Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 30

Θέμα: τροχαλιες και HP!!!

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Γιατι να επηρεαστει η ζυγοσταθμιση του στροφαλου αλλαζοντας τις τροχαλιες?
    Ακομα και το βολαν δεν εχει να κανει με τη ζυγοσταθμιση του στροφαλου.
    Αυτο το συστημα(του ζυγισματος) κλεινει με τα βαρυδια του στροφαλου, τις μπιελες και τα πιστονια. Και φυσικα τον ιδιο το στροφαλο.
    Θεωρητικα μονο αν πειραξεις κατι απο αυτα προκυπτει θεμα.

    Μονο αν το πλακωσεις μετα και αυτη τη γρηγοροτερη αποκριση που εχεις τη ζητας ολη την ωρα μπορει ισως να υπαρξει προβλημα αλλα και παλι μου ακουγεται πολυ δυσκολο.

    Τωρα, ενταξει ισως ειναι λιγο αστειο να παλεβεις να παρεις νευρο βαζοντας ελαφρυτερες τροχαλιες (γιατι μονο νευρο επιδιωκεις να κερδισεις) οταν με ενα ελαφρυτερο βολαν το κερδος μετριεται σε κιλα και οχι σε γραμμαρια...
    Και εκει οι διαφορες ειναι κατι παραπανω απο αισθητες.
    Τωρα αν ηδη υπαρχει βολαν και ζηταμε το απολυτο ισως να εχουν σειρα οι τροχαλιες...

    Παντως το πως μπορουν να επιδρασουν στο ζυγισμα του στροφαλου(και αυτες και το βολαν) δεν το καταλαβαινω.

  2. #2
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.334
    Thanked
    7389
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιατι να επηρεαστει η ζυγοσταθμιση του στροφαλου αλλαζοντας τις τροχαλιες?
    Ακομα και το βολαν δεν εχει να κανει με τη ζυγοσταθμιση του στροφαλου.
    Αυτο το συστημα(του ζυγισματος) κλεινει με τα βαρυδια του στροφαλου, τις μπιελες και τα πιστονια. Και φυσικα τον ιδιο το στροφαλο.
    Θεωρητικα μονο αν πειραξεις κατι απο αυτα προκυπτει θεμα.
    φιλε ghost εδω θεωρω κανεις λαθος..το αντιβαρο του στροφαλου (περα απο τα δικα του που εναρμονιζουν την κινηση του και μονο σε σχεση παντα με τα πιστονια-μπιελες κτλ!!) ειναι το βολαν και η τροχαλια που παει στο εκκεντροφορο..δηλαδη ζυγοσταθμιζεται και απο τις δυο πλευρες του μπλοκ...τουλαχιστον ετσι γραφουν ολα τα μηχανολογικα βιβλια που εχω διαβασει..οταν θα γυρισω απο την δουλεια μου..θα σου παραθεσω ακριβως τι γραφουν..

  3. #3
    Εγγραφή
    02-06-10
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    117
    Thanked
    48
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιατι να επηρεαστει η ζυγοσταθμιση του στροφαλου αλλαζοντας τις τροχαλιες?
    Ακομα και το βολαν δεν εχει να κανει με τη ζυγοσταθμιση του στροφαλου.
    Αυτο το συστημα(του ζυγισματος) κλεινει με τα βαρυδια του στροφαλου, τις μπιελες και τα πιστονια. Και φυσικα τον ιδιο το στροφαλο.
    Θεωρητικα μονο αν πειραξεις κατι απο αυτα προκυπτει θεμα.

    Μονο αν το πλακωσεις μετα και αυτη τη γρηγοροτερη αποκριση που εχεις τη ζητας ολη την ωρα μπορει ισως να υπαρξει προβλημα αλλα και παλι μου ακουγεται πολυ δυσκολο.

    Τωρα, ενταξει ισως ειναι λιγο αστειο να παλεβεις να παρεις νευρο βαζοντας ελαφρυτερες τροχαλιες (γιατι μονο νευρο επιδιωκεις να κερδισεις) οταν με ενα ελαφρυτερο βολαν το κερδος μετριεται σε κιλα και οχι σε γραμμαρια...
    Και εκει οι διαφορες ειναι κατι παραπανω απο αισθητες.
    Τωρα αν ηδη υπαρχει βολαν και ζηταμε το απολυτο ισως να εχουν σειρα οι τροχαλιες...

    Παντως το πως μπορουν να επιδρασουν στο ζυγισμα του στροφαλου(και αυτες και το βολαν) δεν το καταλαβαινω.
    η τροχαλια στροφαλου επηρεαζει σιγουρα οι αλλες ουτε εγω νομιζω να εχουν σχεση...οσο για το βολαν αν αφησεις ενα στραβο βολαν για πολλα χλμ επισης μπορει να προκαλεσει ζημια δεν ειναι τυχαιο που οι σοβαρες εταιριες ζυγοσταθμιζουν τα βολαν τους στις 12000+ στροφες ενω προοριζονται για μοτερ που στροφαρουν βια 9000 με 10000

  4. #4
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.334
    Thanked
    7389
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    οριστε τι κανουν ακριβως τα μερη του στροφαλου..

    The crankshaft, sometimes casually abbreviated to crank, is the part of an engine which translates reciprocating linear piston motion into rotation. To convert the reciprocating motion into rotation, the crankshaft has "crank throws" or "crankpins", additional bearing surfaces whose axis is offset from that of the crank, to which the "big ends" of the connecting rods from each cylinder attach.

    It typically connects to a flywheel, to reduce the pulsation characteristic of the four-stroke cycle, and sometimes a torsional or vibrational damper at the opposite end, to reduce the torsion vibrations often caused along the length of the crankshaft by the cylinders farthest from the output end acting on the torsional elasticity of the metal.

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP