Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 7 από 7

Θέμα: Γεφυρα Ρίου - Αντιρρίου

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PANOS-E60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου

    Η γέφυρα Ρίου Αντιρρίου κόστισε συνολικά 740 εκ ευρώ ή 252 δισ. δραχμές.

    Από αυτά:

    Το 10% ( 74 εκ. ευρώ, ή 25 δισ. δρχ.) το έβαλε η κοινοπραξία που την κατασκεύασε και την εκμεταλλεύεται.
    Το 40% ( 296 εκ. ευρώ – 101 δισ. δρχ.) είναι η συμμετοχή του δημοσίου, δηλαδή το πληρώσαμε εμείς.
    Το υπόλοιπο 50% ( 370 εκ. ευρώ – 126 δισ. δρχ.) είναι δάνειο από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα,



    με κρατικές εγγυήσεις.



    Που σημαίνει ότι αν στραβώσει η δουλειά, η τράπεζα θα πάρει τα λεφτά της από το κράτος,

    δηλαδή από εμάς. Αν δεν στραβώσει, θα τα πάρει από τα διόδια, δηλαδή πάλι από εμάς.

    (σ.σ. Είδες που θα πάει η σύνταξη κι ο μισθός που σου εκοψαν



    Βάσει των συμφωνημένων, η κατασκευάστρια κοινοπραξία θα εκμεταλλεύεται τη γέφυρα μέχρι το 2039,

    δηλαδή επί 35 χρόνια.



    Από την εκμετάλλευση αυτή, υπολογίζεται ότι θα εισπράξει 1,7 δισ. ευρώ, ή 579 δισ. δραχμές.

    Αν αφαιρέσει κανείς τα 370 δισ. της τράπεζας, υπολείπονται 209 δισ. για την κοινοπραξία,

    δηλαδή 8,36 φορές παραπάνω από όσα έβαλε, ή περιθώριο κέρδους 736%.
    Δεν είναι κι άσχημα!
    Αν το υπολογίσουμε αυτό σε διάστημα 35 χρόνων, προκύπτει εύκολα ότι κάθε χρόνο

    η κατασκευάστρια κοινοπραξία θα καθαρίζει περίπου 6 δισ. δηλαδή το Ό της αρχικής της συμμετοχής στο έργο.

    Δηλαδή σε 4 χρόνια θα έχει πάρει τα λεφτά της πίσω και θα της μένουν άλλα 31 χρόνια να εισπράττει.

    ................................
    Αυτό ο απαράδεκτος υπολογισμός / συμφωνία , ισχύει σε όλα τα μεγάλα δημόσια έργα που εκχωρήθηκαν σε μεγαλοεργολάβους .

    Και το ερώτημα που μου βγαίνει αβίαστα είναι, πως συμφωνούνται τα χρόνια (διάρκεια ) εκμετάλευσης χωρίς σοβαρά στοιχεία για τον αριθμό των διερχόμενων οχημάτων ;;;
    Και μην μου πείτε ότι υπήρξαν σοβαρά στοιχεία για τα αυτοκίνητα που διέρχονται γιατί τα στοιχεία άλλα λένε !!!

    Αντε τώρα να πιστέψεις ότι δεν υπήρξε προσωπικό όφελος !!!

    Και μετά αναρωτιόμαστε, γιατί στην Ελλάδα τα έργα κοστίζουν 10 φορές περισσότερο απ'ότι στο εξωτερικό.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Samaro : 08-07-11 στις 12:43

  2. The Following User Says Thank You to Samaro For This Useful Post:

    PANOS-E60 (08-07-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Τοση σαπιλα....

    Κατα βαθος τα ξεραμε ολοι αλλα αλλιως ειναι να τα βλεπεις με νουμερα μπροστα σου.



    Το θεμα ειναι οτι δεν ιδρωνει το αυτι τους.
    Θα ερθουνε οι εκλογες....
    ποιον θα ψηφισουμε και τι θα βγει ??


    Ποσο γρηγορα ιδρυεται ενα κομμα ?
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  4. #3
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Η Κίνα εδώ και λίγες ημέρες έχει την μεγαλύτερη θαλάσσια γέφυρα του κόσμου μήκους 42.2 χλμ. Η γέφυρα ονομάζεται Jiaozhou Bay Bridge και είναι μέρος της διαδρομής Πεκίνο-Σανγκάη. Συνδέει τις πόλεις Qingdao και Huangdao και εκτός από αυτοκίνητα, την διασχίζει και ένα τρένο υψηλής ταχύτητας και ξεκίνησε να κατασκευάζεται μόλις το 2008.

    Στοίχισε 23 δις ευρώ και για να κατασκευαστεί εργάστηκαν σε αυτή 10.000 άτομα. Αναμένεται ότι από πάνω της θα περνούν γύρω στα 80 εκατ. επιβάτες κάθε χρόνο, ενώ μειώνει το ταξίδι από 10 σε μόλις 4 ώρες. Να σημειωθεί ότι οι Κινέζοι μέχρι στιγμής έχουνε τις 11 από τις 15 μεγαλύτερες γέφυρες του κόσμου.

    https://www.autoblog.gr/2011/07/05/w...ss-sea-bridge/


    Εκανα εναν προχειρο μπακαλικο υπολογισμο .......\

    Ριο Αντιριο.........μηκος 2880/740 εκ ευρω=256944 ευρω /μετρο γεφυρας

    Jiaozhou Bay Bridge....44,2 ΧΛΜ / 23 δισ ευρω =520361

    Κοιταξτε τις διαφορες....η κινεζικη εχει 3 λωριδες ανα ρευμα κυκλοφοριας με ανισοπεδες γεφυρες παντου και διαζωμα που χωριζει τα ρευματα κυκλοφοριας...
    Αναρωτιεμαι ποσο θα χρεωναν κατι τετοιο εδω......
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  5. The Following User Says Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    PANOS-E60 (11-07-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP