Σελίδα 6 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 456
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 51 έως 60 από 60

Θέμα: E60 520i LCI

  1. #51
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πάτρα
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    3.147
    Thanked
    4325
    Rides
    1

    Προεπιλογή vs Toyota Auris 1.4

    Χτες έκανα μεγάλο κομμάτι απο την διαδρομή που έκανε ο Άρης, με ένα Άουρις 1.4.
    Το είχα οδηγήσει αρκετές φορές στο παρελθόν (είναι ένα απο τα αυτοκίνητα της δουλειάς)
    Ξεκίνησα απο Πάτρα. Ακολούθησα την διαδρομή Πύργος - Κυπαρησία - Μεθώνη. Γύρισα προς τα πάνω, Μεσσήνη, Καλαμάτα. Μετά προς Μάνη στον Κάμπο Μεσσηνίας και μετά επιστροφή.
    Πάρα πολύ όμορφη διαδρομή και μερικά μέρη που δεν είχα ξαναπάει (με μερικά αστεία ονόματα Καζάρμα, Σουληνάρι κ.τ.λ )
    Όλα ωραία λοιπόν, εκτός απο το ότι διύνησα όλο αυτόν τον δρόμο, με ένα απο τα χειρότερα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει ποτέ μου. Πραγματικά ανεκδιήγητο....
    Το τιμόνι του σου παρέχει τόση πληροφόρηση, όσο το Star Channel σε σοβαρά πολιτικά ζητήματα. Καμμία μα καμμία επαφή με τον δρόμο.
    Η ανάρτηση του. Στις στροφές γύρναγα και κοίταγα τους ώμους μου, μήπως έχει εμφανιστεί κανένας παπαγάλος και τα πόδια μου μήπως γίνουν ξύλινα (ο κοκκινογένης πειρατής με την γαλέρα του).
    Δεν ξέρω πόσα άλογα βγάζει, αλλά το υπολογίζω γύρω στα.....17, 18.
    Όταν δε είχα και το A/C, έψαχνα ποδήλατα μέσα στην Καλαμάτα να πάω κόντρα (όχι στάση φυσικά γιατί θα έτρωγα τον άμπακο).
    Έχει που λέτε και 2 πολύ αστεία λαμπάκια στο καντράν, 2 βελάκια (πάνω, κάτω) που ανάβοντας σου δείχνει πότε πρέπει να ανεβάσεις/κατεβάσεις ταχύτητα.
    Με 3η μέσα και 40χλμ/ω σε ανηφόρα (στα όρια να σε κρεμάσει) άναβε το πάνω (να ανεβάσω). Έ βέβαια, με τέτοια θηριώδη ροπή.....
    Ο Γιαπωνέζος που το προγραμμάτιζε πρέπει να είχε χτυπήσει κάμποσα σάκε.
    Να θυμηθώ να έχω μάυρη μονωτική μαζί μου την επόμενη φορά, για να τα καλύψω.
    Δεν ξέρω πόσο βάρος έχει αλλά σου δίνει την εντύπωση πως είναι πάνω απο 1.5 τόνο (που δεν είναι φυσικά).
    Πηγαίνεις με με 100χλμ. και σου δίνει την αίσθηση πως πας με 200. Δεν πρέπει να συμβαίνει σε άλλο καινούργιο αυτοκίνητο αυτό.
    Συγχαρητηρια στην Τογιότα που κατασκεύασε αυτό το έκτρωμα .

    Είχα διαβάσει το παρόν πριν κάνω το ταξίδι. Και στην διαδρομή καθώς σιχτίριζα το άουρις, σκεφτόμουν πόσο σημαντικό είναι να γουστάρεις το αμάξι σε τέτοια μεγάλα ταξίδια, σκεφτόμενος τον Άρη.

    Άρη να είσαι πάντα γερός και να χαίρεσαι το αμάξι σου όσο το χάρηκες στην διαδρομή που έκανες.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NionioSE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να ειχες και το θυριο με τα 507 να μας ελεγες και αλλες ποιο πολλες ανατριχιαστικες ιστοριες που σιγουρα θα υπηρχαν με αυτο το τερας,στην αναβαση ειδικα.!!!

    Να το χαιρεσαι το εργαλειο......
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    .........
    Σήμερα περιμένω να πέσει χέσιμο γιατί μίλησε με την αδερφή της η οποία έκανε 2,5 ώρες από Λουτράκι-Χαλάνδρι ίδια ώρα χθες.

    - ΤΗΕ ΕΝD ? -
    Άμα είχε το θηρίο με τα 500τόσα μάλλον δεν θα ξεκίναγε καν το ταξίδι αυτό μονάχος του.

  2. The Following 5 Users Say Thank You to Κωνσταντίνος For This Useful Post:

    120ie87 (26-07-11), aristent (20-07-11), PANOS-E60 (20-07-11), S8N (20-07-11), Stathis (21-07-11)

  3. #52
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το τιμόνι του σου παρέχει τόση πληροφόρηση, όσο το Star Channel σε σοβαρά πολιτικά ζητήματα.


    Με 3η μέσα και 40χλμ/ω σε ανηφόρα (στα όρια να σε κρεμάσει) άναβε το πάνω (να ανεβάσω). Έ βέβαια, με τέτοια θηριώδη ροπή.....
    Ο Γιαπωνέζος που το προγραμμάτιζε πρέπει να είχε χτυπήσει κάμποσα σάκε.

  4. #53
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.100
    Thanked
    13978
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Κωνσταντίνος Εμφάνιση μηνυμάτων
    Χτες έκανα μεγάλο κομμάτι απο την διαδρομή που έκανε ο Άρης, με ένα Άουρις 1.4.
    Το είχα οδηγήσει αρκετές φορές στο παρελθόν (είναι ένα απο τα αυτοκίνητα της δουλειάς)
    Ξεκίνησα απο Πάτρα. Ακολούθησα την διαδρομή Πύργος - Κυπαρησία - Μεθώνη. Γύρισα προς τα πάνω, Μεσσήνη, Καλαμάτα. Μετά προς Μάνη στον Κάμπο Μεσσηνίας και μετά επιστροφή.
    Πάρα πολύ όμορφη διαδρομή και μερικά μέρη που δεν είχα ξαναπάει (με μερικά αστεία ονόματα Καζάρμα, Σουληνάρι κ.τ.λ )
    Όλα ωραία λοιπόν, εκτός απο το ότι διύνησα όλο αυτόν τον δρόμο, με ένα απο τα χειρότερα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει ποτέ μου. Πραγματικά ανεκδιήγητο....
    Το τιμόνι του σου παρέχει τόση πληροφόρηση, όσο το Star Channel σε σοβαρά πολιτικά ζητήματα. Καμμία μα καμμία επαφή με τον δρόμο.
    Η ανάρτηση του. Στις στροφές γύρναγα και κοίταγα τους ώμους μου, μήπως έχει εμφανιστεί κανένας παπαγάλος και τα πόδια μου μήπως γίνουν ξύλινα (ο κοκκινογένης πειρατής με την γαλέρα του).
    Δεν ξέρω πόσα άλογα βγάζει, αλλά το υπολογίζω γύρω στα.....17, 18.
    Όταν δε είχα και το A/C, έψαχνα ποδήλατα μέσα στην Καλαμάτα να πάω κόντρα (όχι στάση φυσικά γιατί θα έτρωγα τον άμπακο).
    Έχει που λέτε και 2 πολύ αστεία λαμπάκια στο καντράν, 2 βελάκια (πάνω, κάτω) που ανάβοντας σου δείχνει πότε πρέπει να ανεβάσεις/κατεβάσεις ταχύτητα.
    Με 3η μέσα και 40χλμ/ω σε ανηφόρα (στα όρια να σε κρεμάσει) άναβε το πάνω (να ανεβάσω). Έ βέβαια, με τέτοια θηριώδη ροπή.....
    Ο Γιαπωνέζος που το προγραμμάτιζε πρέπει να είχε χτυπήσει κάμποσα σάκε.
    Να θυμηθώ να έχω μάυρη μονωτική μαζί μου την επόμενη φορά, για να τα καλύψω.
    Δεν ξέρω πόσο βάρος έχει αλλά σου δίνει την εντύπωση πως είναι πάνω απο 1.5 τόνο (που δεν είναι φυσικά).
    Πηγαίνεις με με 100χλμ. και σου δίνει την αίσθηση πως πας με 200. Δεν πρέπει να συμβαίνει σε άλλο καινούργιο αυτοκίνητο αυτό.
    Συγχαρητηρια στην Τογιότα που κατασκεύασε αυτό το έκτρωμα .

    Είχα διαβάσει το παρόν πριν κάνω το ταξίδι. Και στην διαδρομή καθώς σιχτίριζα το άουρις, σκεφτόμουν πόσο σημαντικό είναι να γουστάρεις το αμάξι σε τέτοια μεγάλα ταξίδια, σκεφτόμενος τον Άρη.

    Άρη να είσαι πάντα γερός και να χαίρεσαι το αμάξι σου όσο το χάρηκες στην διαδρομή που έκανες.





    Άμα είχε το θηρίο με τα 500τόσα μάλλον δεν θα ξεκίναγε καν το ταξίδι αυτό μονάχος του.
    (Συγχαρητηρια στην Τογιότα που κατασκεύασε αυτό το έκτρωμα)

    λιγο....υπερβολικο σε βρισκω,στην αναφορα σου για το AURIS.
    δηλαδη καμια σχεση με Μ3-Μ5-Μ6,γιατι μαλλον για κατι τετοιο το περιμενες!!!

    Auris 1,4 vvt-i:
    97 hp-6000 rpm
    130 Nm-4600 rpm
    0-100 12,8
    Top speed 170 km/h
    Βαρος 1295 kg

  5. The Following User Says Thank You to alexm For This Useful Post:

    Lambros46 (21-07-11)

  6. #54
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δυστηχως δεν ειναι υπεβολικη η περιγραφη......χρησιμοποιουσ α και εγω ενα εταιρικο Αουρις 1.4 για 2 μηνες περυσι (δεν οδηγουσα εγω αλλα δεν εχει σημασια) και το βριζαμε καθε μερα για ολους τους προαναφερθεντες λογους.
    Ειναι ενα ηλιθιο αυτοκινητο απ ολες τις αποψεις και χωρις να λαμβανουμε ως μετρο συγκρισης τα δικα μας Ι.Χ αλλα παντα στα πλαισια της συμπεριφορας και αποδοσης του οχηματος και της κατηγοριας για το οποιο μιλαμε.

  7. The Following User Says Thank You to Nikos For This Useful Post:

    S8N (21-07-11)

  8. #55
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Θεσ/νίκη
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.294
    Thanked
    7815
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Και γιατί ρε παιδια πουλαει ή καλυτερα πουλούσε σαν τρελό το ρημαδι ?
    Δεν το εχω οδηγήσει απορία εκφράζω γιατι είναι και απο τα ακριβότερα της κατηγορίας !

  9. #56
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πάτρα
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    3.147
    Thanked
    4325
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexm Εμφάνιση μηνυμάτων
    (Συγχαρητηρια στην Τογιότα που κατασκεύασε αυτό το έκτρωμα)

    λιγο....υπερβολικο σε βρισκω,στην αναφορα σου για το AURIS.
    δηλαδη καμια σχεση με Μ3-Μ5-Μ6,γιατι μαλλον για κατι τετοιο το περιμενες!!!

    Auris 1,4 vvt-i:
    97 hp-6000 rpm
    130 Nm-4600 rpm
    0-100 12,8
    Top speed 170 km/h
    Βαρος 1295 kg
    Αλέξη απο που και ως που να περίμενα Μ3-5-6 ;; Δεν καταλαβαίνω
    Το είχα ξαναοδηγήσει εξ΄ άλλου το αμάξι.
    Προτιμώ το Clio του 99΄ που έχω συνήθως στην δουλειά. Με 235.000 χλμ στην πλάτη του. Όχι τόσο άνετο όσο το Άουρις, αλλά πολύ πιο ευχάριστο στην οδήγηση.
    Αλήθεια το έχεις οδηγήσει ποτέ το Άουρις ; Αν ναι, κάντο και θα δεις.
    Μη δεις εσυ να την πέφτουμε στην Τογιότα σου, αμέσως θίχτηκες

  10. The Following User Says Thank You to Κωνσταντίνος For This Useful Post:

    alexm (21-07-11)

  11. #57
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Κωνσταντίνος Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μη δεις εσυ να την πέφτουμε στην Τογιότα σου, αμέσως θίχτηκες


    Ελα ρε Αλεξ χαλαρωσε!!!....με την Τουοτα σου!!!

    ....ξερω,.....εχει κλειδωθει το "θηριο" τωρα και η Κορολλιτσα ειναι το επισημο πλεον οχημα,γι'αυτο Κωνσταντινε....
    ...... "μη μου το Γιαπωνεζο ταραττε"!!!

  12. #58
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Άρη σορρυ που σου χαλασαμε το θρεντ ..... αν θέλουν οι μοντ ας σβήσουν το δικό μου ποστ διότι ουδεμία σχέση έχει με το ταξιδιωτικό του Αρη.

  13. #59
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    2.701
    Thanked
    3257
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    "Το σπάνιο καλλιτεχνικό αυτό πατινάζ αμαυρώθηκε μόνο από μερικά φάσκελα κάποιων πολύ comme-il-faut."

    Θεικη ατακα ρε Αρη !!!!!!
    Εκλ@σα στο γελιο!!!!
    "ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Τζιμακος)

  14. The Following User Says Thank You to z3 2.2 For This Useful Post:

    S8N (21-07-11)

  15. #60
    Εγγραφή
    17-05-10
    Ηλικία
    56
    Μηνύματα
    511
    Thanked
    948
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Kαταρχην πολύ ωραιο το κειμενο! Καιρό ειχα να γελάσω έτσι....
    Οσο για την 520 , την ειχα για ενα ΣΚ , πριν πάρω την Χ3 και πρόκειται πραγματικά για πολύ ταξιδιάρικο αμάξι. Ησυχια , βελούδινη λειτουργία , καλό αυτόματο αν και δεν φτάνει τα κορυφαία του ειδους, ωραίο τιμόνι σε αισθηση. Θα ηθελα μόνο μια ιδέα πιο σφιχτή ανάρτηση γιατί σε απότομες αλλαγές κατευθυνσης παρουσιάζονται κάποιες ελαφρες ταλαντώσεις , οχι τιποτα σπουδαίο βεβαια.
    Οσο για την πρώτη φορά ταξίδι χωρις τα παιδια...Σε καταλαβαίνω απόλυτα! Η δικη μου αντιστοιχη ηταν με ενα POLO 16v το 2003 που εκανα Περιστέρι - Φλώρινα 3:55 . Οταν εφτασα ετρεμαν τα χερια μου από την αδρεναλίνη. Τώρα που το σκέφτομαι όμως πιο ψύχραιμα κοιταζοντας τα τρια παιδια μου δεν θα το ξανάκανα....

  16. The Following User Says Thank You to trueno For This Useful Post:

    120ie87 (26-07-11)

Σελίδα 6 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 456

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP