Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Η καλύτερη 3άρα για την εποχή της

Ψήφισαν
124. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • Ε21

    3 2,42%
  • Ε30

    23 18,55%
  • Ε36

    45 36,29%
  • Ε46

    42 33,87%
  • Ε9Χ

    11 8,87%
Σελίδα 3 από 7 ΠρώτηΠρώτη 12345 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 68

Θέμα: E21 vs Ε30 vs Ε36 vs Ε46 vs Ε9Χ

  1. #21
    Εγγραφή
    26-12-09
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    146
    Thanked
    10
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    το ε30...γιατι ακομα και σημερα που τσουλαει στο δρομο δεν ξερεις τι ειναι........τι φοραει......τι θα σου κανει.....πιστευω ειναι η πιο διαολικη καροτσα που εχει βγαλει η BMW!!!!

  2. #22
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bimmer-corfu Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ε36 γιατί όλα τα άλλα έμοιαζαν με οδοντόβουρτσες όταν βγήκε
    Συμφωνώ κι εγώ. Αν και από το Ε21 βρέθηκα με Ε46, πιστεύω πως το 36άρι ήταν σταθμός
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη gant : 22-01-10 στις 10:25
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  3. #23
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    65
    Thanked
    18
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Eίχα,όλες τις 3άρες και σύντομα θα έχω και Ε9Χ....αλλά μόνο και μόνο λόγω αγωνιστικών περγαμηνών...Ε30!!
    Έχω τρία τεμμάχια

  4. #24

    Προεπιλογή

    Ε30 δαγκωτο! Πολυ μπροστα για την εποχη του!

  5. #25
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ε30 δαγκωτο! Πολυ μπροστα για την εποχη του!
    Αν εξαιρέσεις την εκπληκτική M3, τι το επαναστατικό είχε η απλή σε σχέση με την απλή; Ολα τα μηχανικά ήταν σχεδόν τα ίδια με την Ε21.
    Ακόμη και το εξωτερικό, ψιλοδιαφορές, σαν σημερινό facelift
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  6. #26
    Εγγραφή
    16-01-10
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    949
    Thanked
    748
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gant Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν εξαιρέσεις την εκπληκτική M3, τι το επαναστατικό είχε η απλή σε σχέση με την απλή; Ολα τα μηχανικά ήταν σχεδόν τα ίδια με την Ε21.
    Ακόμη και το εξωτερικό, ψιλοδιαφορές, σαν σημερινό facelift
    τι λες βρε?ειχε το ε21 ηλεκτρικά παραθυρα?ειχε υδραυλικο τιμονι?ειχε abs?ειχε ηλεκτρικους καθρεφτες?κεντρικο κλειδωμα?cruise control?check control?obc?ηλεκτρικη ηλιοροφη?ειχε κινητηρες IS? το εξωτερικό ιδιο?τι λες τωρα?καμια σχεση....στην ε30 αρχισαν να μπαινουν τα ηλεκτρικα,,κοτσανα πεταξες

  7. #27
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο DIMITr|S Εμφάνιση μηνυμάτων
    τι λες βρε?ειχε το ε21 ηλεκτρικά παραθυρα?ειχε υδραυλικο τιμονι?ειχε abs?ειχε ηλεκτρικους καθρεφτες?κεντρικο κλειδωμα?cruise control?check control?obc?ηλεκτρικη ηλιοροφη?ειχε κινητηρες IS? το εξωτερικό ιδιο?τι λες τωρα?καμια σχεση....στην ε30 αρχισαν να μπαινουν τα ηλεκτρικα,,κοτσανα πεταξες
    τι λες βρε?................
    1ον. Φρόντιζε να είσαι περισσότερο ευγενικός σε ένα ανοικτό φόρουμ.
    Γνώμες και απόψεις εκφράζουμε, δεν τσακονόμαστε.
    2ον. Μήπως μπερδεύεσαι σαν νεαρός κάπου με το 36αρι;
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  8. #28
    Εγγραφή
    16-01-10
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    949
    Thanked
    748
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gant Εμφάνιση μηνυμάτων
    τι λες βρε?................
    1ον. Φρόντιζε να είσαι περισσότερο ευγενικός σε ένα ανοικτό φόρουμ.
    Γνώμες και απόψεις εκφράζουμε, δεν τσακονόμαστε.
    2ον. Μήπως μπερδεύεσαι σαν νεαρός κάπου με το 36αρι;
    φιλκά μιλάω βρε!!...ισως η λέξη κοτσάνα δεν ειναι και οτι καλυτερο...sorry

    παντως εγώ επιμένω οτι δεν εχουν καμια σχεση...γιατι τυχαινε να εχω βιωσει και τις 2...πx

    πιστευω οτι δεν μπορουμε να τις πουμε παρομοιες ουτε εξωτερικα ουτε εσωτερικά ουτε στα ηλεκτρικα π ανεφερα...τωρα για τα μηχανολογικα δεν ξέρω...παντως δεν μοιαζουν τα δυο αυτα αμαξια
    Attached Images Attached Images

  9. #29
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Κερατσίνι
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    170
    Thanked
    97
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ο συνονόματος Δημήτρης έχει δίκιο όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες μέχρι και αερόσακο οδηγού, εμφανίστηκαν στο Ε30 ακόμα και ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης(υπήρχαν από το Ε21) για σύγκρουση είχε. Να ξέρουμε τι λέμε. Επιπλέον η πίσω ανάρτησγ δεν ήταν ίδια αλλά με ξεχωριστά αμορτισέρ-ελατήρια και γωνία βραχιόνων στις 15 μοίρες για καλύτερο κράτημα. Ακόμα και η αεροδυναμική ήταν βελτιωμένη και τέλος ήταν το πρώτο αμάξι που σχεδιάστηκε με cad εξ ού και το χαμηλότερο βάρος σε σχέση με το Ε21.

    Να μη τα μπερδεύουμε τα πράγματα, επειδή μοιάζει με τα παλιά μπεμβέ δε σημαίνει ότι η τεχνολογία ήταν πίσω.

    Η αλλαγή στο σχεδιασμό έγινε με το Ε36 το οποίο είχε καλύτερο συντελεστή αεροδυναμικής και το βασικότερο πίσω πολλαπλούς συνδέσμους, αυτό ήταν και το βασικότερο πλεονέκτημα.
    Αυτά, για απορίες ρωτήστε κάτι αν θέλετε!!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Dimitrios : 25-01-10 στις 18:30 Αιτία: ορθογραφικό λάθος

  10. The Following User Says Thank You to Dimitrios For This Useful Post:

    DIMITr|S (25-01-10)

  11. #30
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dimitrios Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ο συνονόματος Δημήτρης έχει δίκιο όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες μέχρι και αερόσακο οδηγού, εμφανίστηκαν στο Ε30 ακόμα και ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης(υπήρχαν από το Ε21) για σύγκρουση είχε. Να ξέρουμε τι λέμε. Επιπλέον η πίσω ανάρτησγ δεν ήταν ίδια αλλά με ξεχωριστά αμορτισέρ-ελατήρια και γωνία βραχιόνων στις 15 μοίρες για καλύτερο κράτημα. Ακόμα και η αεροδυναμική ήταν βελτιωμένη και τέλος ήταν το πρώτο αμάξι που σχεδιάστηκε με cad εξ ού και το χαμηλότερο βάρος σε σχέση με το Ε21.

    Να μη τα μπερδεύουμε τα πράγματα, επειδή μοιάζει με τα παλιά μπεμβέ δε σημαίνει ότι η τεχνολογία ήταν πίσω.

    Η αλλαγή στο σχεδιασμό έγινε με το Ε36 το οποίο είχε καλύτερο συντελεστή αεροδυναμικής και το βασικότερο πίσω πολλαπλούς συνδέσμους, αυτό ήταν και το βασικότερο πλεονέκτημα.
    Αυτά, για απορίες ρωτήστε κάτι αν θέλετε!!
    Ψάξε μερικά πράγματα καλύτερα.
    Αερόσακο η Ε30;
    Βάρος π.χ για 320, η Ε21 1030kg, η Ε30 1125kg και αντίστοιχα βαρύτερα και τα άλλα κυβικά.

    Ενα βασικό control management με λαμπάκια για έλεγχο των service είχε και όπως σωστά γράφεις μια τροποποιημένη προς το καλύτερο πίσω ανάρτηση σε σχέση με το Ε21.
    Μιά και ο συνονόματος σου παρέθεσε φωτογραφίες, η Ε30 που πλησιάζει περισσότερο στην Ε21 η την Ε36;
    Με το τρόπο αυτό βγάζεις την διαφοροποίηση ματαξύ των μοντέλων όπως φυσικά και τις σημαντικές βελτιώσεις στα μηχανολογικά, ηλεκτρικά και εξοπλισμό της Ε36.
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

Σελίδα 3 από 7 ΠρώτηΠρώτη 12345 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP