Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 20

Θέμα: Τα μπροστοκίνητα bmw θα είναι τα...

  1. #11
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Κατα βάση θα έχει πισωκίνητα ρε παιδιά. Αλλά σε μεγαλύτερες σειρές.

    Ετσι δεν έκανε και η Μερσεντές ;

    Θα βγάζει όμως και χαμηλού κόστους μικρά μπροστοκούνητα για μεγαλύτερη γκάμα αγοράς !!!Και για να ανταγωνισθεί τα A-Class και A1

    Αλλωστε γιαυτό δεν πήρε την ΜΙΝΙ ;;

  2. The Following 4 Users Say Thank You to Samaro For This Useful Post:

    Eleni (10-07-11), Stefanos_Cool (10-07-11), tmilatos (09-07-11), z3 2.2 (10-07-11)

  3. #12
    Εγγραφή
    08-02-11
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    66
    Thanked
    37
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Συμφωνώ απόλυτα. Ο μόνος λόγος που το κάνει είναι ο ανταγωνισμός σε μικρές σειρές.

  4. The Following User Says Thank You to oasisa For This Useful Post:

    Samaro (10-07-11)

  5. #13
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Salonica . . .
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    4.592
    Thanked
    5586
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μερικα αυτοκινητα δεν ειναι για εμας που θελουμε το κατι παραπανω και ξερουμε ολη την

    ιστορια. . .

    Μια κυρια που θα παει στην δουλεια της θα τα βαλει κατο και θα διαλεξει κατι αναμεσα σε

    golf mercedes bmw κτλ . . .

    Τωρα εμεις οι καμενοι στανταρ δεν θα το κοιταξουμε ας μας δωσουν ε30 μ3 και ας μας

    παρουν την καρδια . . .

    Οποτε μην κατακρινετε αυτοι,ξερουν καλυτερα τις αναγκες τις αγορας οχι εμεις . . .

  6. The Following 2 Users Say Thank You to Christos 330 For This Useful Post:

    Samaro (10-07-11), Stefanos_Cool (10-07-11)

  7. #14
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή



  8. The Following User Says Thank You to Monsta For This Useful Post:

    katsaraios (10-07-11)

  9. #15
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Και εγώ που νόμιζα ότι ο πιο άσχημος άσσος είναι ο τωρινός ο χατσμπακ!!

    Πάλι καλά.

    Αλλά το FWD είναι ΑΠΛΑ ασυγχώρητο από ΚΑΘΕ άποψη, πέφτει ΚΑΘΕ κάστρο και ας είναι και 10λεπτά πιο γρήγορο από το γρηγορότερο ///Μ σε κάθε πίστα σε κάθε συνθήκη σε κάθε πλανήτη.

    Δεν παίζει αυτό το πράγμα απλά δεν παίζει.
    Τι να πω; Πρώτα καταρρέει η ατμόσφαιρα για να είμαστε ίσοι με τον ανταγωνισμό, μετά πέφτει και η πίσω κίνηση; Ρε παιδιά συγνώμη κιόλας αλλά είναι σα να βγάζει ο Marc Dorcel βιβλία μαγειρικής ρε γμτ.

    ΥΓ: ξέρω ότι δεν έχει κανένα ουσιαστικό επιχείρημα η παραπάνω άποψη, αλλά wtf WTF;;;;;
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  10. The Following User Says Thank You to oldcarskickass For This Useful Post:

    ghost-rider (10-07-11)

  11. #16
    Εγγραφή
    17-01-10
    Περιοχή
    Λάρισα
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    817
    Thanked
    420
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    υπαρχουν μπροστοκινητα που ειναι πιο ευχαριστα απο πολλα πισωκινητα...και αν η BMW το κανει θα το κανει σιγουρα καλο.....εχοντας και εμπειρια απο MINI....

  12. The Following User Says Thank You to PATSIMINI For This Useful Post:

    Samaro (10-07-11)

  13. #17
    Εγγραφή
    18-01-10
    Περιοχή
    Corfu
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    1.079
    Thanked
    1120
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ΜΗΝ μου τη πέσετε, ούτε εμένα μου αρέσει αλλά διαβάστε καλύτερα: BMW Group board member Ian Robertson has a perfect counterargument: “In the last 10 years we have built nearly two million front-wheel-drive Minis and no one has ever told me the driving dynamics are questionable”, Robertson told Australiaʼs Drive magazine at this weekʼs 6 Series coupe launch in Germany.

    And true enough, he does have a point there as the Mini is one of the most fun to drive hatchbacks on the market. Robertson is confident about the new direction his company is taking:

    “I think we are very, very capable of developing a front-wheel-drive platform that has certain advantages in terms of design and the use of space, and at the same time will be a BMW as you always expected it to be,” said Robertson.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη bimmer-corfu : 10-07-11 στις 08:06
    Αν δεν μπορείς να πας γρήγορα με 100 ίππους, τότε, δεν θα πας ούτε με 500

  14. The Following User Says Thank You to bimmer-corfu For This Useful Post:

    Samaro (10-07-11)

  15. #18
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PATSIMINI Εμφάνιση μηνυμάτων
    υπαρχουν μπροστοκινητα που ειναι πιο ευχαριστα απο πολλα πισωκινητα...και αν η BMW το κανει θα το κανει σιγουρα καλο.....εχοντας και εμπειρια απο MINI....
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bimmer-corfu Εμφάνιση μηνυμάτων
    ΜΗΝ μου τη πέσετε, ούτε εμένα μου αρέσει αλλά διαβάστε καλύτερα: BMW Group board member Ian Robertson has a perfect counterargument: “In the last 10 years we have built nearly two million front-wheel-drive Minis and no one has ever told me the driving dynamics are questionable”, Robertson told Australiaʼs Drive magazine at this weekʼs 6 Series coupe launch in Germany.

    And true enough, he does have a point there as the Mini is one of the most fun to drive hatchbacks on the market. Robertson is confident about the new direction his company is taking:

    “I think we are very, very capable of developing a front-wheel-drive platform that has certain advantages in terms of design and the use of space, and at the same time will be a BMW as you always expected it to be,” said Robertson.

    Μα αυτό ακριβώς λέμε ρε παιδιά.

    Δεν είναι μόνο θέμα αποτελεσματικότητας ή χρόνων.

    Όπως κάποιος δεν διαλέγει να είναι π.χ. Ηρακλής επειδή θα πάρει πρωτάθλημα (ΤΥΧΑΙΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΟΜΑΔΑΣ, μην αρχίσουμε τα ποιοτικά) έτσι κάποια αυτοκίνητα - θεωρώ - ότι πρέπει να βγαίνουν πισωκίνητα.

    Όπως πχ δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ άλλο νόημα εκείνο το έκτρωμα το σήμα της RR πάνω στο καπώ ή η κάθετη μάσκα του Παρθενώνα επίσης στα RR. Δλδ αν δεν υπήρχαν τα δύο παραπάνω εννοείται πως η αεροδυναμική του μελέτη θα ήταν ίσως και αποδοτικότερη, αλλά από την άλλη δεν θα ήταν RR.

    Έβγαλε η BMW ///Μ τετρακίνητα BMW και συνεχίζει να λέγεται BMW ρε γμτ, το ίδιο και η Porsche (πράγμα που λίγοι έχουν καταπιεί) αλλά να βάλει και μπροστοκίνητα; Ε πάει πολύ γ@@@@ την κρίση μου γ@@@
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  16. #19
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Βρε παιδια...
    Το θεμα δεν ειναι ποσο καλο ειναι σα προσθιοκινητο.
    Το θεμα ειναι οτι ειναι προσθιοκινητο...

    Γιατι δεν τον εβγαλαν με τα εμβληματα της mini η της triumph τον κουβα??

    Επρεπε να αμαυρωσουν την ελικα?

  17. The Following User Says Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    oldcarskickass (10-07-11)

  18. #20
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.560
    Thanked
    2764
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    η BMW φαινεται να χανει την ταυτοτητα της.προσπαθωντας να διευρηνει την γκαμα αγοραστων των αυτοκινητων της,ενσωματωνει χαρακτηριστικα σε αυτα που( τουρμπο σε Μ μοντελα,σχεδιασμος,μεταδοσ η κινησης)που στο τελος θα της στερησουν τους παραδοσιακους της αγοραστες.μοιαζει με νεοσυστατη εταιρεια που αναζητει την ταυττητα της.εκτος απο τους τουρμπο κινητηρες στα μοντελα χαμηλου κυβισμου που ειναι καλοδεχουμενοι,τα τελευταια χρονια εχει κανει πολλα λαθη

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP