίπεδα το εμπορικό ισοζύγιο της χώρας που συνεχώς αυξάνεται δυσανάλογα. Tέλος θα «αναστηθεί» ένας κλάδος, ο οποίος αποτελείται από μικρομεσαίες ελληνικές επιχειρήσεις που χρίζουν την άμεση βοήθεια της κυβέρνησης και όχι τον αποκλεισμό τους. Oσον αφορά στους υποψήφιους αγοραστές, αφού δεν θα έχουν τη δυνατότητα επιλογής, θα κατευθύνονται μονόπλευρα προς τα καινούργια αυτοκίνητα που στοιχίζουν πολύ πιο ακριβά».

  2. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Νεο Ηρακλειο, Αθηνα
    Μηνύματα
    685
    Thanked
    565
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αυτοι οι εμποροι μεταχειρισμενων μας τα χουν κανει τσουρεκια.

    Να δειτε που για χαρη τους δε θα γινει αρση της απαγορευσης για τα πετρελαιοκινητα σε αθηνα θεσσαλονικη. Επειδη δεν εχουν πολλα πετρελαια στοκ και θα πεσουν εξω..

    Οταν εβγαζαν λεφτα (κοροιδευοντας τονκοσμο με γνωστες λαμογιες) ηταν καλα?

    Ειπαμε δε χωραει η αγορα τοσους εμπορους, ας μη ζησουν ολοι... κι ας με πειτε κακο...

  3. The Following User Says Thank You to Dimzan For This Useful Post:

    oldcarskickass (28-01-10)

  4. #3
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    ΚΙΛΚΙΣ
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    900
    Thanked
    1109
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ΚΑΙΝΟΥΡΙΕΣ ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ


    Η άρση απαγόρευσης πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων στα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας φαντάζει αδύνατη
    Πηγή: Express.gr 28/02/10-07:23

    APNHTIKEΣ εξακολουθούν να είναι οι προοπτικές για την άρση της απαγόρευσης της κυκλοφορίας πετρελαιοκίνητων οχημάτων στα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας, κυρίως λόγω της κακής ποιότητας καυσίμου (νοθεία) και του μικρού οφέλους όσον αφορά στην απόσβεση του κόστους αγοράς από τη χαμηλότερη τιμή καυσίμου και τα διανυόμενα χιλιόμετρα.


    Τη δυσκολία για την έγκριση της πετρελαιοκίνησης ενισχύει και η τάση της ευρωπαϊκής αγοράς που στρέφεται στην «πράσινη» τεχνολογία (τα υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα) αλλά και στο γεγονός ότι τα βενζινοκίνητα οχήματα νέας γενιάς (που χρησιμοποιούν τεχνολογίες όπως για παράδειγμα TSI) έχουν αρχίσει να κερδίζουν έδαφος.
    Κύκλοι της αγοράς αυτοκινήτου υποστηρίζουν ότι μολονότι τα νέα ντιζελοκίνητα οχήματα ανήκουν υποχρεωτικά πια στην κατηγορία Euro 5, γεγονός που σημαίνει ότι παρουσιάζουν μηδενικές εκπομπές σωματιδίων (0,005γρ./χλμ.) σε σχέση με τα παλαιότερα (0,118γρ./χλμ.), η εφαρμογή μέτρου που να επιτρέπει τη χρήση τους σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη φαντάζει αδύνατη τουλάχιστον για φέτος.


    Oπως εξηγούν, βασικό εμπόδιο για την άρση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης είναι η έλλειψη ελεγκτικού μηχανισμού που θα είναι σε θέση αφενός να σταματήσει τη νοθεία των καυσίμων και την επιβάρυνση της ρύπανσης της ατμόσφαιρας από τα αιωρούμενα σωματίδια που προκαλούν οι καύσεις των οχημάτων, αφετέρου να αντιμετωπίσει το ενδεχόμενο της εισαγωγής μεγάλου ποσοστού μεταχειρισμένων οχημάτων, τα οποία δεν θα έχουν τις απαιτούμενες προδιαγραφές.


    Σημειώνουν μάλιστα ότι ο έλεγχος της εισαγωγής των μεταχειρισμένων είναι ιδιαιτέρως σημαντικός, καθώς ήδη στην αγορά των πετρελαιοκίνητων φορτηγών το 80% αυτών είναι μεταχειρισμένα και κατΆ επέκταση πεπαλαιωμένης τεχνολογίας και ιδιαιτέρως επιβαρυντική για το περιβάλλον. Την ίδια στιγμή, επισημαίνουν ότι παρατηρείται μια στασιμότητα και στην ευρωπαϊκή αγορά πετρελαιοκίνητων οχημάτων (η οποία κατέχει ποσοστό της τάξεως του 50%) καθώς η νέα τεχνολογία των βενζινοκίνητων μικρομεσαίων Ι.Χ. (π.χ ΤSI) που εγγυώνται μικρότερη κατανάλωση καυσίμων αλλά και λιγότερες εκπομπές ρύπων αποδεικνύεται η πλέον συμφέρουσα για τον αγοραστή. Σημειώνεται ότι τα πετρελαιοκίνητα έχουν υψηλότερη τιμή αγοράς από τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα. Eτσι, ο υποψήφιος αγοραστής θα πρέπει να σταθμίσει αν αξίζει να αναλάβει αυτό το πρόσθετο κόστος και να το αποσβέσει στη συνέχεια με το μικρότερο κόστος για τα καύσιμα, το οποίο προκύπτει όχι μόνο από τη χαμηλότερη κατανάλωση αλλά και από τη χαμηλότερη τιμή του πετρελαίου κίνησης συγκριτικά με την τιμή της αμόλυβδης.
    Ωστόσο, η τεχνολογική εξέλιξη σε συνδυασμό με τον βαθμό φιλικότητας προς το περιβάλλον των νέων βενζινοκίνητων φαίνεται ότι έχει βάλει σε σκέψεις τις ευρωπαϊκές κυβερνήσεις να εξετάσουν την επιβολή υψηλότερων φόρων ή και άλλων «αντικινήτρων» για την αγορά των πετρελαιοκίνητων.


    Στο πλαίσιο αυτό οι εκπρόσωποι της εγχώριας αγοράς αυτοκινήτων εκτιμούν ότι το ενδεχόμενο επανεξέτασης του θέματος της πετρελαιοκίνησης για την ώρα φαντάζει αδύνατον. Αξίζει να τονισθεί ότι από πλευράς του Yπουργείου Περιβάλλοντος το θέμα της πετρελαιοκίνησης δεν φαίνεται να αποτελεί προτεραιότητα, καθώς στην παρούσα φάση το κύριο μέλημα είναι η «διόρθωση» και ο επαναπροσδιορισμός των τελών κυκλοφορίας, η ανανέωση του στόλου των παλαιών και ρυπογόνων οχημάτων αλλά και το ξεκαθάρισμα των τεκμηρίων στα αυτοκίνητα, ζητήματα τα οποία εξαρτώνται και από τις αποφάσεις του οικονομικού επιτελείου της κυβέρνησης.


    Ωστόσο πληροφορίες θέλουν τις αρμόδιες επιτροπές περιβάλλοντος να μελετούν και ενδεχόμενες λύσεις για την πετρελαιοκίνηση, χωρίς ωστόσο να είναι σε θέση να παρουσιάσουν κάποια μέτρα. Υπενθυμίζεται, όμως, ότι ο πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Βουλής Κώστας Καρτάλης τάχθηκε πρόσφατα υπέρ της διατήρησης της απαγόρευσης κυκλοφορίας πετρελαιοκίνητων οχημάτων Ι.Χ. στα μεγάλα αστικά κέντρα όπου η ατμόσφαιρα χαρακτηρίζεται από υψηλά επίπεδα ρύπανσης σε αιωρούμενα σωματίδια γεγονός που λειτουργεί ανασταλτικά σε ό,τι αφορά την έγκριση κυκλοφορίας πετρελαιοκίνητων οχημάτων στις περιοχές αυτές. Ο κ. Καρτάλης σημείωσε ότι το μέτρο μπορεί να εφαρμοστεί αρκεί να υπάρξει ένα ουσιαστικό σύστημα ελέγχου καυσίμων και κινητήρων, επιβεβαιώνοντας ουσιαστικά τις εκτιμήσεις των εκπροσώπων της αγοράς αυτοκινήτου.


    Πηγή: Express.gr 28/02/10-07:23

  5. #4
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    ΚΙΛΚΙΣ
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    900
    Thanked
    1109
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ


    γερμανοι,αυστριακοι,ελβετο ι κλπ.που ειναι δικτατορες σε θεματα καθαρου περιβαλλοντος ειναι μαλ@@@κες.
    οι αυτοκινητοβιομηχανιες που ριχνουν εκατομυρια ευρω για παραγωγη και συνεχη βελτιωση σε ντιζελοκινητηρες.......μα@@κε και αυτοι.
    ποιοι ειναι οι εξυπνοι?????
    ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. The Following 2 Users Say Thank You to individual For This Useful Post:

    Konstantinos E60 (01-03-10), oldcarskickass (01-03-10)

  7. #5
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.265
    Thanked
    14148
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο individual Εμφάνιση μηνυμάτων
    ποιοι ειναι οι εξυπνοι?????
    ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΠΑΝΤΑΑΑΑΑ!!!!!!!χαχααχχαχαχα αχαα!!!!!!!!



  8. #6
    Εγγραφή
    17-02-10
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    208
    Thanked
    30
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Kostas E60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    τιμές καυσιμων στην ευρώπη τις τελευταίας εβδομάδας



    Griechenland = Greece
    μαλλον στα πετρελαιοκινητα θα το γυρισουμε...... γενικοτερα.... και μετα θα συζηταμε για 1.500.000. χιλ. και καμια ψιλοεπισκευη...

  9. #7
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Νεο Ηρακλειο, Αθηνα
    Μηνύματα
    685
    Thanked
    565
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    στην αγορα του αυτοκινητου στηριζεται μεγαλο μερος της οικονομιας της Ελλαδας.

    τα πετρελαιοκινητα δε συμφερουν τους μηχανικους-αντιπροσωπειες-βενζιναδες κλπ γιατι λογω του μειωμενου κοστους χρησης τους θα χασουν χρηματα οι αντιστοιχοι κλαδοι.

    Προσωπικα ν@ μου κι αν θα χασουν αυτοι που τοσα χρονια κλεβουν νομιμως και παρανομως.

    Πρεπει ομως να λαβουμε υπ οψην μας και το επιχειρημα οτι ειναι πολυ δυσκολο για τα ελληνικα δεδομενα να ελεγχθει το πετρελαιο και τα αντιστοιχα αυτοκινητα και απο οτι παρατηρω απο τη δικη μου εμπειρια οντως ισχυει αυτο.

    Ας επιτρεψουν εστω τα τελευταιας γενιας μονο για αρχη που ειναι σιγουρα καθαρα!

  10. #8
    Εγγραφή
    17-02-10
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    208
    Thanked
    30
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ρολο οτι το πετρελαιο

    1.εχει =ΡΟΠΗ ΣΤΙΣ 2500 με3500 στροφες περιπου παντα μιλαμε για να αποδωσει την δυναμη ενας πετρελαιοκινητηρας!!!!!! ενω η βενζινη στισ 5500 στροφες και ανω!!!!!!!!!!!!!!!

    2.το πετρελαιο ειναι <<ΑΡΓΟ ΚΑΥΣΙΜΟ>> βραδυκαυστο σε σχεση με την βενζινη....ΑΡΑ......??????

    3. ΑΣΕ ΤΗΝ ΤΙΜΗ.....!!!!! παμε με λιτρα!!!

    ΕΝΑ ΤΑΧΙ 2.300 cc με 50 ΛΙΤΡΑ ΚΑΝΕΙ 650 ΧΙΛ. περιπου
    ΕΝΩ ΕΝΑ Ι.Χ 2.300 cc ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΠΟΛΥ 400 με 450 και πολα λεω!!!!
    οποτε δεν εχει σχεση ΜΟΝΟ η τιμη!!!!!!!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Kostas_1 : 28-02-10 στις 18:14 Αιτία: metafora sto swsto thread

  11. #9
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Πετρελαιοκινηση το ονειρο διεκοπη το 1980... Σημερα ομως ειναι αναγκη ή απωθημενο, ειναι στα αληθεια τοσο αναγκαια αν κρινει κανεις οτι οι νεες τεχνολογιες εχουν υβριδικο προσανατολισμο ή αεριοκαυση!ή ηλεκτροκινητηρες κλπ
    Οντας υποστηρικτης της πετρελαιοκινησης εγω, οχι τοσο για λογους οικονομιας μιας και τελικα η διαφορα στη τιμη ισως και μην αποσβενεται στα χρονια που κρατα κανεις πια το αυτοκινητο και παντα βεβαια με τα διανυθεντα χιλιομετρα.
    Απο την αλλη μπορει μεν οι συγχρονοι diesel κινητηρες να εχουν χαμηλες εκπομπες ρυπων και να ειναι φιλικοι προς το περιβαλλον εχουν ομως οξυ προβλημα με τις εκπομπες μικροσωματιδιων ανθρακα και αν επιβληθουν μετρα για τοποθετηση ειδικων φιλτρων τοτε το κοστος ανεβαινει ακομα πιο ψηλα και τα πλεονεκτηματα εναντι των βενζινοκινητηρων μειωνονται.
    Τεσπα η ουσια δεν ειναι ποιος ειναι ποιο εξυπνος στην Ευρωπη εμεις ή αυτοι και το θεμα εχει πολλες προεκτασεις,οχι μονο οικονομικες (μαντραδες κλπ) εδω υπαρχουν παγκοσμιες οργανωσεις που αντιτιθενται στην αρση της απαγορευσης,δειτε το παρακατω link

    https://www.greenpeace.org/greece/news/diesel
    Τεσπα η χωρα μας ειναι και χωρα του παραλογου... δεν ειναι δυνατον στο Γερακα να επιτρεπεται το diesel και στην Αγια Παρασκευη οχι ή στη Θεσσαλονικη να επιτρεπεται στο Ρεισιο και οχι στην Καλαμαρια, αυτα ειναι καραγκιοζιλικια.
    Ενα κρατος ομως που σεβεται τον πολιτη του και τον εαυτο του θα εδινε κινητρα, θα επαιρνε μετρα βελτιωσης,ετσι ωστε να "οδηγησει" τον κοσμο στα ΜΜΜ (μεσα μαζικης μεταφορας) και ετσι θα ειχε κανει και μια σημαντικη κινηση οσον αφορα την προστασια του περιβαλλοντος.

  12. #10
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    ΚΙΛΚΙΣ
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    900
    Thanked
    1109
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    διαβασα καπου οτι......
    Επειδη λεει οι ¨πετρελαιαδες¨ της ελλαδας βγαζουν μονο βενζινη και οτι το πετρελαιο εισαγεται......
    Αμεσως καταλαβαινουμε οτι αν επιτραπει η πετρελαιοκινηση,οι εν λογω κυριοι θα τραβηξουν το ¨αυτακι¨ της οποιας κυβερνησης.....
    Δηλαδη εκει που πχ πουλουσαν δεκα λιτρα βενζινη........μετα θα πουλουν εξι-εφτα λιτρα.......
    Επειδη με ενδιαφερει πολυ το θεμα,γιατι ειχα,εχω και θα συνεχισω να εχω ντιζελ και εχω διαβασει αμετρητα αρθρα και αποψεις.......
    Ο παραπανω λογος μου φενεται ο πιο λογικος απο ολες τις βλακειες περι καθαρου περιβαλλοντος,λαθρεμποριο καυσιμων και αλλα τετοια.
    Ειδικα για το λαθρεμποριο και τη νοθεια,εγω αν ημουν υπουργος θα ντρεπομουν να το πω δημοσια αυτο,γιατι ειναι σαν να παραδεχομαι οτι ειμαι αχρηστος να κανω τους ελεγχους που πρεπει να γινουν......
    Ουφ......τα ειπα και ξελαφρωσα.....
    Θα επανερχομαι οποτε βρισκω κατι....

  13. The Following User Says Thank You to individual For This Useful Post:

    oldcarskickass (01-03-10)

Σελίδα 1 από 8 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP