Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 8 από 8

Θέμα: Νουμερα ευθυγραμμησης σε Ζ4 Ε89

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Karizma Z4 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θελω να στριβω,προσπαθω να ντριφταρω αλλα δυστυχως το στησιμο δεν με βοηθαει καθολου.Δεν ειμαι ο μεγας χερας,αλλα τουλαχιστον το στριβω αξιοπρεπως αν και δεν ειναι η μεγαλη μου ευχαριστιση,διοτι σπανια βρισκω καλο δρομο για να στριψω!

    Η κακη ευθυγραμμηση δεν επηρρεαζει μονο το στριψιμο,αλλα και την σταθεροτητα του αυτοκινητου στα πολλα χιλιομετρα και αυτο ειναι που με φοβιζει περισσοτερο.Και εγω κινουμαι συχνα με πολλα δυστυχως
    Γιατί σε ρώτησα...
    Οι πίσω τροχοί σε όλα τα bmw εχουν καμπερ...άλλοι λιγότερο, άλλοι περισσότερο... όλοι έχουν. Όταν λοιπόν έχουμε Χ μοίρες κάμπερ και έχουμε αυξημενη φθορα στο εσωτερικό μέρος του πέλματος, δύο τινά υπάρχουν.
    1) Λάθος κάμπερ (δηλαδή έξω από τα εργοστασιακά πρότυπα)
    2)Αν είναι σωστή και εξακολουθείς να έχεις αυξημένη φθορά ...τότε η φθορά οφείλεται σε αυξημένο σπινιάρισμα ή στα πρώτα βήματα του Ντριφτ.
    Δηλαδή ΑΝ στήνεσαι συστηματικά στο φανάρι και το αφήνεις όλο κάτω... ΝΑΙ τρως το μέσα μέρος. ΑΝ ανοίγεις την δευτέρα και ξεκινάς να γράφεις στην ευθεία... ΝΑΙ φθείρεις το μέσα μέρος. ΆΝ σκάβεις μέχρι και τρίτη και ο τροχος σου σκάβει με 3000στροφες (προσεξε ο τροχος σου) τότε πάλι δικαιολογημένο είναι. Όπως επίσης αν ξεκινάς να μάθεις να διπλώνεις το αυτοκίνητο είναι φυσικό ότι χρησιμοποιείς μόνο την δύναμη του... άρα πάλι τρως το εσωτερικό μέρος...Αν έχεις μεγαλύτερη εξοικείωση και γυρνάς με κάποια χλμ είτε με κατέβασμα, είτε με μεταφορά βάρους, είτε με φρένα εκεί θα ζόριζες τον εξωτερικό τροχό σου ,θα τον έτρωγες απ΄έξω και θα ισοστάθμιζες κάπως την κατάσταση...

    Προσπάθησα να σου δώσω όσο το δυνατόν πιο σαφή εικόνα του γιατί τρώγονται εσωτερικά. Σκέψου τι από όλα αυτά κάνεις ή δεν κάνεις και συζητάμε περαιτέρω.

    Σκέψου ότι όταν είχα πρωτοπάρει δίπλωμα και είχα το Ε30 την πρώτη τετράδα την πέταξα γιατί δεν είχε μείνει απο μέσα ούτε τακούνι ενώ απέξω ήταν καινούριο... Αλλά έκανα όλα όσα σου περιέγραψα από πάνω στον υπερθετικό βαθμό. Αργότερα τα λάστιχα μου τρώγονταν περισσότερο απέξω, εβλεπες με το μάτι τα μάγουλα να αποκτούν μία στρογγυλάδα... Σημαίνει ότι πλέον μπορούσα και το ζόριζα τόσο που η κάμπερ δεν επαρκούσε. Το ίδιο συνέχισε να γίνεται και στο 46αρι...εκεί έδωσα λίγη παραπάνω, και λίγη παραπάνω...και έχω καταφέρει κάπως να το ισορροπήσω. Δεν πάω παραπάνω γιατί θεωρώ ότι θα αρχίσω να χάνω σε ευστάθεια κατά την επιτάχυνση αλλά και κατα την επιβράδυνση κατά βάση.

  2. The Following User Says Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    Karizma Z4 (11-07-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP